Andreas 3 516 Del Skrevet 7. Juni 2006 Del Skrevet 7. Juni 2006 Åssen klarte Branimir seg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 7. Juni 2006 (endret) Ganske anonym i mine øyne, men han holdt hele omgangen. Endret 7. Juni 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Noen fler enn meg som stusser over at vi stiller med 10 spillere mot Bærum?? Jens - Karim - Christian Holter - Simen Gimmestad - Christian Sund - Mikkel Diskerud - Stian Küyn Borge - Alan - Strand - Trond (klippet fra forsiden..) Hmm.. tipper Brani skal inn her et sted? Eller ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vincent Kompany 3 0 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Noen fler enn meg som stusser over at vi stiller med 10 spillere mot Bærum?? Jens - Karim - Christian Holter - Simen Gimmestad - Christian Sund - Mikkel Diskerud - Stian Küyn Borge - Alan - Strand - Trond (klippet fra forsiden..) Hmm.. tipper Brani skal inn her et sted? Eller ?? tror ikke det. Simen Gimmestad skal spille V bekk. har vel mest tro på at Håkon spiller stopper med Holter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Noen fler enn meg som stusser over at vi stiller med 10 spillere mot Bærum?? Jens - Karim - Christian Holter - Simen Gimmestad - Christian Sund - Mikkel Diskerud - Stian Küyn Borge - Alan - Strand - Trond (klippet fra forsiden..) Hmm.. tipper Brani skal inn her et sted? Eller ?? tror ikke det. Simen Gimmestad skal spille V bekk. har vel mest tro på at Håkon spiller stopper med Holter Nope, Håkon er på landslagssamling med G-18. Litt overrasket at man stiller med 3 stk født 1990 i en såpass prestisjefull kamp ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Noen fler enn meg som stusser over at vi stiller med 10 spillere mot Bærum?? Jens - Karim - Christian Holter - Simen Gimmestad - Christian Sund - Mikkel Diskerud - Stian Küyn Borge - Alan - Strand - Trond (klippet fra forsiden..) Hmm.. tipper Brani skal inn her et sted? Eller ?? tror ikke det. Simen Gimmestad skal spille V bekk. har vel mest tro på at Håkon spiller stopper med Holter Nope, Håkon er på landslagssamling med G-18. Litt overrasket at man stiller med 3 stk født 1990 i en såpass prestisjefull kamp ... Sorry en liten skrive feil - Espen skal også spille Noen fler enn meg som stusser over at vi stiller med 10 spillere mot Bærum?? Jens - Karim - Christian Holter - Simen Gimmestad - Christian Sund - Mikkel Diskerud - Stian Küyn Borge - Alan - Strand - Trond (klippet fra forsiden..) Hmm.. tipper Brani skal inn her et sted? Eller ?? tror ikke det. Simen Gimmestad skal spille V bekk. har vel mest tro på at Håkon spiller stopper med Holter Nope, Håkon er på landslagssamling med G-18. Litt overrasket at man stiller med 3 stk født 1990 i en såpass prestisjefull kamp ... Sorry en liten skrive feil - Espen skal også spille Grunnen til at 3 guttespillere er med ar cupkampen mot Kvik Halden søndag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 9. Juni 2006 Del Skrevet 9. Juni 2006 Noen fler enn meg som stusser over at vi stiller med 10 spillere mot Bærum?? Jens - Karim - Christian Holter - Simen Gimmestad - Christian Sund - Mikkel Diskerud - Stian Küyn Borge - Alan - Strand - Trond (klippet fra forsiden..) Hmm.. tipper Brani skal inn her et sted? Eller ?? tror ikke det. Simen Gimmestad skal spille V bekk. har vel mest tro på at Håkon spiller stopper med Holter Nope, Håkon er på landslagssamling med G-18. Litt overrasket at man stiller med 3 stk født 1990 i en såpass prestisjefull kamp ... Sorry en liten skrive feil - Espen skal også spille Noen fler enn meg som stusser over at vi stiller med 10 spillere mot Bærum?? Jens - Karim - Christian Holter - Simen Gimmestad - Christian Sund - Mikkel Diskerud - Stian Küyn Borge - Alan - Strand - Trond (klippet fra forsiden..) Hmm.. tipper Brani skal inn her et sted? Eller ?? tror ikke det. Simen Gimmestad skal spille V bekk. har vel mest tro på at Håkon spiller stopper med Holter Nope, Håkon er på landslagssamling med G-18. Litt overrasket at man stiller med 3 stk født 1990 i en såpass prestisjefull kamp ... Sorry en liten skrive feil - Espen skal også spille Grunnen til at 3 guttespillere er med ar cupkampen mot Kvik Halden søndag og de 3 90'spillere er rimelig gode. de briljerer på 90 ihvertfall. Simen G spiller vanligvis midtstopper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 10. Juni 2006 Del Skrevet 10. Juni 2006 Det ble 1-1 mot Bærum i dag, ikke verst med et relativt redusert lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Juni 2006 Del Skrevet 19. Juni 2006 Kamp i kveld, mot Årdal på Nadderud, med Trond, Karim, Andreas og Markus fra a-stallen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 19. Juni 2006 Del Skrevet 19. Juni 2006 Kamp i kveld, mot Årdal på Nadderud, med Trond, Karim, Andreas og Markus fra a-stallen! Er det ikke mot Åmot a??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 19. Juni 2006 Del Skrevet 19. Juni 2006 Er nok Åmot, vi spilte jo mot Årdal for ikke så lenge siden på bortebane.. Digg at Markus er tilbake også!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 19. Juni 2006 Del Skrevet 19. Juni 2006 Noen som veit hvordan det gikk? Jeg fikk ikke dratt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 19. Juni 2006 Del Skrevet 19. Juni 2006 Noen som veit hvordan det gikk? Jeg fikk ikke dratt.. Forsiden, tapte 2 - 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 23. Juni 2006 Del Skrevet 23. Juni 2006 Hvordan gikk det?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 23. Juni 2006 Del Skrevet 23. Juni 2006 Hvordan gikk det?? De tapte 2-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 27. Juni 2006 Del Skrevet 27. Juni 2006 Nå ble jeg usikker på reglene her. I går spilte VIF 2 mot Odd 2. På Vifs lag startet Arni Gautur Arasson, Ronny Johnsen, Kjetil Wæhler, Andre Muri, Magne Hoseth, Tore Andre Flo og Daniel Fredheim Holm. Av disse spilte iallefall Arason, Flo og F Holm fra start mot oss, som jo var siste A-kamp. Betyr dette at dersom man spiller to 2.lagskamper på rad, uten at A-laget spiller imellom, så kan man stille hele A-laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 3. Juli 2006 Del Skrevet 3. Juli 2006 Uten Alan går det dårlig med unggutta, 1-3 tap mot Sprint! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 3. Juli 2006 Del Skrevet 3. Juli 2006 Sprint er sikkert gode. Men dette andrelaget er vel noe av det bedre vi har prøvd? (Fra Budstikka) Jens W. Sørensen 5 - Tom Stenvoll 5, Håkon Skogseid 6, Ulrik Arneberg 4, Karim Aoudia 4 - Branimir Poljac 4, Espen Nystuen 5, Christian Sund 4, Ola Kamara 4 - Andreas Strand 4, Trond Haugstad 4 Burde prestert bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 7. Juli 2006 Del Skrevet 7. Juli 2006 VIF 2 - Stabæk 2 Før kampen snikksnakk. På tide med en trepoenger igjen for 2. laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 7. Juli 2006 Del Skrevet 7. Juli 2006 VIF 2 - Stabæk 2Før kampen snikksnakk. På tide med en trepoenger igjen for 2. laget. ...men hva blir starteleveren i dag? hmm. kommer Jocke inn fra start? håper på å satse lkitt mer på seniorer på denne kampen: Sørensen Tom Stenvoll - Håkon Skogseid - Ulrik Arneberg - Karim Aoudia Branimir Poljac - Espen Nystuen - Jocke - Christian Sund Andreas Strand - Trond Haugstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vincent Kompany 3 0 Del Skrevet 7. Juli 2006 (endret) Del Skrevet 7. Juli 2006 (endret) VIF 2 - Stabæk 2 Før kampen snikksnakk. På tide med en trepoenger igjen for 2. laget. ...men hva blir starteleveren i dag? hmm. kommer Jocke inn fra start? håper på å satse lkitt mer på seniorer på denne kampen: Sørensen Tom Stenvoll - Håkon Skogseid - Ulrik Arneberg - Karim Aoudia Branimir Poljac - Espen Nystuen - Jocke - Christian Sund Andreas Strand - Trond Haugstad Lars Sandbu og Thomas Rogne skal starte, tror jeg Endret 7. Juli 2006 av Vincent Kompany 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Juli 2006 Del Skrevet 7. Juli 2006 hva skjer i kampen mot slummen II? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Juli 2006 Del Skrevet 7. Juli 2006 hva skjer i kampen mot slummen II? Vi ledet ihvertfall 1-0 til pause Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 7. Juli 2006 Del Skrevet 7. Juli 2006 var og så kampen da jeg bor rett ved siden av, relativ jevn kamp hvor Branimir viser at han har lang vei å gå på formen og ikke minst farten. Kamara har et bra innhopp og Karim spiller godt. Kampen endte forresten 2-2 etter mål av Strand og Kamara, VIF utlignet på straffe 3 min før slutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 7. Juli 2006 Del Skrevet 7. Juli 2006 Kamara scorer jevnt og trutt på 2.laget, herlig!! Når blir han klar for A-laget?? Hadde vært morro å følge Ola fremover.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Juli 2006 Del Skrevet 10. Juli 2006 Hadde vært morro å følge Ola fremover.. Ingen som nekter deg det. Bare følg med fremover du. Det skal jeg og det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 31. Juli 2006 Del Skrevet 31. Juli 2006 Ser ut som vi stiller et bra lag mot Lørenskog i dag. Men hvorfor gir vi ikke bort ltt flere poeng i 2. divisjon for å oppnå det 2. laget er til, forberede spillerne til førstelaget? I laguttaket denne gangen tenker jeg på to ting. Branimir er flyttet over til venstre og Karim på høyre. Kanskje Branimir er den av dem som passer best på venstre, men er ikke han også den som er nærmest Eliteserien, og da som høyrekant? Synes han burde spilt der. Henning er plassert sentralt. Igjen sikkert best for 2. laget, men på 1. laget er han vel primært aktuell som venstre kant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 31. Juli 2006 Del Skrevet 31. Juli 2006 Ser ut som vi stiller et bra lag mot Lørenskog i dag. Det ble tap, 3-2. Noen som vet noe mer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Ny kamp idag, denne gangen kl 17:00 på Nadderud Stadion. http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5187 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Jens Waltorp Sørensen. Tom Stenvoll, Jesper Jansson, Ulrik Arneberg, Lars Sandbu. Karim Aouida, Espen Nystuen, Henning Hauger, Ola Kamara. Andreas Strand og Branimir Poljac. Litt underlig dette her. Er ikke Branimir kant? Er ikke Ola spiss? Eneste fornuftige med dette er vel at Tom spiller høyreback, der det er mest kritisk å ha han klar til Tippeligaen. Er dette et tegn på at Branimir skal spisses mot en spissplass på førstelaget fremover? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå