sigurdlk 50 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Da Branimir for alvor 'slo igjennom' på førstelaget for noen sesonger siden var det som spiss (han scoret endatil et par viktige mål), og jeg mener å huske at han i et intervju selv omtalte seg som spiss på den tiden. Det skulle sånn sett ikke være en uvant posisjon for ham, selv om han har spilt mye kant etter det. Og så kan det jo selvfølgelig være at noen har blandet lagoppstillingen og det faktisk er Ola (eller Karim) som spiller spiss og Branimir kant. Eller at det blir mye bytting av posisjoner på banen underveis i kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 7. August 2006 (endret) Del Skrevet 7. August 2006 (endret) Pause - 1-0, Stenvoll Kampen kan følges live her Endret 7. August 2006 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Andreas øker til 2-0 i 58. minutt. Kult! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Pause - 1-0, StenvollKampen kan følges live her knallbra dekning av kampen, burde ikke vi kunne klare å lage noe lignende(ikke det at jeg melder meg frivillig på noen måte:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 7. August 2006 Del Skrevet 7. August 2006 Og 3-0 ved Tom. Genialt bra dekning fra Jotun. All ros til dem!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. August 2006 Del Skrevet 8. August 2006 En liten saksopplysning i forhold til kampreferatet på forsiden: Denne Kurt, som etterlyses, er sannsynligvis denne karen: Kurt Heggestad Han kom fra Sogndal til Årdal nå i sommer, var på banen i går, selv om han tydeligvis var vanskelig å oppdage. Han har spilt noen sesonger i Sogndal, men har falt helt ut av A-laget denne sesongen, og får derfor prøve seg i 2. divisjon, fremfor å sulle nede i 3. div. med Sogndals 2. lag…. ... og hvorfor bryr jeg meg om dette? Kurt Heggestad er fra den lille bygda Veitastrond, i indre Sogn, hvor også min svigerfar er fra. Altså er de i slekt, for alle er jo i slekt i sånne små bygder. Ergo er hans barn også i slekt med mine barn. Så ikke kødd med Kurt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 542 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Slår vi Ørn idag?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 hvordan gikk kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Tapte 2-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Tapte 2-1 Det var dårlig.. Kunne dratt ned å sett kampen, men hadde ikke tid. Og det regner i vestfold idag. Ørn gjorde godt fra seg borte mot Notodden nylig. Ledet 2-0, men slapp inn 3 de siste 25.. Det siste på en tvilsom straffe +4 over 90. Hvem scorte idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jonas Rygg, i følge Budstikka. Har inntrykk av at han scorer mye og nær sagt alltid er blant dem som markerer seg mest. Dere som har sett han en del i aksjon, kan dette en høyaktuell kandidat til neste års A-stall og kanskje en fremtidig mann i startelleveren? Kantspiller, er han ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jonas Rygg, i følge Budstikka. Har inntrykk av at han scorer mye og nær sagt alltid er blant dem som markerer seg mest. Dere som har sett han en del i aksjon, kan dette en høyaktuell kandidat til neste års A-stall og kanskje en fremtidig mann i startelleveren? Kantspiller, er han ikke? Og medlem i Bastionen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jonas Rygg, i følge Budstikka. Har inntrykk av at han scorer mye og nær sagt alltid er blant dem som markerer seg mest. Dere som har sett han en del i aksjon, kan dette en høyaktuell kandidat til neste års A-stall og kanskje en fremtidig mann i startelleveren? Kantspiller, er han ikke? Og medlem i Bastionen.. Kødder du eller? For en fjott! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Han spilte for Bastionen i supportercupen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jonas Rygg, i følge Budstikka. Har inntrykk av at han scorer mye og nær sagt alltid er blant dem som markerer seg mest. Dere som har sett han en del i aksjon, kan dette en høyaktuell kandidat til neste års A-stall og kanskje en fremtidig mann i startelleveren? Kantspiller, er han ikke? Og medlem i Bastionen.. Kødder du eller? For en fjott! Jonas Rygg blir god hvis han satser. Helt klart en fet fyr utenfor planen. At han holder med Lyn er han ikke alene om Romøren, Arneberg, Haugstad er noen som ikke helt har klart å bestemme seg ennå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Arneberg, Haugstad Hva i allverden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Arneberg, Haugstad Hva i allverden? Romøren var vel litt av en overraskelse eller hva? Dere får endre tråden hans til Verdens kuleste Lyn å Stabæksupporter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jeg er faktisk mer overrasket over Arneberg (hvis det stemmer) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 At han holder med Lyn er han ikke alene om Romøren, Arneberg, Haugstad er noen som ikke helt har klart å bestemme seg ennå Romøren har vel vært rimelig klar på hvem han holder med; På idrettsgallaen. Og her. Og før sesongen ifjor. Så Bjørn Einar tror jeg vi sier er blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jonas var hvertfall veldig god i Jet-turneringen i sommer. Synes han gjorde en vel så god figurd som Ola der. Faren hans må ihvertfall være stabæk-supporter. Løp rundt i stabæk-effekter og hylte og skrek Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jonas Rygg blir god hvis han satser. Helt klart en fet fyr utenfor planen. At han holder med Lyn er han ikke alene om Romøren, Arneberg, Haugstad er noen som ikke helt har klart å bestemme seg ennå Hvorfor i all verden sier du dette? Tror du det selv, eller er det bare for å gire opp forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jonas Rygg blir god hvis han satser. Helt klart en fet fyr utenfor planen. At han holder med Lyn er han ikke alene om Romøren, Arneberg, Haugstad er noen som ikke helt har klart å bestemme seg ennå Hvorfor i all verden sier du dette? Tror du det selv, eller er det bare for å gire opp forumet? trur gjør man i kirken. Men egentlig så er det ikke så farli, det hadde vart verre om de hadde minglet med VIF ass. Noen mente at Rygg var en fjott eller noe sånt som holdt med Lyn men da er det flere som kan kaldes det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jonas Rygg blir god hvis han satser. Helt klart en fet fyr utenfor planen. At han holder med Lyn er han ikke alene om Romøren, Arneberg, Haugstad er noen som ikke helt har klart å bestemme seg ennå Hvorfor i all verden sier du dette? Tror du det selv, eller er det bare for å gire opp forumet? trur gjør man i kirken. Men egentlig så er det ikke så farli, det hadde vart verre om de hadde minglet med VIF ass. Noen mente at Rygg var en fjott eller noe sånt som holdt med Lyn men da er det flere som kan kaldes det. Ja, jeg mente det og jeg mener det fortsatt. Fjotter hele gjengen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Haugstad er det ikke noe gærent med, han har spilt barnefotball i Lyn, og det er nok grunnen. Jeg har selv spilt for Bærum og Jardar, men aldri vært Bærum eller Jardar-fan for det. Stabæk har alltid vært laget, selvom jeg aldri har spilt der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Ny match ikveld kl 19:00 på Nadderud. Møt opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Forventet lagoppstilling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Forventet lagoppstilling? Laget er visstnok ikke tatt ut, men troppen er som følger; Jens Waltorp Sørensen, Håkon Skogseid, Markus Karlsson, Ulrik Arneberg, Tom Stenvoll, Henning Hauger, Jesper Jansson, Karim Aoudia, Espen Nystuen, Branimir Poljac, Andreas Strand, Lars Sandbu, Anders Myrvold, Jonas Rygg og Christian Bjerke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Forventet lagoppstilling? Laget er visstnok ikke tatt ut, men troppen er som følger; Jens Waltorp Sørensen, Håkon Skogseid, Markus Karlsson, Ulrik Arneberg, Tom Stenvoll, Henning Hauger, Jesper Jansson, Karim Aoudia, Espen Nystuen, Branimir Poljac, Andreas Strand, Lars Sandbu, Anders Myrvold, Jonas Rygg og Christian Bjerke. Ola er ikke i troppen?? Kan dette tyde på at han får noen minutter mot Odd i morgen?+ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Æsj - hadde for en gangs skyld tenkt meg en tur for å se på Ola. Kombinert med værutsiktene, så blir det vel med tanken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Æsj - hadde for en gangs skyld tenkt meg en tur for å se på Ola. Kombinert med værutsiktene, så blir det vel med tanken. Å, kom igjen, a! Du sitter jo under tak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå