Yassine 1 550 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai Det ender 4-3 til hjemmelaget etter to sene scoringer av Victorio. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai 1 time siden skrev Yassine: Det ender 4-3 til hjemmelaget etter to sene scoringer av Victorio. Nå vil jeg ha denne mannen inn på A-laget. Bør få noen minutter mot Sogndal. Vil også se Hammy fra start. Gi heller Spiten eller Olderheim en kamp på benken, så vi har noen ess i ermet! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai Hammy fra start? På hvilket grunnlag og i hvilken posisjon? Midtbanen mangler defensive fibre, og Hammy blir presentert som en frelser. Nysgjerrig på argumentasjonen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai 1 time siden skrev Kongen23: Hammy fra start? På hvilket grunnlag og i hvilken posisjon? Midtbanen mangler defensive fibre, og Hammy blir presentert som en frelser. Nysgjerrig på argumentasjonen. Er det virkelig nødvendig å ta dette hver gang? Kan aldri noen få si noe positivt om Hammy uten at noen må komme med innvendinger? Det er folk som klager over at enkelte nevner Hammy for ofte, men de som ikke vil ha han på laget er pokker meg vel så ivrige etter å få nevnt det. Nå nevnte jo @FranckTheBank å gi Spiten eller Olderheim en kamp på benken, han sa verken noe om å bruke Hammy på midten eller at han er en frelser. Litt av et krav, forresten, at han liksom må være en frelser for å fortjene å få en kamp fra start. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mai Jeg liker best når man bruker golf som et argument mot Geelmuyden - som at det at han har en annen ballsport enn fotball som hobby på en eller annen måte er feil. Det vi ser er at de yngste gutta ikke har tilstrekkelig utholdenhet. De kjører fantastisk på så lenge de orker - men de holder ikke en hel kamp. Mitt inntrykk er også at de holder stadig kortere. Det er her Geelmuyden skal komme inn - som en 10’er eller 9’er, som rotasjonsspiller med Olderheim eller Spiten. Ikke som en type 6’er, når det brenner på dass og vi skal redde en ledelse. Da setter Bob han egentlig opp for å feile - og det er i såfall bare dårlig håndverk. Jeg skjønner at det er fristende å la spiten og Olderheim spille når de er så gode som de er. Men de har godt av å hvile, de er tross alt jr’er, de skal ikke trenge å bære en klubb med opprykksambisjoner. Når det er sagt. Jeg tror måten vi spiller fotball på i sum er for kraftkrevende for hele laget ikke bare de yngste. Når vi ser spillere som Næss og Pedersen gjøre feil de normalt ikke gjør må vi spørre hvorfor? Blir det for mye løping? En spiller som Næss f.eks. ligger oftere høyt i banen enn han gjorde i fjor. Blir det for mange returløp??? 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 28. Mai Del Skrevet 28. Mai Har vi ikke egen tråd på Olav Lilleøren Veum? Her er i alle fall oppdaterte. men ikke så gode nyheter: https://www.transfermarkt.com/olav-lilleoren-veum/profil/spieler/751476 unknown injury Return unknown Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 29. Mai Del Skrevet 29. Mai 10 timer siden skrev @ringo: Jeg liker best når man bruker golf som et argument mot Geelmuyden - som at det at han har en annen ballsport enn fotball som hobby på en eller annen måte er feil. Det vi ser er at de yngste gutta ikke har tilstrekkelig utholdenhet. De kjører fantastisk på så lenge de orker - men de holder ikke en hel kamp. Mitt inntrykk er også at de holder stadig kortere. Det er her Geelmuyden skal komme inn - som en 10’er eller 9’er, som rotasjonsspiller med Olderheim eller Spiten. Ikke som en type 6’er, når det brenner på dass og vi skal redde en ledelse. Da setter Bob han egentlig opp for å feile - og det er i såfall bare dårlig håndverk. Jeg skjønner at det er fristende å la spiten og Olderheim spille når de er så gode som de er. Men de har godt av å hvile, de er tross alt jr’er, de skal ikke trenge å bære en klubb med opprykksambisjoner. Når det er sagt. Jeg tror måten vi spiller fotball på i sum er for kraftkrevende for hele laget ikke bare de yngste. Når vi ser spillere som Næss og Pedersen gjøre feil de normalt ikke gjør må vi spørre hvorfor? Blir det for mye løping? En spiller som Næss f.eks. ligger oftere høyt i banen enn han gjorde i fjor. Blir det for mange returløp??? Jeg lurer på om vi mangler litt korrektiv i trenerteamet. Er BB og MB for like i sin tilnærming. Får de faglige diskusjoner og korrektiver til å ta inn over seg hvordan de yngre spillerne skal behandles osv. Jeg er litt undrende til det. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 29. Mai Del Skrevet 29. Mai 13 timer siden skrev h1912: Har vi ikke egen tråd på Olav Lilleøren Veum? Her er i alle fall oppdaterte. men ikke så gode nyheter: https://www.transfermarkt.com/olav-lilleoren-veum/profil/spieler/751476 unknown injury Return unknown Vil anbefale stabak.no heller enn Transfermarkt hvis du ønsker riktig og oppdatert informasjon. Per i går så er Veum tilbake i trening og snart kampklar. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 29. Mai Del Skrevet 29. Mai 3 timer siden skrev Nr14: Jeg lurer på om vi mangler litt korrektiv i trenerteamet. Er BB og MB for like i sin tilnærming. Får de faglige diskusjoner og korrektiver til å ta inn over seg hvordan de yngre spillerne skal behandles osv. Jeg er litt undrende til det. Kanskje de kunne fått hjelp av Bohinen 🙂 Alle har godt av å sparre med andre om alle mulige temaer. Men litt undrende at du trekker frem behandling av yngre spillere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 29. Mai Del Skrevet 29. Mai 5 timer siden skrev havardw: Vil anbefale stabak.no heller enn Transfermarkt hvis du ønsker riktig og oppdatert informasjon. Per i går så er Veum tilbake i trening og snart kampklar. Så det for sent til å slette innlegget. Helt enig med deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 30. Mai Del Skrevet 30. Mai 14 timer siden skrev odd: Kanskje de kunne fått hjelp av Bohinen 🙂 Alle har godt av å sparre med andre om alle mulige temaer. Men litt undrende at du trekker frem behandling av yngre spillere? Jeg trekker frem yngre spillere fordi de helt tydelig ikke ser skjønner at de ikke har fysikk til å stå i et tøft matchprogram i måten de blir brukt på. Vi brenner lyset deres i begge ender sånn vi driver rovdrift på de nå. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 30. Mai Del Skrevet 30. Mai På 28.5.2024 den 18.28 skrev JonasM: Noen som vet hvorfor Ulla ikke står så ofte for Stabæk 2? Sjekket opp: I utgangspunktet deler Ulla og Leander litt på kampene i 3. div etter plan fra Espen G. og trenerteamet. Ulla sto i de første cuprundene noe som forklarer litt, så vil han helt sikkert involveres på andrelaget snart igjen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 30. Mai Del Skrevet 30. Mai Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni Komp mot Verdal kl 1400 i dag, et dårlig Verdal-lag ifølge lokalkjente. https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=8448540 Stabæk 2 1 Marius Amundsen Ulla 2 Joachim Emmanuel Valcin Nysveen 3 Trym Linberg 14 Julian Grøvlen Bjørkavåg 15 Haakon Ludvigsen 6 Brage Tobiassen 7 Christopher Robert Hegardt 8 William Nicolai Wendt 9 Herman Hammy Geelmuyden 20 Andreas Victorio 21 Richard Alexander Ferrington innbyttere 12 Sebastian Heredia-Randen 4 Henrik Hytterød 5 Suleiman Osman Mohamud 16 Sixten Mathisen 17 Abu Bawa 18 Amir Ahmed Jama 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni Da fikk man bekreftet at det fortsatt er liv i Abu Bawa 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni 1-0 Hegardt 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni 2-0 Victorio 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni 3-1 Hegardt. Overkjøring så langt, men svakt mål å slippe inn. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 2. Juni (endret) Del Skrevet 2. Juni (endret) Fortjent ledelse til pause som kunne vært både større og mindre. Blant annet hadde Victorio et skudd i stolpen, men et par minutter før pause hadde også Verdal et skudd i tverrligger og ned der dommeren vurderte det til at ballen ikke var over mållinjen. Håper Victorio får noen A-kamper snart. Syns han er veldig konstruktiv i alt han gjør. For øvrig er det en liten feil i startoppstillingen ovenfor her. Det skal være Suleiman Osman Mohamud som spiller fra start i stedet for Hammy. Sixten Mathisen inn for Wendt etter hvilen. Endret 2. Juni av Nøfyse Lagt til spillerbytte 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni Jama og Bawa inn for Tobiassen og Osman. Mindre kontroll og eget spill etter pausen og det står p.t. 3-2. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni Hjørnespark imot med mindre enn et kvarter igjen å spille. Så da skjønner vel alle hvordan det gikk. Rett etter utligningen byttes 14 år gamle Henrik Hytterød inn for Nysveen. Ser ut som han går inn som stopper mens Ludvigsen overtar høyrebacken. Rettelse: Linberg har flyttet over fra venstre- til høyreback og Ludvigsen ut på venstre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni Ulla reddet ett poeng da en verdøl kom alene mot keeper helt på tampen. Skuffende resultat og spesielt andreomgang mot et av divisjonens bunnlag. Av mer positiv karakter har jeg lyst til å trekke frem venstreback Trym Linberg. Teknisk god, holder motstandere i drakta når han må og har sannsynligvis banens laveste feilprosent. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni 49 minutter siden skrev Nøfyse: Ulla reddet ett poeng da en verdøl kom alene mot keeper helt på tampen. Skuffende resultat og spesielt andreomgang mot et av divisjonens bunnlag. Av mer positiv karakter har jeg lyst til å trekke frem venstreback Trym Linberg. Teknisk god, holder motstandere i drakta når han må og har sannsynligvis banens laveste feilprosent. Takk for gode rapporter 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni Men… defensiv dødball bør det trenes på for både A laget og 2. laget! Sitter med hjertet i halsen hver gang motstander får hjørne- eller frispark nærmere enn 30 meter fra eget mål. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 2. Juni Del Skrevet 2. Juni 2 timer siden skrev guttensindet: Men… defensiv dødball bør det trenes på for både A laget og 2. laget! Sitter med hjertet i halsen hver gang motstander får hjørne- eller frispark nærmere enn 30 meter fra eget mål. Hvor er Jalland??? Vi trenger en å skylde på! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 10. Juni Del Skrevet 10. Juni Godset venter snart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 10. Juni Del Skrevet 10. Juni https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=8448547 Veldig ungt lag idag! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 10. Juni Del Skrevet 10. Juni 0-0 til pause. Få sjanser. 1 stor til Stabæk etter en keeperbrøler, og 3 store til godset. Stabæk har mest ball, men skaper svært lite. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 10. Juni Del Skrevet 10. Juni Abel scorer! 1-1 endte det hører jeg 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 10. Juni Del Skrevet 10. Juni Suverent best i 2. Omgang. Kjører kampen helt og får fortjent scoring. Godset scorer på sin første sjanse etter pause, der Jama skulle hatt frispark i forkant. Er også best etter utligningen, og bør sette kasse nr 2 på flere sjanser. Ebber ut i 1-1, men unggutta har lov til å føle seg snytt for seier her. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå