Posse 21 242 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Stakkars de som tok turen opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Del Skrevet 13. Oktober 2007 haha.. ja jr'er våres har enda litt igjen til toppnivå.. Faen der røk opprykket for oss i 2 divisjon.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 13. Oktober 2007 Del Skrevet 13. Oktober 2007 haha.. ja jr'er våres har enda litt igjen til toppnivå.. Faen der røk opprykket for oss i 2 divisjon.. vi kan uansett ikke rykke opp, det må være 1 divisjon mellom 1. og 2. lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
exultno 0 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Spørs jo litt hvor i systemet en spiller da;) Men i toppfotballen så skal det være en divisjon i mellom ja...dvs. dersom A-laget spiller i Tippeligaen, da kan ikke 2.laget spille i 1.divisjon, og spiller A-laget i 1.divisjon så kan ikke 2.laget spille i 2.divisjon, men dersom A-laget er i 2.divisjon kan 2.laget spille i 3.divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 bra tur eller sexxes? ble det no svele? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 med dette laget i startellvan er det ikke rart det ble tap hvertfall: Keeper K. Jensen Forsvar I. Scheel T. Rogne B. Holmvik C. Ager Midtbane P. Josefson M. Diskerud A. Myrvold B. Poljac Angrep O. Kamara M. Sitter mye ungt der, og bjørnar som stopper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Hva skjer a... Greit at Hødd leder divisjonen altså men allikevel... Vi trenger vell 1 poeng til for å være sikre på de 3 siste så hvorfor ikke "toppe" laget nå som 1 laget alikevell hadde en pause?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Hva skjer a... Greit at Hødd leder divisjonen altså men allikevel... Vi trenger vell 1 poeng til for å være sikre på de 3 siste så hvorfor ikke "toppe" laget nå som 1 laget alikevell hadde en pause?? Er jo en fin mulighet for å gi juniorene en sjangse, ligger sikkert mere bak enn at de vil "satse" på juniorene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 15. Oktober 2007 Del Skrevet 15. Oktober 2007 bra tur eller sexxes? ble det no svele? Ble nok ingen tur opp allikevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Del Skrevet 16. Oktober 2007 Plassen er 99% sikker! Som ss.no poengterer, er det kun ekstrem syltynn teori som kan frarøve oss plassen i 2. div også neste år. Det som er verre, er at Lsk 2 fortsatt kan redde plassen. Hadde gjerne sett at de rykket ned en divisjon, da det er en fordel også for A-lagene å ha 2. laget i 2. divisjon og ikke i 3. Vil gjerne ha det forspranget på lsk neste år. Får sette vår lit til at Levanger og Steinkjer tar det nødvendige poenget som gjør at de holder lsk bak seg på tabellen. Lsk har en veldig dårlig målforskjell, som det er rimelig utenkelig at de klarer å gjøre nok med, selv om de skulle komme a poeng med Stabæk, Levanger og Steinkjer. Følgende lag har sikret plass for 2. laget i 2. div neste år: FFK, VIF, Viking, Tromsø og RBK. Start 2 har også berget plassen, men kan fortsatt rykke ned hvis A-laget rykker ned fra TL. Lsk 2 og Odd 2 ligger i øyeblikket på nedrykksplass. Men Odd 2 står i umiddelbar fare for å rykke ned, uansett, pga A-lagets dårlige odds for å holde seg oppe. Godset 2 og Lyn 2 ligger ann til opprykk, men må igjennom kvalifisering før det er klart. (men begge lagene kan jo også fortsatt rykke ned) De øvrige lagene får ikke 2. lag i 2. divisjon neste år. Dette inkluderer Adeccolagene Molde, HamKam og Bodø/Glimt som har 2. lag som ikke kvalifiserer seg for opprykk fra 3. div. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 18. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2007 (endret) Får vi samlet litt folk til Kampen mot Bærum eller? hadde jo vært ganske fett viss vi fikk til en gjeng på ståfeltet. Endret 18. Oktober 2007 av Blaatthjerte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Får vi samlet litt folk til Kampen mot Bærum eller? hadde jo vært ganske fett viss vi fikk til en gjeng på ståfeltet. Jeg er med, i cup-sammenheng så har vi møtt dem fra Hovis. Det gjør vi nok på lørdag også. Hvor det da sitter/står fire Bærumssupportere på vårt felt. Litt rart å synge "Er det alltid like stille over der?" til vårt felt, men dog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Får vi samlet litt folk til Kampen mot Bærum eller? hadde jo vært ganske fett viss vi fikk til en gjeng på ståfeltet. Jeg er med, i cup-sammenheng så har vi møtt dem fra Hovis. Det gjør vi nok på lørdag også. Hvor det da sitter/står fire Bærumssupportere på vårt felt. Litt rart å synge "Er det alltid like stille over der?" til vårt felt, men dog. Når på lørdag blir den spillt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Får vi samlet litt folk til Kampen mot Bærum eller? hadde jo vært ganske fett viss vi fikk til en gjeng på ståfeltet. Jeg er med, i cup-sammenheng så har vi møtt dem fra Hovis. Det gjør vi nok på lørdag også. Hvor det da sitter/står fire Bærumssupportere på vårt felt. Litt rart å synge "Er det alltid like stille over der?" til vårt felt, men dog. Når på lørdag blir den spillt? Er dette nå lørdag førstkommende? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Får vi samlet litt folk til Kampen mot Bærum eller? hadde jo vært ganske fett viss vi fikk til en gjeng på ståfeltet. Jeg er med, i cup-sammenheng så har vi møtt dem fra Hovis. Det gjør vi nok på lørdag også. Hvor det da sitter/står fire Bærumssupportere på vårt felt. Litt rart å synge "Er det alltid like stille over der?" til vårt felt, men dog. Når på lørdag blir den spillt? Er dette nå lørdag førstkommende? Lørdag kl. 14 på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Regner med at vi stiller med "toppet" 2.lag - Tommy, Espen N, Brani, Bjørnar, Gromstad, Espen Olsen - kanskje Høiland er klar for en omgang?? Ola er vell på landslagsamling fortsatt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Får vi samlet litt folk til Kampen mot Bærum eller? hadde jo vært ganske fett viss vi fikk til en gjeng på ståfeltet. Jeg er med, i cup-sammenheng så har vi møtt dem fra Hovis. Det gjør vi nok på lørdag også. Hvor det da sitter/står fire Bærumssupportere på vårt felt. Litt rart å synge "Er det alltid like stille over der?" til vårt felt, men dog. Når på lørdag blir den spillt? Er dette nå lørdag førstkommende? Lørdag kl. 14 på Nadderud. Nydelig. Jeg stiller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Regner med at vi stiller med "toppet" 2.lag - Tommy, Espen N, Brani, Bjørnar, Gromstad, Espen Olsen - kanskje Høiland er klar for en omgang?? Ola er vell på landslagsamling fortsatt?? Rogne... Jeg stiller! Morsom kamp regner jeg med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Regner med at vi stiller med "toppet" 2.lag - Tommy, Espen N, Brani, Bjørnar, Gromstad, Espen Olsen - kanskje Høiland er klar for en omgang?? Ola er vell på landslagsamling fortsatt?? Rogne... Jeg stiller! Morsom kamp regner jeg med. Jessda. Hvis selveste Rogne stiller føler jeg meg forpliktet til å stå på tirbunen;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Skal prøve å komme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 18. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2007 (endret) Skal prøve å komme Betyr det at det ikke blir solgt Dagbla' på døren lørdag? Edit: Sorry, det er søndager det kanskje? Endret 18. Oktober 2007 av AndersBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Skal prøve å komme Betyr det at det ikke blir solgt Dagbla' på døren i morgen? Nei, nei... Det er søndager det. Følg med a! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Jepp Søndag. Men er det mange som tar seg turen i morgen. Skal jeg ta med meg dødningshodeflagget og/eller 1912-flagget + kanskje en kamerat? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Regner med at vi stiller med "toppet" 2.lag Det tviler jeg på. Med "sesongens viktigste kamp" om 2 dager, med Keller ute og kanskje Veigar, tror jeg at JJ vil prioritere å ha så mange friske bein som mulig. Mulig JIH kan testes en omgang eller noe slikt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Jepp Søndag.Men er det mange som tar seg turen i morgen. Skal jeg ta med meg dødningshodeflagget og/eller 1912-flagget + kanskje en kamerat? Ta med begge du. Hvis du ikke klarer å bruke med begge skal du få hjelp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Del Skrevet 19. Oktober 2007 Jepp Søndag.Men er det mange som tar seg turen i morgen. Skal jeg ta med meg dødningshodeflagget og/eller 1912-flagget + kanskje en kamerat? Det er greit at du tar med en venn. Ang. flaggene tror jeg dødningshodeflagget passer best, det skremmer sikkert Bærumspillerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Jeg kommer med begge flaggene og en kamerat i tillegg! 1. Når burde jeg være på stadion? 2. Koster det penger å komme inn? 3. Hvor mye koster det? 4. Eller er det gratis? 5. Må jeg ha med meg medlemskortet? 6. Må vennen min melde seg inn i SS så sent i sesongen? 7. Hvis ja, får han nedsatt pris? Føler at jeg lagde en prøve, så stilte det opp med oppgave nummer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 1. Når burde jeg være på stadion? Før kampen starter 2. Koster det penger å komme inn? Ikke for de som har sesongkort fra Stabæk Support 3. Hvor mye koster det? 0,- for de med sesongkort 4. Eller er det gratis? Ja, for de med sesongkort 5. Må jeg ha med meg medlemskortet? Har du ikke alltid med deg medlemskortet? 6. Må vennen min melde seg inn i SS så sent i sesongen? Har du venner som ikke er medlem i Stabæk-support 7. Hvis ja, får han nedsatt pris? Nei. Medlemskortet gjelder helt til neste sesong starter. I tillegg til gratisreise til Drammen (sesongavslutning), vil det sannsynligvis også gi Royal League-fordeler (billig borteturer, reduserte priser på hjemmekamper). Dessuten er det utrolig billig som det er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 1. Når burde jeg være på stadion? Før kampen starter 30 min. før holder altså 2. Koster det penger å komme inn? Ikke for de som har sesongkort fra Stabæk Support For dem som ikke har da? 3. Hvor mye koster det? 0,- for de med sesongkort. For dem som ikke har da? 4. Eller er det gratis? Ja, for de med sesongkort. Har ikke, var utsolgt 5. Må jeg ha med meg medlemskortet? Har du ikke alltid med deg medlemskortet? Joda... 6. Må vennen min melde seg inn i SS så sent i sesongen? Har du venner som ikke er medlem i Stabæk-support Ja... 7. Hvis ja, får han nedsatt pris? Nei. Medlemskortet gjelder helt til neste sesong starter. I tillegg til gratisreise til Drammen (sesongavslutning), vil det sannsynligvis også gi Royal League-fordeler (billig borteturer, reduserte priser på hjemmekamper). Dessuten er det utrolig billig som det er. Joda, 50 lapp er lite! 8. Er det kiosk på feltet vårt? (Som er åpen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Fikk nå vite at vi skal stå på hovis på turtelefonen. Skal jeg ta med flaggene da? Eller skal vi stå på feltet vårt? Takk for svar. (Fikk også beskjed om at man ikke trenger å bli medlem for å stå med SS idag...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå