nøtte 108 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 De som drar til Strømstad får ingen extra penger for å dra dit. Syntes du ikke at du får nok igjen for kontingenten din. Meld deg ut eller dra mer på kamp. Ellers bør klagerne holde kjeft, og heller konsentrere seg om å støtte laget i Drammen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 blir det en ren ralle buss til strømstad?,eller blir det en stille buss med gamle tanter og rallere? må nesten få spørre,jeg har jo ss rekorden i antall klager på en sesong Hva er galt med gamle tanter, og eldre damer så lenge de ikke klager på at dere raller,???? Hvem er det du er så redd for skal mld seg på tur.??? deg kanskje,du høres ut som ei gammal tante Ja jeg vet at det ikke er populært at noen over 25 er med på disse turene, men jeg driter i hva du sier Harstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 11. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2010 (endret) Huff............................................ Alt jeg trengte og vite var om Stabæk support måtte bruke bruke masse penger på og finansiere denne turen, men som det tydelig har kommet frem her så, taper $ ikke noe dersom bussen blir full, ( rundt 30 som er påmeldt woho! ) Men uansett, jeg skjønner dessverre ikke hvorfor folk drar frem at JEG ikke har råd til tur innom Sverige, det har jeg. Men jeg ønsker ikke og delta på noe som jeg mener virker rart, jeg har i en lengre periode klaget på priser, og jeg ble FRYKTELIG overrasket når $ annonserte at prisen til Lerkendal var blitt satt ned til 250, tidligere har denne turen vært på 500,-, bra jobbe, jeg følte at det virkelig var en seier for fremtiden til $! Men uansett, med den infoen jeg har fått in, så taper $ ABOSLUTT ingenting dersom den blir full, ( bussen altså med en pris på 150 per pers. ) Og da kommer mitt aller siste spørsmål.. HVORFOR setter vi ikke ned prisen på alle lange borte turer til 300? Da går jo stabæk support hvertfall ikke i minus dersom bussen(e) blir halvfulle? Når en full buss på pris 150 = ikke noe tap? Og til slutt vil jeg legge til at jeg mener at prisen på gratis tur burde gå opp ifra 0 kr til 30 kr, men da inkludert kampbillett, ( fulle pris blir da 200 ,- ) Bare for og legge til at jeg mener at gratis tur er i det snille laget. Endret 11. Mai 2010 av Daigo nr 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 *snuurrrp* 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Økonomi, reiselengde, reisetid, lønninger til bussjåfører og kjørereglemanger er med på å sette prisene for borteturene. Derfor koster de det de koster. Så det er ikke vits å klage på prisene, forde de er vanskelige å endre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Økonomi, reiselengde, reisetid, Mener absolutt at den turen deres innom Sverige er minst like lang som tur til Molde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Økonomi, reiselengde, reisetid, Mener absolutt at den turen deres innom Sverige er minst like lang som tur til Molde. Hva busskjøring angår, så er vel hele rundtturen Bærum-Strömstad + Sandefjord-Bærum knapt nok halvparten av strekningen Bærum - Molde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Økonomi, reiselengde, reisetid, Mener absolutt at den turen deres innom Sverige er minst like lang som tur til Molde. Bekkestua - Strømstad 144km http://kart.gulesider.no/m/plVsM Bekkestua - Molde 492km http://kart.gulesider.no/m/plV2y Faen å god du er på å beregne avstander... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 HVORFOR setter vi ikke ned prisen på alle lange borte turer til 300? Da går jo stabæk support hvertfall ikke i minus dersom bussen(e) blir halvfulle? Når en full buss på pris 150 = ikke noe tap? Det er forskjell på en "vanlig" bortetur til Molde og en 16. mai-kamp. Det skjønner vel du også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 HVORFOR setter vi ikke ned prisen på alle lange borte turer til 300? Da går jo stabæk support hvertfall ikke i minus dersom bussen(e) blir halvfulle? Når en full buss på pris 150 = ikke noe tap? Den teorien din tror jeg du bare kan drite i! På bussen til Lerkendal, med pris på 250,- var det 9 personer..... Så hvor mange fler det trekker med så lav pris kan jo diskuteres. Hadde også trodd at du skulle være den første til å melde deg på halvertprisbussen til Trondheim. Mulig det ble konsumert litt alkohol på turen, men ikke f**n om jeg så noen som heter Daigo nr 10 der!!! Så hva syter du om?!? Du drar jo ikke på tur uansett hvor billig den er virker det som... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Kan ikke dere som mener $$ fører feil prispolitikk enten si noen ord om det på årsmøtet eller holde kjeft? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Kan ikke dere som mener $ fører feil prispolitikk enten si noen ord om det på årsmøtet eller holde kjeft? Er veldig, veldig, veldig enig. Daigo nr. 10 kommer med samme spørsmål hver eneste gang det er bortetur som koster penger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Kan ikke dere som mener $ fører feil prispolitikk enten si noen ord om det på årsmøtet eller holde kjeft? Er veldig, veldig, veldig enig. Daigo nr. 10 kommer med samme spørsmål hver eneste gang det er bortetur som koster penger. Faen å lei jeg er av det gnålet ditt daigo nr 10! Som sagt over, hvis du ønsker at meningene dine skal bli hørt, møt opp på årsmøtet, her skaper du bare en endeløs diskusjon som er helt på trynet. Denne turen koster ikke SS en dritt så betyr ikke en dritt for deg og andre borteturer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Kan ikke dere som mener $ fører feil prispolitikk enten si noen ord om det på årsmøtet eller holde kjeft? Er veldig, veldig, veldig enig. Daigo nr. 10 kommer med samme spørsmål hver eneste gang det er bortetur som koster penger. Kommer vel kun hvis turen koster 30 kroner.. Gratistur er visst ikke bra nok andre veien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Det er jo lov å komme med meninger og forslag utenom årsmøtet uten at man skal bli slaktet, men alt med måte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Dette er jo gøy! Keep up the good work, det korter ventetiden fram til kampene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 blir det en ren ralle buss til strømstad?,eller blir det en stille buss med gamle tanter og rallere? må nesten få spørre,jeg har jo ss rekorden i antall klager på en sesong Hva er galt med gamle tanter, og eldre damer så lenge de ikke klager på at dere raller,???? Hvem er det du er så redd for skal mld seg på tur.??? deg kanskje,du høres ut som ei gammal tante Ja jeg vet at det ikke er populært at noen over 25 er med på disse turene, men jeg driter i hva du sier Harstad Men da er vi 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Men da er vi 2 Da vi 3.. tipper turen blir noe ala denne http://www.youtube.com/watch?v=p-40SbGlXyM 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Men da er vi 2 Da vi 3.. tipper turen blir noe ala denne http://www.youtube.com/watch?v=p-40SbGlXyM Fy å faen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 11. Mai 2010 Del Skrevet 11. Mai 2010 Denne må vi få på CD og få med på turen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 12. Mai 2010 (endret) Det er nå 3 ledige plasser. Endret 12. Mai 2010 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 12. Mai 2010 Del Skrevet 12. Mai 2010 Hvor mange påmeldte er det nå? harrytur innom sverige frister finfin måte avslutte Russe tia på tenker jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mai 2010 Del Skrevet 12. Mai 2010 Fortsatt 3 plasser. Bare vær rask... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 12. Mai 2010 Del Skrevet 12. Mai 2010 Faen å bra tur det her blir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 14. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 14. Mai 2010 (endret) jeg fant jeg fant: http://www.reisenett.no/artikler/kvoter.html dette kan vi ha med oss hvis vi ar vært ute av landet i 24 timer Endret 14. Mai 2010 av HarstadJr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Du har ingen kvote uten å ha være utenlands i minst 24 timer. Om du har medbragt øl fra Norge vil jeg tro det holder med en kvittering på at du har betalt avgift for det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=131821&epslanguage=NO#kvote Dere kan derimot ta turen innom polet i Strømstad, så lenge dere holder dere innenfor kvotene, og kan dokumentere kjøpet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Hvor mange påmeldte er det totalt nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 1 buss til strømstad er full. Det blir bare 1 buss fordi folk er for sene til å melde seg på. er vel 10-15 stk som har prøvd å melde seg på etter fristen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 14. Mai 2010 Del Skrevet 14. Mai 2010 Er vel 10-15 stk som har prøvd å melde seg på etter fristen. Sikkert flere enn det også... Er ikke alle som gidder å ta kontakt når de ser at det står "FULLT!". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå