sexxes 3 618 Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2010 (endret) 2. pinsedag på Nadderud 13.00 i strålende solskinn og 20 varmegrader skal vi ta mot de midlertidige serielederne fra Romerike. Vi gikk på en liten smell mot Klepp, men det er jo ingenting mot hva Lillestrøm opplevde. Tape mot Donn på hjemmebane, og får på toppen av det hele spissen Ida Elise Enget utvist. Ser også at de bruker omtrent samme unnskyldninger som det vi gjorde etter Donnkampen bortsett fra at underlaget ikke kan få skylden. Engets utvisning gjør at vi har en angrepsspiller mindre å bekymre oss for. Imidlertid er det vel Cathrine Dekkerhus som har vært den store stjernen i år. Lillestrøm har dessuten vist at de har mange som kan score. Ellers er vel Lillestrøm et lag uten de store stjernene, men med allikevel med mange klassespillere. Skulle jeg påpeke et svakt punkt er det keeperen. Ingrid Bruserud. Hun var i sin tid innom landslaget, men synes hun har tapt seg siden det (og det var vel i sin tid ikke et styrketegn at hun ble tatt ut). Litt vanskelig å si at hun er "over the top." Hun er yngre enn flere av våre spillere, og har jo ikke sluppet inn mange mål i år. Er jo ellers en relativt stor keeper. Når det gjelder vårt eget lag regner jeg med at ti av de som startet i går også starter denne kampen. Om Maiken er klar (noe som dessverre er langt fra sikkert) kommer hun inn for Line Hauge, men neppe i samme posisjon. Ellers vil nok Ina starte om Maiken ikke er klar. Endret 16. Mai 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Cathrine Dekkerhus fikk vel Statoils talentpris nå i mars, så det er nok en spiller å se opp for. Eller både håper og tror jeg at vi kan reise oss igjen og vise klasse som mot Røa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turbidblue 0 Del Skrevet 17. Mai 2010 Del Skrevet 17. Mai 2010 Glädjer mig, tror att det blir en toppenmatch!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 17. Mai 2010 Del Skrevet 17. Mai 2010 Det jeg har sett av LSK sier meg at Enget er en minst like bra spiss som 17-åringen på lsk, og vi skal være glad hun er borte mot oss. Med seier mot LSK har vi 20 poeng på åtte kamper - fortsetter vi slik vil det gi 55 poeng på 22 kamper, noe jeg tror holder til gull i år. Hva gjelder Røa fortsetter de å gruse smålagene, men har altså tapt med tilsammen 0-10 mot to antatte topplag. Litt usikker på hvordan de blir i år, men med den fantastiske rekka deres i fjor friskt i minne, skulle jeg gjerne hatt dem litt lenger bak oss på tabellen. Derfor er det viktig at LSK-kampen blir starten på en seiersrekke for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turbidblue 0 Del Skrevet 17. Mai 2010 Del Skrevet 17. Mai 2010 Japp, Enget har gjort näst flest mål efter Dekkerhus men känns som att det finns anledningar till det också. Tror Røa har haft lite svårt att ställa in sig till de nya spelarna i förhållande till de som försvann inför den här säsongen, men är överygad om att de kommer hosta upp sig vad det lider...men inte så mycket att det borde påverka toppstriden även om det skulle vara skönt om de sjönk något mer tillbaka, ja . Arna-Bjørnar har ju varit på gång i flera år nu och är nog rejält sugna på minst brons vid det här laget, samtidigt som Kolbotn verkar ha fått ordning på truppen så det är långt ifrån klart. Det känns som att vi spelar bättre jämna matcher än där vi måste föra matchen, kanske inte så konstigt egentligen, så med tanke på det har jag stor tilltro, speciellt eftersom att LSK torde känna mer press än våra spelare. De har inte alls en lika bred trupp som vi och inte lika mycket erfarenhet heller, vilket också borde luta åt vår fördel... hm. Det enda är väl att de kommer att vara hyfsat revanschsugna efter att ha förlorat mot Donn och eventuellt hämtar extra krafter därifrån, men det är förhoppningsvis detsamma för oss efter poängtappet mot Klepp! Hmm, känns väldigt långt till annandag pingst, men det kanske åtminstone är bra för Pape . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 17. Mai 2010 Del Skrevet 17. Mai 2010 Det er vel 5 gode lag som vil kjempe om medaljene Stabæk Røa Arna-Bjørnar LSK Kolbotn Vi har møtt alle bortsdset fra LSK. De har nesten bare møtt middelmådigheter. Jeg tror vi kommer til å kjøre over dem på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 21. Mai 2010 Del Skrevet 21. Mai 2010 Kanarifansen stiller med buss mot oss i mandagens kamp. VI MÅ MOBILISERE. Vi skal f¤&n meg ikke tape på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Mai 2010 Del Skrevet 22. Mai 2010 Siste trening før kampen på Nadderud i morgen 15.00. Videomøte først så spillerne er neppe på gresset før etter 15.30. Regner med at det lar seg gjøre å finne ut lagoppstillingen da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 22. Mai 2010 Del Skrevet 22. Mai 2010 Kanarifansen stiller med buss mot oss i mandagens kamp. VI MÅ MOBILISERE. Vi skal f¤&n meg ikke tape på tribunen. Det ryktes at et banner muligens blir laget. Hadde vært kult om det skjedde i to SFK-hjemmekamper på rad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turbidblue 0 Del Skrevet 23. Mai 2010 Del Skrevet 23. Mai 2010 Börjar bli nervöst... hur såg träningen ut? Några nyheter om Pape? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 23. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2010 (endret) Börjar bli nervöst... hur såg träningen ut? Några nyheter om Pape? Pape er nok ute en stund til. Trente alternativt for seg selv. Ellers var det en bra kvalitet på treningen. Roger var fornøyd og gleder seg til kamp. De er forberedt etter å ha studert de 3 siste kampene til LSK på DVD. Endret 23. Mai 2010 av Hantro76 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turbidblue 0 Del Skrevet 23. Mai 2010 Del Skrevet 23. Mai 2010 Roger var fornøyd og gleder seg til kamp. Han är inte ensam om det!!!! Låter bra annars, utom för Pape då...men självklart bättre att skynda långsamt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 23. Mai 2010 Del Skrevet 23. Mai 2010 Jeg snakket med Pape under dagens trening. Hun er ikke med i morgen, men er garantert spilleklar til neste kamp etter LSK. Trine trente heller ikke, men hun bekreftet at hun er klar til i morgen (sparte kneet sitt i dag). Ellers var det som vanlig før kamp, bra trøkk fra spillere og ikke minst fra sjefen sjøl, Roger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 Deilig når det står på første side på TV2 Tekst-TV at Stabæk er serieleder, når jeg så ser på side 204 så står det at målscorere er Klavenes og Solveig Gulbrandsen. Målet til Gulbrandsen må ha vært litt av et langskudd....... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 24. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 24. Mai 2010 (endret) Var nervøs før dagens match, men det var jo helt unødvendig. Så herlig at vi knapt lot LSK slippe til, og at vi klarte å spille C.Dekkerhus dårlig. Nå gjelder det å holde oss på topp ut sesongen. Endret 24. Mai 2010 av dandee Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turbidblue 0 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 Jävligt långt, ja! Hahaha, de skrev det i bildtexten till artikeln också, bra att de har koll . Nej, jag kände mig också rejält nervös men LSK hade ju verkligen ingenting att komma med, nästan så att jag blev besviken istället.... fan, att vi skulle dominera såhär hade jag verkligen inte tänkt mig på förhand! Till tider var det ypperligt passningsspel, blandat med en del slarv men det går i vilket fall som helst åt rätt håll, två snygga mål och riktigt feta målchanser. Kanske borde ha varit något till mål och lite högre tempo för full pott hos mig, men å andra sidan är det ju onödigt att anstränga sig mer än det behövs. Backarna gjorde det riktigt, rikigt bra och fyllde på bra i anfallet också tycker jag. Bra tryck i publiken också, måste få mitt sommarschema klart nu så att jag kan planera när jag kan komma ner! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 Ganske herlig at vi i "seriefinalen" kan sette inn på to spillere med tanke på at de skal få medaljer (hørtes kanskje beskjeden ut som bare skrev medaljer). Uansett greit å slippe å stresse med det på høsten (vi husker jo hvordan det gikk med Iven i 2008). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 Vi spiller en god kamp, ikke super vil jeg si. Slipper LSK til fint lite, men skulle gjerne sett at vi skapte litt mer selv. Gikk litt tregt i perioder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Digg kamp. Starten var historisk bra ifølge Eli Landsem. 2. omgang stråler vi ikke, men kontrollerer veldig bra. Jeg mener Lise, Lisa, Ingrid Camilla og Anette utmerker seg. Anette Nybø er vel den beste norske spilleren som ikke er på landslaget. Nevnte det for henne forrige uke. Hun svarte "Det eneste som er viktig for meg er å spille på Stabæk". -det er et svar jeg kan leve med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turbidblue 0 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Digg kamp. Starten var historisk bra ifølge Eli Landsem. LOL, bästa svaret någonsin, hahahaha Annars är jag helt enig med båda föregående talarna! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Vi viser nok en gang vår styrke ovenfor de andre topplagene. 10-0 tilsammen mot Kolbotn, Røa og LSK er ikke akkurat ueffent. Tror vel at den største snubletråden ligger i undervurderinger av middelhavsfarerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Vi viser nok en gang vår styrke ovenfor de andre topplagene. 10-0 tilsammen mot Kolbotn, Røa og LSK er ikke akkurat ueffent. Tror vel at den største snubletråden ligger i undervurderinger av middelhavsfarerne. Vi har to uavgjorte mot anntatt dårlige lag. Jeg tror ikke problemet har vært undervurdering eller det at motstanderen ligger lavt. Denne postand da vi har styrt spillet og produsert bøtter med sjanser. Håper derfor det kun er en kombinasjon av uflaks og udyktighet i en del avslutninger som har gitt poengtap. Ang. lag vi skal slå. Til helgen blir det vår 2. tur til Linn/Grei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Det var en fantastisk kamp, med godt trykk fra oss og chicksa.. 2-0 og en drøss med sjanser bør være over pari mot den tidligere serielederen. Men nu er vi på topp og der blir vi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Jeg synes vel nesten denne kampen var et antiklimaks - dette var overhodet ikke Norges to beste lag. Det var Norge beste lag, og et bortelag som like gjerne kunne kommet fra Kristiansand. LSK la seg bakpå, og hadde ikke bare panikklareringer, men også panikkavslutninger. Slik blir det altså av at klubben til et av Norges beste herrelag gir navn og drakt til et toppserielag, men ikke tar det inn i klubben*. Vi er jo et eksempel på det motsatte, en TL-klubb som har tatt toppserien på alvor, og satser maks på også TS-laget vårt. * Dette blir nok dessverre et eksempel til etterfølgelse også for andre TL-klubber som skulle finne det for godt å ta seg et TS-lag. F.eks. Brann, Rosenborg og Tromsø. Eventuelt tar de den mulige manglende suksessen som et tegn på at det ikke er bryet verdt. Og lar oss fortsette å dominere toppserien Jeg blir bare mer og mer stolt av å være Stabæksupporter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Jeg synes vel nesten denne kampen var et antiklimaks - dette var overhodet ikke Norges to beste lag. Det var Norge beste lag, og et bortelag som like gjerne kunne kommet fra Kristiansand. LSK la seg bakpå, og hadde ikke bare panikklareringer, men også panikkavslutninger. Slik blir det altså av at klubben til et av Norges beste herrelag gir navn og drakt til et toppserielag, men ikke tar det inn i klubben*. Vi er jo et eksempel på det motsatte, en TL-klubb som har tatt toppserien på alvor, og satser maks på også TS-laget vårt. * Dette blir nok dessverre et eksempel til etterfølgelse også for andre TL-klubber som skulle finne det for godt å ta seg et TS-lag. F.eks. Brann, Rosenborg og Tromsø. Eventuelt tar de den mulige manglende suksessen som et tegn på at det ikke er bryet verdt. Og lar oss fortsette å dominere toppserien Jeg blir bare mer og mer stolt av å være Stabæksupporter. Jeg tør påstå at LSKKFK kommer til å havne høyere på tabellen enn noe annet LSK-lag har gjort på mange, mange år (nå kommer sikkert noen drassende med et juniorlag i tredjedivisjon eller noe...). Gi dem litt tid, så kommer det nok noen tilskuere til dem også. Når det gjelder kampbildet du skisserer, er jeg ikke det minste overrasket over at det ble slik. Vi er såpass mye bedre enn dem. Jeg håper vi vil være med å dominere toppserien i mange år framover, men håper på solid motstand fra alle de du nevner over. Høres liksom litt morsommere ut å knuse Brann, Rosenborg og VIF enn Arna-Bjørnar, Kattem, Trondheims-Ørn og Linderud/Grei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Bare vi ikke blir kvinnefotballens svar på RBK med 13 seriemesterskap på rad. Det må være litt spenning, det skaper interesse. Vi må ikke gjøre kvinnefotballen den bjørnetjeneste, å bli så totalt overlegne, annet en på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2010 (endret) Jeg mener de som kom fra Lillestrøm gjorde mye av seg pr stk (ikke lett på første kamp i klart mindretall). Mulig jeg er litt kritisk fordi jeg ønsker 110% alltid, men jeg mener vi har litt å gå på vedr. tribuneliv på denne kampen. Vi burde unngå stille pauser som gjør at vi hører LSK gaulingen. Til helgen er de vi som er i mindretall, men vi skal synge sammenhengende i 2x45 min ++ MEN FOR ALL DEL, BRA INNSATS (med mulighet for å bli enda bedre) måtte vi øke antall på feltet vårt for hver kamp utover Endret 25. Mai 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 har en liten våt drøm om at det kommer så mange på kamp at $$ må stå på den gamle tribunen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå