alltidblaa 3 016 Del Skrevet 20. Mai 2010 Del Skrevet 20. Mai 2010 Styret har sett (nøye) på muligheten for å arrangere båttur som mot FFK i 2008, men det viser seg å være verken økonomisk eller praktisk forsvarlig. Men dette er en sommertur til hyttebyen Sandefjord, så vi vil gjerne ha forslag til andre ting vi kan gjøre. Overnattingstur anyone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
erikbeut 56 Del Skrevet 20. Mai 2010 Del Skrevet 20. Mai 2010 Tror jr. support skal ta turen til denne kampen, så det kan jo bli morsomt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 20. Mai 2010 Del Skrevet 20. Mai 2010 For ordens skyld er tv-kampene fordelt for denne helgen, så det blir ingen endringer i dato og tidspunkt. Kampen går søndag klokka 18.00. http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Toppfotball/tippeligaen/2010/TV-kamper-Tippeligaen-runde-13-og-14/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 Påmeldingen har begynt! Alle mann til Sandefjord!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 Tidligbuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Meldte meg på bussturen selv om jeg tar meg til Sandefjord på egenhånd. Men sitter gjerne på tilbake, og hopper av samme sted som sist Sfjordtur Samme pub som ifjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 25. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2010 (endret) Påmeldingen har begynt! Alle mann til Sandefjord!! hos meg fungerer ikke linken, ikke at det er noe problem å finne siden Endret 25. Mai 2010 av alltidblaa fixet link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 31. Mai 2010 Del Skrevet 31. Mai 2010 Møteplassen i Sandefjord blir Dirty Nelly (der vi var i fjor), de har gode utemuligheter og skryter av byens billigste øl. De som reiser med tidlig buss drar dit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Juni 2010 Del Skrevet 1. Juni 2010 Er det mulig å melde seg på bussen Kun én vei, hjemover? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Juni 2010 Del Skrevet 1. Juni 2010 Ja, dette pleier å fungere brillefint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 1. Juni 2010 Del Skrevet 1. Juni 2010 Møteplassen i Sandefjord blir Dirty Nelly (der vi var i fjor), de har gode utemuligheter og skryter av byens billigste øl. De som reiser med tidlig buss drar dit. Høres bra ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 1. Juni 2010 Del Skrevet 1. Juni 2010 Etter som det er midt i den mest hektiske sessongen for turbusser, blir påmeldingsfristen satt til Torsdag kl 20.00, slik at jeg skal rekke å skaffe nok busser til søndagen. Det kommer heller ikke til å bli satt opp flere busser en det som trengs for å få med de som har meldte seg på før fristen gikk ut. Det blir også innført Snus-forbud på alle busser, de som blir tatt i å bruke snus i bussen, får valget mellom å ga av umiddelbart(håper det er et øde sted) eller Betale 100 kr til Karamba. Dessverre så er det i dette tilfellet de veldig mange som ødelegger for de veldig få, som gjør at jeg innfører dette, jeg tror det var 3-siffret antall snus jeg har pelt etter godset kampen, og det dukker fremdeles opp flere snus, som har ligget oppimellom og innimellom. Toalettene kommer også til å være stengt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 3. Juni 2010 Del Skrevet 3. Juni 2010 Over 100 påmeldte nå. Håper mange kjører selv også. Merker at jeg gleder meg mer og mer! Dette blir en kanonhelg! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hofbräu 0 Del Skrevet 3. Juni 2010 Del Skrevet 3. Juni 2010 Håper på like god stemning som i fjor høst, og at flere styremedlemmer får kinaputt-viruset! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 3. Juni 2010 Del Skrevet 3. Juni 2010 Er det mulig å melde seg på bussen Kun én vei, hjemover? Det gjør det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 3. Juni 2010 Del Skrevet 3. Juni 2010 Det er mange plasser igjen både på tidlig buss og direkte buss Bare å melde seg på på turtelefonen Det blir to busser tidlig og to busser sen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. Juni 2010 Del Skrevet 3. Juni 2010 Møteplassen i Sandefjord blir Dirty Nelly (der vi var i fjor), de har gode utemuligheter og skryter av byens billigste øl. De som reiser med tidlig buss drar dit. Er dette en pub vi får være i fred eller på, eller er dette hjemmepuben til Sandefjordfansen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 3. Juni 2010 Del Skrevet 3. Juni 2010 Møteplassen i Sandefjord blir Dirty Nelly (der vi var i fjor), de har gode utemuligheter og skryter av byens billigste øl. De som reiser med tidlig buss drar dit. Er dette en pub vi får være i fred eller på, eller er dette hjemmepuben til Sandefjordfansen? Der får vi være i fred 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 3. Juni 2010 Del Skrevet 3. Juni 2010 vis det er samme sted som ifjor så var det en del sandefjord fans der.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 3. Juni 2010 Del Skrevet 3. Juni 2010 vis det er samme sted som ifjor så var det en del sandefjord fans der.. Men det er ikke hjemmepuben deres... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 3. Juni 2010 Del Skrevet 3. Juni 2010 vis det er samme sted som ifjor så var det en del sandefjord fans der.. Det er samme puben som ifjor, men ifjor så var "Sandefjordfanspubben" stengt pga. oppussing. Den har nå åpnet igjen etter oppussingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 5. Juni 2010 Del Skrevet 5. Juni 2010 Vi er visst blitt invitert dit også, altså hjemmepuben til blåhvalene.... Hammersmith (der sportsman lå før) men sånn jeg forstår det er det ikke utemuligheter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 5. Juni 2010 Del Skrevet 5. Juni 2010 Her vært litt sløv/treig og ikke satt meg på busstur enda, er det fortsatt mulighet det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 5. Juni 2010 Del Skrevet 5. Juni 2010 Her vært litt sløv/treig og ikke satt meg på busstur enda, er det fortsatt mulighet det? Ring turtelefonen og spør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 5. Juni 2010 Del Skrevet 5. Juni 2010 flere plasser på begge..mange på tidlig , noen få på direkte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 5. Juni 2010 Del Skrevet 5. Juni 2010 Turen går fremdeles til Dirty Nelly Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Laze 0 Del Skrevet 6. Juni 2010 Del Skrevet 6. Juni 2010 Hammersmits har også uteservering. Vi har i alle fall gjort oss klare til å ta i mot dere. Vi har supporterpriser i baren, og god plass ute. Vi har tatt i mot både Viking, Vålerenga og Aalesunds supportere med stort hell til nå i år. Hvis dere ikke ønsker å møte noen Blåhvaler før kamp, er Dirty Nelly plassen, mens ønsker dere en fotballpub, er Hammersmiths plassen. Velkommen til Sandefjord skal dere være uansett. Kan legge til at toalettfasilitetene på Nelly er begrenset til to toaletter, mens Hammersmiths har god kapasitet til å ta i mot supportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 6. Juni 2010 Del Skrevet 6. Juni 2010 Hammersmits har også uteservering. Vi har i alle fall gjort oss klare til å ta i mot dere. Vi har supporterpriser i baren, og god plass ute. Vi har tatt i mot både Viking, Vålerenga og Aalesunds supportere med stort hell til nå i år. Hvis dere ikke ønsker å møte noen Blåhvaler før kamp, er Dirty Nelly plassen, mens ønsker dere en fotballpub, er Hammersmiths plassen. Velkommen til Sandefjord skal dere være uansett. Kan legge til at toalettfasilitetene på Nelly er begrenset til to toaletter, mens Hammersmiths har god kapasitet til å ta i mot supportere. Med 80-90 fra $$ som kommer med bussene, så klarer vi nok å lage stemning dit vi kommer uansett . Jeg kan ikke huske at det var noe problem med toalett kapasiteten der i fjor og grei uteplass var det også. I år har de i tilegg satt opp temperaturen på uteserveringen, så vi slipper å fryse. Dette blir bra uansett, bare trisst at jeg ikke kan nyte annet en Clausentaler Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 6. Juni 2010 Del Skrevet 6. Juni 2010 Antall påmeldte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 6. Juni 2010 Del Skrevet 6. Juni 2010 Antall påmeldte? Har du betalt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå