Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Styret har sett (nøye) på muligheten for å arrangere båttur som mot FFK i 2008, men det viser seg å være verken økonomisk eller praktisk forsvarlig.

Men dette er en sommertur til hyttebyen Sandefjord, så vi vil gjerne ha forslag til andre ting vi kan gjøre. Overnattingstur anyone?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møteplassen i Sandefjord blir Dirty Nelly (der vi var i fjor), de har gode utemuligheter og skryter av byens billigste øl. De som reiser med tidlig buss drar dit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møteplassen i Sandefjord blir Dirty Nelly (der vi var i fjor), de har gode utemuligheter og skryter av byens billigste øl. De som reiser med tidlig buss drar dit.

Høres bra ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter som det er midt i den mest hektiske sessongen for turbusser, blir påmeldingsfristen satt til Torsdag kl 20.00, slik at jeg skal rekke å skaffe nok busser til søndagen. Det kommer heller ikke til å bli satt opp flere busser en det som trengs for å få med de som har meldte seg på før fristen gikk ut.

Det blir også innført Snus-forbud på alle busser, de som blir tatt i å bruke snus i bussen, får valget mellom å ga av umiddelbart(håper det er et øde sted) eller Betale 100 kr til Karamba. Dessverre så er det i dette tilfellet de veldig mange som ødelegger for de veldig få, som gjør at jeg innfører dette, jeg tror det var 3-siffret antall snus jeg har pelt etter godset kampen, og det dukker fremdeles opp flere snus, som har ligget oppimellom og innimellom.

Toalettene kommer også til å være stengt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en pub vi får være i fred eller på, eller er dette hjemmepuben til Sandefjordfansen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en pub vi får være i fred eller på, eller er dette hjemmepuben til Sandefjordfansen?

Der får vi være i fred ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis det er samme sted som ifjor så var det en del sandefjord fans der..

Det er samme puben som ifjor, men ifjor så var "Sandefjordfanspubben" stengt pga. oppussing. Den har nå åpnet igjen etter oppussingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er visst blitt invitert dit også, altså hjemmepuben til blåhvalene.... Hammersmith (der sportsman lå før) men sånn jeg forstår det er det ikke utemuligheter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hammersmits har også uteservering. Vi har i alle fall gjort oss klare til å ta i mot dere. Vi har supporterpriser i baren, og god plass ute. Vi har tatt i mot både Viking, Vålerenga og Aalesunds supportere med stort hell til nå i år.

Hvis dere ikke ønsker å møte noen Blåhvaler før kamp, er Dirty Nelly plassen, mens ønsker dere en fotballpub, er Hammersmiths plassen. Velkommen til Sandefjord skal dere være uansett. :)

Kan legge til at toalettfasilitetene på Nelly er begrenset til to toaletter, mens Hammersmiths har god kapasitet til å ta i mot supportere. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hammersmits har også uteservering. Vi har i alle fall gjort oss klare til å ta i mot dere. Vi har supporterpriser i baren, og god plass ute. Vi har tatt i mot både Viking, Vålerenga og Aalesunds supportere med stort hell til nå i år.

Hvis dere ikke ønsker å møte noen Blåhvaler før kamp, er Dirty Nelly plassen, mens ønsker dere en fotballpub, er Hammersmiths plassen. Velkommen til Sandefjord skal dere være uansett. :)

Kan legge til at toalettfasilitetene på Nelly er begrenset til to toaletter, mens Hammersmiths har god kapasitet til å ta i mot supportere. :P

Med 80-90 fra $$ som kommer med bussene, så klarer vi nok å lage stemning dit vi kommer uansett . Jeg kan ikke huske at det var noe problem med toalett kapasiteten der i fjor og grei uteplass var det også. I år har de i tilegg satt opp temperaturen på uteserveringen, så vi slipper å fryse. Dette blir bra uansett, bare trisst at jeg ikke kan nyte annet en Clausentaler
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd: Sandefjord - Stabæk
  • Opprett ny...