sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Juni 2010 Del Skrevet 13. Juni 2010 Ny kamp på tirsdag, og da skal man ta tilbake topplasseringen som Røa har fått låne siden i går ettermiddag. Motstander Amazon slo man henholdsvis 3-0 borte og 2-0 hjemme i fjor. I tillegg møttes lagene i en treningskamp i vinter hvor det ble seier 5-1 (riktignok etter at Amazon tok ledelsen, og 1-1 ved pause). Grimstadlaget ligger og kjemper nede i bunnstriden sammen med Donn, Kattem, Linderud Grei og Fløya, men kom seg litt overraskende (ikke veldig) videre i cupen etter å ha slått ut Klepp hjemme. Amazons seire har vært borte mot Donn og hjemme mot Fløya. Har ellers en uavgjort borte mot Klepp og Linderud Grei. Ellers er det gjerne målfattige oppgjør når laget spiller. To unntak i år, 4-2 hjemme mot Fløya, samt at man tapte 8-0 borte mot Arna Bjørnar. Siden kampstart er kl 18 er det fullt mulig å få med seg den uten å gå glipp av VM. Ser man Elfenbenskysten-Portugal på Blaa rekker man kampstart med litt rask gange, og man rekker både å se ferdig kampen og hylle spillerne før man rusler opp igjen til blaa for å se Brasil-Nord Korea. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 13. Juni 2010 Del Skrevet 13. Juni 2010 Gleder meg til en kamp uten vuvuzelas.. blir herlig! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 13. Juni 2010 Del Skrevet 13. Juni 2010 Gleder meg til en kamp uten vuvuzelas.. blir herlig! JA, UTEN Vuvuzelaen og MED angrepsvillig fotball i 90 min, og ikke de 10 siste... da lagene plutselig skjønner at man må angripe for å skape sjanser Viktig at vi vinner denne kampen, da begynner vi å ha såpass med poeng at vi kan gå på en smell uten at det er krise Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 13. Juni 2010 Del Skrevet 13. Juni 2010 Er hele troppen spillklar, eller har vi noen skader/karantener? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Juni 2010 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2010 (endret) Vi har vel fortsatt skader på angriperne våre, Ingrid Camilla, Maiken og Mario + Katrine. Håper at noen av dem er klare til tirsdag, og begge våre dansker er jo tatt ut på landslaget. I tillegg har Line Hauge vært gjennom en operasjon, og er uansett ikke klar før etter ferien. Karantener har vi ikke, men Maiken vil få ved neste gule. Endret 13. Juni 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Juni 2010 Del Skrevet 13. Juni 2010 Troppen er så sterk at vi ikke blir veldig svekket, selv ikke uten Katrine som helt klart er en av Toppseriens aller beste spillere. Kanskje på tide at Saba for prøve seg fra start, eller at Kristy for starte på topp, ikke som flankespiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. Juni 2010 Del Skrevet 14. Juni 2010 Troppen er så sterk at vi ikke blir veldig svekket, selv ikke uten Katrine som helt klart er en av Toppseriens aller beste spillere. Kanskje på tide at Saba for prøve seg fra start, eller at Kristy for starte på topp, ikke som flankespiller Saba har vel ikke vært i sin beste form den siste tiden, og har jo heller ikke fått muligheten til å spille seg i form på 2. laget siden det har vært WO i de to siste kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 14. Juni 2010 Del Skrevet 14. Juni 2010 Er det 3 gule kort så får man karantene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. Juni 2010 Del Skrevet 14. Juni 2010 Er det 3 gule kort så får man karantene? Ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 14. Juni 2010 Del Skrevet 14. Juni 2010 Jeg velger å tro at FIFA har et bedre syn på kvinnefotballen ettersom de og SFK klarer å kombinere slik at vi rekker hele VM og chicksa.. her har NRK, TV2 og NFF noe å lære! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 Utifra gårsdagens trening er jeg usikker på: SuperMario Pape Jeg tror vi starter med Maiken og evt bytter henne ut i pausen med SuperMario. Jeg ønsker meg Kristy på topp fra start (hvis 4-4-2), men i en 4-2-3-1 er hun nesten dømt til å spille på kanten da det klart er best for laget. Tips for 4-2-3-1 (tror jeg bommer på venstre kant) ----------------Ingrid-------------- Anette-----Torild-----Trine-----Siri -----------Woods-----Katrine-------- Kristy----------ICFS------------Lise ----------------Pape---------------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 Jeg tipper 99 tilskuere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 Jeg tipper 99 tilskuere. Er det med eller uten meg? Jeg kommer !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 Utifra gårsdagens trening er jeg usikker på: SuperMario Pape Jeg tror vi starter med Maiken og evt bytter henne ut i pausen med SuperMario. Jeg ønsker meg Kristy på topp fra start (hvis 4-4-2), men i en 4-2-3-1 er hun nesten dømt til å spille på kanten da det klart er best for laget. Tips for 4-2-3-1 (tror jeg bommer på venstre kant) ----------------Ingrid-------------- Anette-----Torild-----Trine-----Siri -----------Woods-----Katrine-------- Kristy----------ICFS------------Lise ----------------Pape---------------- Så mao er både Ingrid Camilla, Katrine, Maiken og Super Mario spilleklare? Da ser det jo veldig bra ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 Maiken skal starte, men kun spille 1. omgang. Trine flyttes frem på midtbanen, og dermed Anette inn på sin gamle plass som midtstopper. Ina tar over høyrebacken. Kristy og Line Holter på kantene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 2-0 i dag. Greit nok, men spillet i dag var det ikke videre klasse over! Mangel av forsanger ble merkbart i 1.omgang, men i 2. holdt vi vel ikke kjeft i mer enn 30 sekunder? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 2-0 i dag. Greit nok, men spillet i dag var det ikke videre klasse over! Mangel av forsanger ble merkbart i 1.omgang, men i 2. holdt vi vel ikke kjeft i mer enn 30 sekunder? Synes ikke vi var så mye verre i første omgang. Johan gjorde en grei figur som forsanger i begge omganger. Nå var jo 15 minutter i ett strekk i andre omgang litt spesielt, men det fungerte bra. En av de få gangene vi har klart å dra med hovis. Savner Katrine på midtbanen i dag. Det merkes når hun ikke spiller. Ellers var det vel litt få initiativ framover, og tidvis veldig stillestående. På den annen side er det utrolig deilig å vinne enkelt på en relativt dårlig dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 2-0 i dag. Greit nok, men spillet i dag var det ikke videre klasse over! Mangel av forsanger ble merkbart i 1.omgang, men i 2. holdt vi vel ikke kjeft i mer enn 30 sekunder? Kun merkbart til Johan dukket opp. Ellers er det bare å gratulere chicksa med en til tider solid kamp. Vi trenger ikke skape mye når Amazonerne ikke skaper noe. Deilig å være serieleder igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 Jeg tipper 99 tilskuere. Er det med eller uten meg? Jeg kommer !!!! Mener Richard sa 289. Kunne vært verre, burde vært bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 En la merke til at dere hadde uvante problemer med å finne riktig toneleie i dag. Ble nærmest ufrivillig flerstemt enkelte ganger. Sjelden kost. Men bevares - det holdt i lange baner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 Det var en deilig kamp! Stemning vi skapte i 2.omgang var utrolig til at vi var rundt 25! Hadde det vært slik stemning pr. tilskuer på Telenor hadde vi skapt en sinnsykt stemning! Utrolig at vi får hele stadion til å hoppe! Men hadde det ikke vært for de jentene på langsiden i 1.omgang hadde det vært helt stille, synes vi bør klare å ha en forsanger fra start, men vi tar det vertfall igjen;) Klarte vi 15 min på lalala i 2.omgang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 Klarte vi 15 min på lalala i 2.omgang? Jeg vil si at vi klarte det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 En la merke til at dere hadde uvante problemer med å finne riktig toneleie i dag. Ble nærmest ufrivillig flerstemt enkelte ganger. Sjelden kost. Men bevares - det holdt i lange baner. Jepp. Noen som starter sanger vil visst helst at vi skal lyde som sølvguttene, noe som er vanskelig å følge for oss menn over 30 år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 16. Juni 2010 Del Skrevet 16. Juni 2010 I følge stabak.no var dette årsbeste av Stabæk Support! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 21. Juni 2010 (endret) Del Skrevet 21. Juni 2010 (endret) En la merke til at dere hadde uvante problemer med å finne riktig toneleie i dag. Ble nærmest ufrivillig flerstemt enkelte ganger. Sjelden kost. Men bevares - det holdt i lange baner. Jepp. Noen som starter sanger vil visst helst at vi skal lyde som sølvguttene, noe som er vanskelig å følge for oss menn over 30 år... Vi manglet forsanger i 1. omg. Forsangere er viktig, meget viktig. Det eneste svakheten med at vi benytter forsangere er at resten av feltet blir mer passive. Man blir derfor klart svekket når ingen av forsangerne er tilstede. Andre på feltet må ta ansvar. Da er det lett man begynner for høyt/lavt/fort osv. Men det er heldigvis i stor grad snakk om trening. Derfor ble vi klart styrket når Alz kom til 2. omgang. Jeg, som var forsanger en gang etter 2. verdenskrig, merker selv at jeg ikke er flink til å starte når forsangerne uteblir. Cred til Johan som tok ansvar i 1. omgang. SS feltet blir alltid forsterket med Alz. uansett om det er på Nadderud eller TA. Endret 21. Juni 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå