Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Martin Ericsson, Denni Avdić og Amadou Jawo ihvertfall. De scoret da Elfsborg massakrerte AIK med 4-0 nylig. Dette blir ingen tur i parken.

Etter uavgjort på komplett.no og 6-7 mot tønsberg er vel ikke noe en tur i parken..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen oppdaering her?

3-2 til Elfsborg rett før slutt.

3-2 ble sluttresultatet. Vi ledet 1-0 og 2-1. Mer vet jeg ikke.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Relativt åpen kamp som vel så gjerne kunne ha endt med seier til Stabæk. Vi tar ledelsen to ganger. Hoff god som vanlig, bra kontroll av Hauger - og Jørgen var positiv på kanten når han kom inn. Hulsker beviste vel nok en gang at han ikke blir noen hit i Stabæk.

Ca 100 tilskuere i strålende sol på Sannarps Idrottsplats! Mulig det stod noen flere og hang på Örjans Vall - men der var det ingen kamp... Takk til Elfsborgs hjemmeside og GPS-en for at jeg fant veien!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Relativt åpen kamp som vel så gjerne kunne ha endt med seier til Stabæk. Vi tar ledelsen to ganger. Hoff god som vanlig, bra kontroll av Hauger - og Jørgen var positiv på kanten når han kom inn. Hulsker beviste vel nok en gang at han ikke blir noen hit i Stabæk.

Ca 100 tilskuere i strålende sol på Sannarps Idrottsplats! Mulig det stod noen flere og hang på Örjans Vall - men der var det ingen kamp... Takk til Elfsborgs hjemmeside og GPS-en for at jeg fant veien!

Stabæk og Elfsborg ble informert for en god tid tilbake at det var på Örjans Vall. Dessverre har ikke jeg fått noen annen info og fulgte opp artikkel om at kampen skulle gjennomføres på den navngitte banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Elfsborg 2010
  • Opprett ny...