Slum 12 843 Del Skrevet 24. Juni 2010 (endret) Del Skrevet 24. Juni 2010 (endret) Nå er det endelig bekreftet, fire dager for sent, at kampen spilles søndag 18. juli klokken 18:00. Norwegian og SAS har mange ruter til Bergen i løpet av helgen. Og NSB har flere avganger fra Oslo S til Bergen for dere SV'ere. Selv flyr jeg 12:25 med Norwegian på lørdag og reiser hjem 21:25 etter matchen på søndag. Hvem andre skal overnatte, og når kommer det info om SS-buss(er)? Om noen av dere skal ta 21:25-flyet med Norwegian fra Bergen til Gardermoen etter matchen, gi beskjed, så samler vi sammen en gjeng og tar taxi fra Brann Stadion til Flesland. Endret 24. Juni 2010 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 24. Juni 2010 Del Skrevet 24. Juni 2010 Kanskje det er håp om overnattingstur, Lørdag til Søndag, med ny tursjef:D dette er jo en av de få mulighetene vi har til overnattingstur, uten å ødelegge for Kvinnekamp på lørdagen, dessuten kan ikke jeg huske sist vi hadde overnattingstur til Bergen. Blir det dagstur så blir avreisen ca kl 07.30-08.00. For mitt vedkommende blir det antakelig rett til Gardermoen etter hjemkommst for å starte reisen mot EL kampen i antakelig Kviterussland på torsdagen. Vi er tilbake på Bekkestua ca kl 03.30-04.00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Juni 2010 Del Skrevet 24. Juni 2010 Kanskje det er håp om overnattingstur, Lørdag til Søndag, med ny tursjef:D dette er jo en av de få mulighetene vi har til overnattingstur, uten å ødelegge for Kvinnekamp på lørdagen, dessuten kan ikke jeg huske sist vi hadde overnattingstur til Bergen. Blir det dagstur så blir avreisen ca kl 07.30-08.00. For mitt vedkommende blir det antakelig rett til Gardermoen etter hjemkommst for å starte reisen mot EL kampen i antakelig Kviterussland på torsdagen. Vi er tilbake på Bekkestua ca kl 03.30-04.00 Nja. Ser ut som jeg får to overnattingsturer til Bergen, og vet ikke hvor lysten jeg er på en tredje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 24. Juni 2010 Del Skrevet 24. Juni 2010 2 til med på overnattingstur, arrangert eller ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 25. Juni 2010 Del Skrevet 25. Juni 2010 Kanskje det er håp om overnattingstur, Lørdag til Søndag, med ny tursjef:D God idé! Det hadde vært gøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 25. Juni 2010 Del Skrevet 25. Juni 2010 Da har jeg bestilt fly lørdag kl 1225 med retur søndag kl 2125 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 25. Juni 2010 Del Skrevet 25. Juni 2010 Overnattingstur er jeg med på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 25. Juni 2010 Del Skrevet 25. Juni 2010 Jeg flyr ned søndag morgen og hjem på 21.25 flyet. Overnattet i Bergen i 2007, og det fristet ikke til gjentakelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 25. Juni 2010 Del Skrevet 25. Juni 2010 Jeg reiser til Bergen i et annet ærend og overnatter vel ihvertfall én natt, og blir med supporterbussen hjem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. Juni 2010 Del Skrevet 26. Juni 2010 Jeg er ikke med på overnatting, men tar buss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Juni 2010 Del Skrevet 29. Juni 2010 Overnattet i Bergen i 2007, og det fristet ikke til gjentakelse. Auda, jeg skal tilbringe fire dager i byen (fredag - tirsdag) - bestilte for lenge siden, og tok helgardering i forhold til lørdag/mandagskamp. Jeg skal dog bo privat, og tror på klanderverdige overnattinger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 10. Juli 2010 Del Skrevet 10. Juli 2010 Blir det billettsalg i porten på Brann Stadion eller må man sikre seg på forhånd? Hvor er det isåfall mulig å få tak i dette for oss bortkomne i Bergen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 11. Juli 2010 Del Skrevet 11. Juli 2010 Det stedet vi har vært før er visst ikke mer.... noen som har noen gode forslag til samlingsted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 11. Juli 2010 Del Skrevet 11. Juli 2010 Det er, men det har byttet navn og sikter seg nok inn på en litt annen kundegruppe enn fotballsupportere. Alt annet enn Fotballpuben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 14. Juli 2010 Del Skrevet 14. Juli 2010 Da har jeg snakket med The Dubliner i Bergen... De sier vi er velkomne dit. Pris på øl blir 49 kr og det blir rabatter på mat for de som ønsker det. Bussen kommer dit ca 1 1/2 time før Håper flest mulige vil samles der 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Juli 2010 Del Skrevet 14. Juli 2010 Da har jeg snakket med The Dubliner i Bergen... De sier vi er velkomne dit. Pris på øl blir 49 kr og det blir rabatter på mat for de som ønsker det. Bussen kommer dit ca 1 1/2 time før Håper flest mulige vil samles der Er det den som ligger på vei opp bakken til hovedinngangen til Fløybanen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 14. Juli 2010 Del Skrevet 14. Juli 2010 Da har jeg snakket med The Dubliner i Bergen... De sier vi er velkomne dit. Pris på øl blir 49 kr og det blir rabatter på mat for de som ønsker det. Bussen kommer dit ca 1 1/2 time før Håper flest mulige vil samles der Er det den som ligger på vei opp bakken til hovedinngangen til Fløybanen? Vertlidsallemingen 15 Tror det Var Henriette som tipset meg om den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 14. Juli 2010 Del Skrevet 14. Juli 2010 hvor kjøper man billetter til kampen når man skal oppover med bussen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cath 2 Del Skrevet 15. Juli 2010 Del Skrevet 15. Juli 2010 hvor kjøper man billetter til kampen når man skal oppover med bussen? De er å få kjøpt på Stabæk butikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Justin Case 2 Del Skrevet 15. Juli 2010 Del Skrevet 15. Juli 2010 Er det den som ligger på vei opp bakken til hovedinngangen til Fløybanen? Jepp, det stemmer, ligger på høyre side. Da kommer Geirti, Sauen, jeg og en til til å møte opp der Regner med at vi får kjøpt billetter på stadioen før kampstart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. Juli 2010 Del Skrevet 15. Juli 2010 Det ville ikke jeg regnet med, var jeg deg. De siste årene har vel ikke det vært mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 15. Juli 2010 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2010 (endret) Da kommer Geirti, Sauen, jeg og en til til å møte opp der Regner med at vi får kjøpt billetter på stadioen før kampstart. Supert, jeg gir deg fullt og helt ansvar for at jeg er full og hel før etter kampen. Utover det tror jeg du blander meg og Sauen, med mindre det er noe jeg ikke vet selvfølgelig. Endret 15. Juli 2010 av Ølriksen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 16. Juli 2010 Del Skrevet 16. Juli 2010 Kjører bil med tre kompiser over til Bergen i ettermiddag. Håper flere melder seg på bussen eller reiser bort på annen måte og viser hva slags supporter man har i seg... Det blir en bra tur uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Justin Case 2 Del Skrevet 16. Juli 2010 Del Skrevet 16. Juli 2010 Da kommer Geirti, Sauen, jeg og en til til å møte opp der Regner med at vi får kjøpt billetter på stadioen før kampstart. Supert, jeg gir deg fullt og helt ansvar for at jeg er full og hel før etter kampen. Utover det tror jeg du blander meg og Sauen, med mindre det er noe jeg ikke vet selvfølgelig. Jepp, klarte å ta feil der... Det er selvsagt Ølriksen som blir med Sjekket SK Brann sine sider, der står det at de selger billetter på stadioen fra kl 15, ved inngang 9 (motsatt side av bortetribunen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Juli 2010 Del Skrevet 16. Juli 2010 Da kommer Geirti, Sauen, jeg og en til til å møte opp der Regner med at vi får kjøpt billetter på stadioen før kampstart. Supert, jeg gir deg fullt og helt ansvar for at jeg er full og hel før etter kampen. Utover det tror jeg du blander meg og Sauen, med mindre det er noe jeg ikke vet selvfølgelig. Jepp, klarte å ta feil der... Det er selvsagt Ølriksen som blir med Sjekket SK Brann sine sider, der står det at de selger billetter på stadioen fra kl 15, ved inngang 9 (motsatt side av bortetribunen) Jeg ringte Brann for å være på den sikre siden, og de kunne bekrefte at det blir billettsalg også til bortesupportertribunen her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå