Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Laget

Jon Knudsen

Morten Skjønsberg, Mike Kjølø, Inge A. Olsen, Christian Holter

Stian Ohr, Henning Hauger, Tommy Stenersen, Samuel Wowoah

Peter Sand, Thomas Finstad

Noen som vet om live-update ???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor sterter ikke Mads J? Skal han spares eller er han skadet... jeg er litt bekymret for at han har gått så mye skadet siste året.... men noe må man jo være bekymret for noen uker før sereistart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt bekymringer her også. Det må jo gi en psykisk effekt på gutta når de aldri vinner. På en skala fra 1-10 hvor 1 er veldig bekymret og 10 er totalt likegyldig, ligger jeg nok på en klar pi.

La oss håpe Stabæk gjør rent bord i kampene etter La Manga.

Nå skal jeg forresten snart sette opp årets tabell. Noen som har noen forslag? Jeg pleier alltid å tape masse vin på diverse tabkonker, og i år er det sannelig på tide at jeg vinner. (Eller vin(n)er som VG ville skrevet.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oddsen for ett måls tap er var vel ikke akkurat stor <_<

bekymrer meg at målene uteblir. hvis det ikke blir en seier snart sier det seg selv at det går utover det mentale til spillerne

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RBK? Er det ikke de som har mistet treneren sin?

Jeg leste forresten her om dagen at de prøvde seg på skitne triks mot Benfica. De prøvde visst å presse Benfica til å droppe treningen på Lerkendal pga. baneforholdene. Det er ikke første gang det laget setter etikk og folkeskikk til side for å kludre det til for motstanderen. Sånn oppfører man seg bare ikke. Spesielt ikke mot profesjonelle lag fra kontinentet. Jeg håper virkelig trønderne tapte den kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Lillestrøm
  • Opprett ny...