Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mitt tips for sesongen er som følger:

1. Stabæk ( kan ikke tro noe annet etter de gode resultatene i treningskampene )

2. RBK ( hele norges fotballklubb blir vippet av tronen etter at de trodde de kunne spasere inn til seriegull )

3. LSK ( kjemper seg til medalje ved å bruke en nyutvikling av drillo stilen

4. Lyn. ( klarer endelig å reise seg etter at en Kroatisk trener tok fra dem seriegullet en gang i tiden )

5. Brann ( sloss seg til en 5.plass pga "støtten" fra hordene med casuals..

6. Sogndal ( etter en del timer hos psykolog klarer endelig "kakao" og fullføre flere kamper på rad for sogndal. Det kan bli avgjørende.

7. Odd Grenland ( En typisk middelhavsfarer )

8. Fredrikstad ( selv med en dårlig spillestall klarer de og kjempe seg opp på en 8 plass, mye pga entusiasmen rundt laget i byen. )

9. Vålerenga ( når reka får plukket en stabil start elver kan enga plukke noen poeng )

10. Viking ( har supportere med som som ikke har skjønt at man skal applaudere når motstanderen faktisk har gjordt seg fortjent til medalje. det påvirker viking at supporterne glemmer å støtte eget lag. )

11. Bodø / Glimt ( etter en bra fjorårssesong og en overraskende sølvmedalje havner glimt der de hører hjemme. )

12. Tromsø ( klarte seg akkurrat ifjor etter at rbk var hyggelige, denne gangen er terminlisten en annen og tromsø vil ikke få samme hjelp fra et RBK i nød. )

13. Molde. ( har mistet berg hestad, og jeg er sikker på at Aalesund i 1.div kommer til å trekke 4ganger så mye publikum som molde. rykker ned etter at hoset og et par andre kommer på kant med treneren og forsvinner )

14. HamKam ( selv med noen forsterkninger vil dette bli for vanskelig for bøndene. )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt litt å bidra med her. Men tabellen min skal brukes i diverse tabkonker, der innsatsen som regel er en fl. vin. Og så lenge det er alkohol inne i bildet, kan jeg ikke bare slenge opp en tabell basert på tro, håp og følelser. Nei, her må man gå grundig til verks.

Rykter som at Raymond Kvisvik bruker samme reguleringstannlege som idol-Kurt, må bekreftes, veies og vurderes. Og er søsteren til Ardian Gashi gravid eller ikke? Vil det skape bråk i Gashi-familien, og hvilken innvirkning vil det ha på VIF?

Min tabell kommer nærmere påske. Lykke til med tabellen din Mortimer. Vil du satse en fl. vin på den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Mortimer, jeg kan heller ikke delta. Skal kjøre tabelltipset på stabaek.no i år og vi vil jo ikke avsløre spenningen der, vil vi vel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder rykter, så har jeg også hørt at Basma ikke har vært på Club4 på flere uker. Noen sier han har begynt å klø seg mye nedentil. Andre sier han har fått seg dame. De som har sett Basma på nært hold, vet jo at kun Ester Pirelli og Anne Holt ville falle for en sånn type. Noen som vet noe mer. Og er det noen der ute som har hørt andre rykter som kan påvirke utfallet av serien?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vin snakker vi?

Egentlig er det liten vits å lage sin egen tabell når fasiten står her :rolleyes:

Alle andre som skal lage egne tabeller og sende inn til de store mediene, lykke til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Tabellen 2004
  • Opprett ny...