Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er ingen grunn til å tro at hviterussisk liga ligger langt bak den norske. Se feks på BATEs prestasjoner i europacupen.

hvem sa/trodde det? saa vidt jeg vet har vi laert aa ta vaare motstandere paa alvor, uansett hvor de kommer fra?

Hva skjedde når Tom Stenvoll måtte ut?

Fikk han en skade som gjør ham uaktuell på søndag?

Hvem spilte back etter det?

Var ikke KFO med nedover?

Var han skadet også?

Hvor mange skader må vi ha for at juniorene kan få dispensasjon til å delta i E-cup eller Tippeliga?

Har klubben EGENTLIG tatt "vaare motstandere paa alvor"?

Ifølge stabak.no var det Pontus..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

here is an extended version (with some footage of stabak supporters) of video-summary i'vo posted in my previous messgae

Thank you for the videos, and good luck against Banik Ostrava!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

here and here you can find a couple pictures of todays game.. it was really a nice match, but unfortunatly there has to be only one winner.... and a special respect goes to four norwegian fans who came a pretty long way to support their team.... good luck!   

Thank you, Fox!

Even though we lost I have to say we had a very nice stay in Minsk and Mogilev. Beautiful cities, very friendly people and good food. I hope to come back... :)

Good luck in future games!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å tro at hviterussisk liga ligger langt bak den norske. Se feks på BATEs prestasjoner i europacupen.

hvem sa/trodde det? saa vidt jeg vet har vi laert aa ta vaare motstandere paa alvor, uansett hvor de kommer fra?

Hva skjedde når Tom Stenvoll måtte ut?

Fikk han en skade som gjør ham uaktuell på søndag?

Hvem spilte back etter det?

Var ikke KFO med nedover?

Var han skadet også?

Hvor mange skader må vi ha for at juniorene kan få dispensasjon til å delta i E-cup eller Tippeliga?

Har klubben EGENTLIG tatt "vaare motstandere paa alvor"?

Akkurat hva som skjedde med Tom vet jeg ikke, men han var ikke verre enn at han var en av tre spillere som kom bort til oss etter kampen (de øvrige kom etterhvert de også, men etter å ha blitt jaget ut av garderoben). I utgangspunktet er vel Tom så skadet at han egentlig alltid er uaktuell, men slik sutasjonen er nå må han nesten spille.

Hvem som spilte back etter dette har jeg en mistanke om at du vet, men Mix spilte til han ble byttet ut.

KFO skal jeg ikke uttale meg om, men mulig du vet mer enn meg her også. Han sto oppført i lagoppstillingen til 2. laget mandag, men var ikke med.

Tviler på at det blir gitt dispensasjon, og at man er nødt til å skrive godkjente kontrakter med dem.

Tror klubben tar motstanderne på alvor, men de som er ute på banen er jeg til tider litt mer skeptisk til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror klubben tar motstanderne på alvor, men de som er ute på banen er jeg til tider litt mer skeptisk til.

Greit nok. Hold deg til SFK inntil videre.

Vel, jeg var faktisk i Mogilev for å støtte laget noe dere andre tydeligvis ikke gadd. Så at jeg skriver litt kritikk av spillerne er galt nå. Jeg har vel fulgt laget litt mer enn de fleste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk- Dnepr Mogilev
  • Opprett ny...