Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. Juli 2010 Del Skrevet 18. Juli 2010 Dette tar vi selv med 1-1 nå. Jada! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. Juli 2010 Del Skrevet 18. Juli 2010 Faen, den må Austbø ta på sin kappe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 18. Juli 2010 Del Skrevet 18. Juli 2010 Faen, den må Austbø ta på sin kappe.. Stabæk klart best 2-2, Roy klarte ikke å dy seg igjen dømmer en ræva 2`ndre ommgang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 18. Juli 2010 Del Skrevet 18. Juli 2010 Positiv kamp, styrer en tøff bortekamp i nesten 90 minutter. Litt for dårlig foran begge mål desverre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 18. Juli 2010 (endret) Del Skrevet 18. Juli 2010 (endret) Positiv kamp, styrer en tøff bortekamp i nesten 90 minutter. Litt for dårlig foran begge mål desverre. Helt enig, mange gode prestasjoner. Hele laget jobber sammen noe vi har slitt med tidligere, der er synd vi ikke kan avgjøre slike kamper. Endret 18. Juli 2010 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 18. Juli 2010 Del Skrevet 18. Juli 2010 Litt irriterende å tenke på at vi burde hatt 7 poeng mer på de siste tre kampene, og da hadde vi ligget a poeng med Tromsø på 3. plass. Jejeje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 18. Juli 2010 Del Skrevet 18. Juli 2010 Hva kommer det av at alle spillere som er i en måltørke scorer mot stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 18. Juli 2010 Del Skrevet 18. Juli 2010 Litt irriterende å tenke på at vi burde hatt 7 poeng mer på de siste tre kampene, og da hadde vi ligget a poeng med Tromsø på 3. plass. Jejeje. Fikk vel 3 poeng mot Molde, og ett 1 dag, så 4 av 9 poeng på de 3 siste, så regner med du egentlig mener 5. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 18. Juli 2010 Del Skrevet 18. Juli 2010 En kamp litt som ventet, bort sett fra at jeg synes vi var nærmere seier enn Brann. Defensivt er det store hull som vanskelig lar seg tette på kort sikt. Jeg gleder meg virkelig til å se litt ansiktsløftning defensivt til neste år. Kan knapt vente. Offensivt er vi der, men vi møter et Brann-lag som også lekker som en sil. Irriterer meg at Mix aldri kan skyte når han får sjansen. Mannen har jo en god skuddfot. Tømmernes begynner å finne tonen med Veigar, og det er gøy! Alt i alt, litt blandede reaksjoner. Kjipt at vi ikke klarer å ta tre poeng. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. Juli 2010 Del Skrevet 19. Juli 2010 Offensivt er vi der, men vi møter et Brann-lag som også lekker som en sil. Irriterer meg at Mix aldri kan skyte når han får sjansen. Mannen har jo en god skuddfot. Tømmernes begynner å finne tonen med Veigar, og det er gøy! Registrerte også at han minst 2 ganger fikk stå relativt upresset rundt 18m uten å få skutt raskt nok. Bedre spisser hadde i de situasjonene skutt raskt og sannsynligvis i mål. Men likevel positiv kamp av Mix Synd at Tømmernes begynner å komme seg nå når Nannskog er på vei tilbake, håper Banan kan vise samme takter som innbytter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 19. Juli 2010 (endret) Del Skrevet 19. Juli 2010 (endret) Solid gjennomført kamp fra vår side. Det hadde vært fullt fortjent med 3 poeng, men vi er fortsatt litt for gavmilde dessverre. Brannfansen var pinlig stille i går. Kun 3-4 ganger dro de på skikkelig, ellers var det enkelt for 30-40 stående blaa å synge dem ut. Man kan si mye om Stabækpublikummet, men de er i hvertfall ikke så jævlig rævva som Bergenspublikummet. Endret 19. Juli 2010 av Anders C 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Juli 2010 Del Skrevet 19. Juli 2010 Reprise på TV2 Sport nå, vi har akkurat tatt ledelsen 0-1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 19. Juli 2010 Del Skrevet 19. Juli 2010 Reprise på TV2 Sport nå, vi har akkurat tatt ledelsen 0-1. hører man oss greit? har ikke tv2sport jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Juli 2010 Del Skrevet 19. Juli 2010 Ja, i alle fall i forhold til Brann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 19. Juli 2010 Del Skrevet 19. Juli 2010 Reprise på TV2 Sport nå, vi har akkurat tatt ledelsen 0-1. hører man oss greit? har ikke tv2sport jeg Vi som satt på Blaa hørte dere så godt under tv-sendingen at vi kunne synge med. Strålende innsats fra dere som tok turen over fjellet, altså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå