Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke kan sende ut sesongkortene i posten. ( finnes helt sikkert logiske forklaringer ) for de som bor et stk unna er det jo ganske langt å reise for å kjøpe det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi sender det i posten og mottageren hevder å ikke ha fått det koster det oss 600 kr av klubbkassa. Ellers må det sendes rekommandert, som betyr at vi må gå på postkontoret, betale ca 50 spenn av klubbkassa, samle på kvitteringa, lage regnskapsbilag til kasserer som må refundere portoen til den som har lagt ut, og lage egne regler om at dersom folk ønsker å få tilsendt sesongkort tilkommer et forsendelsegebyr på kr. 50.

Vi er av natur late, og lar derfor heller folk komme til oss enn at vi kommer til folket. Sesongkort utleveres også matchdagen - ta med kvittering ( i god tid før kamp!!!). Så vi ser ikke helt problemet.

Om vi er fullstendig i utakt med opinionen, og noen føler sterkt for å påta seg vervet med å være postekspeditør for oss tar vi mot tilbudet med åpne tarmer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke kan sende ut sesongkortene i posten. ( finnes helt sikkert logiske forklaringer ) for de som bor et stk unna er det jo ganske langt å reise for å kjøpe det.

Du kan få kjøpe et piratsesongkort av meg. Sesongkortet er riktig nok i sort/hvitt, har bare trykk på den ene siden og er trykket på vanlig ark. Men prisen er til gjengjeld latterlige 585 kr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Sesongkort
  • Opprett ny...