Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens og takk for kampen i går. Vil berømme de tilreisende Stabæk supporterne for en fantastisk innsats. Dere lagde mer liv på tribunen enn noen annet bortelag har klart å gjøre sålangt i år. Dere hørtes VELDIG godt! Bra jobbet... så til en annen morsom hendelse under kampen siden vi og dere ikke liker Jan Jønnson: (kopiert fra mitt innlegg i isbergetforumet).

I kampen mot Stabæk så sitter jeg som alltid rett bak bortebenken med en misjon: plage og irritere treneren litt icon_smile.gif

Denne gangen var det Jan Jønnson sin tur å få føle vår vrede. Det startet fint med å rope litt RBK rop til mannen. Og når RBK scoret så minnet vi han på at det er lov å vise litt følelser selv om RBK scorer. Noen trenere klare å overse oss helt (Henning Berg), mens andre lar seg enkelt hisse opp og svare (Hamren, Nordlie og Rekdal). Jeg trodde Jan skulle havne i den første kategorien. Men så feil kan en ta... normalt klare de å holde seg ut 1. omgang for så å begynne å svare oss i andre omgang... men neida Janne den jenta ho snudde seg i det 23 minutt. Jenta var på tur ut av teknisksone hvilket ikke er lov... da får hun høre det! Når hun da roper ut til spillerne så prater jeg i munnen på ho og hun er tydeligvis ikke sterk nok til å kunne fortsette å prate selv om jeg roper til ho... så ho snur seg og brøler på svensk/bærumsk: "Ta nu å ti still med deg". Hvorpå hjelpetreneren hopper opp fra benken og spreller litt. Han kommer helt inntil tribunen og ber oss passe våre egne saker og ikke bry Janne og la ho få gjøre jobben sin. Jeg påpeker at Janne kan vel fint svare for seg selv og at han bare kan gå å sette seg igjen. Det falt selvfølgelig ikke i god jord... Fortsettelsen ble at de kontaktet 4. dommer for å fortelle om hendelsen. Boa kom til stedet... de fikk en politimann til å komme samt 3 andre vakter ble stående rett under oss... fordi vi roper...

Jeg spurte Boa om det ikke er lov å rope på Alfheim. Nope det var det ikke. Han sa litt humoristisk at Janne var litt prippen (bærum) og at vi kunne la henne være i fred.

De bak og rundt oss ble like forfjamset som oss... hvorpå de bak påpekte at fjerner du dem så fløtter vi frem.

Siden Boa ba meg være stille så sluttet jeg å rope ut omgangen. Og i andre omgang fortsatte vi, men denne gangen ropte vi støttende meldinger til Janne som "Bra coachet Janne...". Hvilket medførte at han oppholdt seg på den andre siden av sin tekniskesone icon_lol.gif

Jeg kan ikke i min villeste fantasi tru at de kan kaste oss ut fra stadion, eller be oss flytte fordi vi roper!? Vi har på ingen måte noen aggresiv eller fysisk tilnærming. Kun og bare verbalt og vi kommer med ingen trusler av noen art. Det er fullstendig håll i hodet! Får ikke jeg lov å være meg selv og ytre det jeg vil under kamp. Ja, da blir dette siste sesong på Alfheim.

Hvis du hopper av toget fordi du ikke får skrike og holde på som du vil er du jammen en hengiven supporter. Fikk du med deg kampen også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nordnorsk sutring?

Du høres ut som en skikkelig tøffing.

Ekte supportere bruker nok tiden på å støtte eget lag da det er det viktigste. Du blir nok savnet på alfheim. God bedring.

Skjønner egentlig ikke hvorfor du lufter den fæle opplevelsen din og krenkelse av ytringsfrihet på vårt forum. Jeg lurer på om det er fordi du er veldig stolt av deg selv eller om du bare rett og slett ble mistet i bakken som liten?

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens og takk for kampen i går. Vil berømme de tilreisende Stabæk supporterne for en fantastisk innsats. Dere lagde mer liv på tribunen enn noen annet bortelag har klart å gjøre sålangt i år. Dere hørtes VELDIG godt! Bra jobbet...

Credz til dere som reiste!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens og takk for kampen i går. Vil berømme de tilreisende Stabæk supporterne for en fantastisk innsats. Dere lagde mer liv på tribunen enn noen annet bortelag har klart å gjøre sålangt i år. Dere hørtes VELDIG godt! Bra jobbet...

Credz til dere som reiste!

Takk..og tross begredelig sportslig uttelling tok det helt av på Rorbua etter matchen hvor vi sang mot TIL supporterne..men vi fikk dem med på en sang..der alle sang for fullt: Vi hater hater hater RBK. Kan si det tok av i går kveld/natt cool.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: TIL-Stabæk
  • Opprett ny...