sexxes 3 618 Del Skrevet 4. August 2010 Del Skrevet 4. August 2010 Nok en kamp mot et bunnlag. Linderud/Grei røk 2-7 mot Røa i helgen, men hang vist bedre med en resultatet viser. 10 minutters katastroke gjorde 1-0 til 1-4. Etter et skuffende resultat i Tromsø har vi nå Solveig Gulbrandsen og forhåpentligvis Amelie Rybäck klare. Sannsynligivis går begge to rett i startelleveren om Anette og Katrine fortsatt er ute. Regner med at jentene er skikkelig revansjelystne etter det som skjedde i Tromsø, og forhåpentligvis får L/G lide. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 6. August 2010 Del Skrevet 6. August 2010 Jentene er vel veldig keene på å revansjere Fløyakampen. Blir spennende å se Solveig igjen, og nye Amelie. Tviler ikke på at hun er god nok, men er spent på å se hun spille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 7. August 2010 Del Skrevet 7. August 2010 Kampen kan vel oppsummeres i ett enkelt ord: Fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 7. August 2010 Del Skrevet 7. August 2010 Kampen kan vel oppsummeres i ett enkelt ord: Fantastisk! "Ett enkelt ord: rimelig fantastisk" :-D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 7. August 2010 Del Skrevet 7. August 2010 Bare synd det ikke ble tosiffra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 7. August 2010 Del Skrevet 7. August 2010 Første omgang var fantastisk, ja. For en revansje etter Fløyakampen. Andre omgang var vel ikke helt på høyde. Nå skal jeg absolutt ikke klage, men vi hadde både marginer og dommeravgjørelser mot oss. Og det er jo ikke alltid det skjer når vi vinner 9-0... Kristy: Mange gode løp, mye bra jobbing, mange fine pasninger, men fire brente sjanser alene mot keeper? (det er det jeg mener med marginer). Litt mindre uflaks her, og det hadde enkelt blitt tosifra. Vi vet jo at hun kan! Må også nevne en strålende prestasjon under Kristys mål i første omgang. Her hadde jeg bomma 10 av 10 ganger (uten at det er en målestokk, da). Kan ikke annet enn å glede meg til fortsettelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. August 2010 Del Skrevet 7. August 2010 Her ble forrige helg revansjert. De turde vel ikke annet. Ellers IKKE imponert over at antall styremedlemmer som dukker opp på en hjemmekamp er 0! Således var vel oppmøte av andre folk litt bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. August 2010 Del Skrevet 7. August 2010 Enig med haze her. Men husk at Rsjogersj lot SG og ICFS hvile i 2. omgang, og det gjorde at vi mistet mye av midtbanedominansen. Ellers imponerende av Linderud å spille bedre og bedre utover i kampen og avslutte med en spiller mindre. Vanvittig å stå så høyt med forsvarslinja når vi har Moore som kunne ha scoret 9 mål alene. Håper det ikke blir et realt antiklimaks i morra i TA... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 8. August 2010 Del Skrevet 8. August 2010 Enig med haze her. Men husk at Rsjogersj lot SG og ICFS hvile i 2. omgang, og det gjorde at vi mistet mye av midtbanedominansen. Ellers imponerende av Linderud å spille bedre og bedre utover i kampen og avslutte med en spiller mindre. Vanvittig å stå så høyt med forsvarslinja når vi har Moore som kunne ha scoret 9 mål alene. Håper det ikke blir et realt antiklimaks i morra i TA... Det ble det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 9. August 2010 (endret) Del Skrevet 9. August 2010 (endret) Her ble forrige helg revansjert. De turde vel ikke annet. Ellers IKKE imponert over at antall styremedlemmer som dukker opp på en hjemmekamp er 0! Således var vel oppmøte av andre folk litt bedre. Ser poenget ditt, men jeg er klar på at det ikke kan kreves at man reiser hjem fra ferie hver gang det er kamp, selv ikke om man har et ubetalt styreverv. Jeg har for 1. gang på 15 år ikke reis hjem fra hytta for å se kamper, ikke sikkert det blir 15 år til neste gang det skjer heller. Skal påse at andre kan komme neste gang hvis jeg selv ikke er der, men noe krav, nix NÅ ER JEG HJEMME, SES PÅ DAGENS TRENING Endret 9. August 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 9. August 2010 Del Skrevet 9. August 2010 Her ble forrige helg revansjert. De turde vel ikke annet. Ellers IKKE imponert over at antall styremedlemmer som dukker opp på en hjemmekamp er 0! Således var vel oppmøte av andre folk litt bedre. Ser poenget ditt, men jeg er klar på at det ikke kan kreves at man reiser hjem fra ferie hver gang det er kamp, selv ikke om man har et ubetalt styreverv. Jeg har for 1. gang på 15 år ikke reis hjem fra hytta for å se kamper, ikke sikkert det blir 15 år til neste gang det skjer heller. Skal påse at andre kan komme neste gang hvis jeg selv ikke er der, men noe krav, nix NÅ ER JEG HJEMME, SES PÅ DAGENS TRENING Velkommen hjem, Thomas. Håper du har hatt en fin ferie, det er deg vel forunt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. August 2010 Del Skrevet 10. August 2010 Så enkelt kan det sies: Linderud Grei : Stabæk viste oss toppnivået i norsk fotball. "Bare hyggelig" svarer man da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 10. August 2010 Del Skrevet 10. August 2010 Så enkelt kan det sies: Linderud Grei : Stabæk viste oss toppnivået i norsk fotball. "Bare hyggelig" svarer man da. Utrolig. De sier ikke bare at x scorte, men på en nydelig volley etter et bra løp osv osv. Skulle trodd referatet var skrevet fra noen i SS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå