Guinn 1 Del Skrevet 14. Mars 2004 Del Skrevet 14. Mars 2004 Det vil være en del småfeil i forumet fremover (på grunn av integrering med resten av nettstedet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Mars 2004 Del Skrevet 15. Mars 2004 Så lenge feilene er så små at ingen merker at de er der er det vel ikke noe problem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. Mars 2004 Del Skrevet 16. Mars 2004 Hoved problemet er vel at nyhetsidene naa ser sykt stygge ut... Haaper noen skal fikse paa det... Utrolig rare fargevalg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Mars 2004 Del Skrevet 20. Mars 2004 Tror jeg har funnet en liten skriveleif. Når jeg skriver en reply på et innlegg, står det under tekstboksen: 10siste innlegg i OMVEND rekkefølge. En liten T mangler. Bare en fillefeil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 noen som vet om den nye stabæk shopen kommer til å inneholde stabæk support greier, eller kun "orginale stabæk produkter" ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Kun de orginale greiene Vil du ha Stabæk Support ting sender du bare en mail til finn@123data.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mars 2004 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2004 (endret) oki - driver og leker med en web shop greie, har bare en sånn merkelig ting på å få alt til å fungere selvom jeg ikke har bruk for det... tror du det kunne vært av interesse ??? men etter å ha sett hvor Finn jobber tviler jeg på at jeg kan bidra med veldig mye Endret 29. Mars 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. April 2004 Del Skrevet 2. April 2004 Går det ann å stille klokka på forumet riktig ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 2. April 2004 Del Skrevet 2. April 2004 Sommer / vintertid setter du selv i Kontrollpanelet. (Alternativer -> foruminstillinger) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg