Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Et positivt tegn at vi vinner på en ellers ganske svak dag, akkuratt slik et topplag skal være ;)

Synes det mister litt stemning ved mål hvis ikke musikken kommer med en gang og HØYT, både kvinnene og mennene kom de enten ikke på eller veldig sent. Er det bestemt at det skal slutte med musik eller noe sånt!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Graham Hansen viser at hun er absolutt er et så stort talent som ryktet sier. 15 år gammel, og går respektløst inn i kampen.

Vi sliter igjen med å få hyll på byllen mot et lag som spiller ultradefensivt (kun Fernandes som lå litt oppe), og hva var det med Lise? Dette må da omtrent vært hennes verste kamp for de Blaa? Ikke venn med balle, står i offside hvor hun burde ha fullstendig oversikt mm. Håper hun er tilbake for fullt til helgen. Katrine var heller ikke bra den omgangen hun spilte, men Maiken var solid den omgangen hun fikk. Ingrid Camilla var vel også av de sterkeste fremover på banen. De bak er det lite å utsette på, og Siri er jo bedre enn noen gang. Amelie viser i denne kampen at hun er en solid tilvekst.

Synes ikke dette er noe du skal kritisere på dette forumet, egentlig...

Tar selvkritikk for den, og legger det bak meg. Gidder ikke å skrive hva jeg egentlig mente. Regner med at de fleste skjønner det, også Haze og Lise. Ellers synes jeg at jeg her har en god blanding av ros og kritikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Booring! Dette var en av de kjedeligste kampene jeg har sett i år. Utrolig unøyaktig i enkle situasjoner. Tydelig at Katrine ikke har spilt på en stund.

Men Siri var ypperlig og Graham kommer til å bli stjerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førsteomgangen var faretruende lik det jeg så av herrene for noen uker siden. Stillestående spill og håpløse løsninger, var kun Siri som får godkjent av meg de første 45 minuttene av dagens kamp.

Andre omgang var ikke bra den heller, men den var i det minste bedre, og jeg er jævlig glad vi vant. For som supporter vet man at det alltid kommer noen slike kamper hvert år, uansett klubb, uansett nivå. Forøvrig vil jeg gratulere CGH med flotte minutter mot slutten av kampen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et positivt tegn at vi vinner på en ellers ganske svak dag, akkuratt slik et topplag skal være ;)

Helt riktig, og det er det som skiller de beste fra de resten. De beste har litt flaks, og klarer å heise det hjem til slutt.

SFK vinner mot et lag man skal slå, men gjør strengt tatt ingen imponerende kamp. Roger bør sette strengt opplegg for trening av passninger både under og uten stress, for det var altfor mye mispassninger idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden Fotballmagasinet frekt og fredig stjeler fra meg har jeg ingen betenkligheter med å rappe fra dem heller:

Etter kampen kom det frem beskyldninger fra begge sider om ufine ord og ufint spill. Donn hevder på sin side at en av Stabæk-spillerne burde vært utvist og ville sende rapport til NFF, mens det fra flere av Stabækspillere, ble hevdet at munnbruken til flere Donn-spillere var på ett lavmål kampen igjennom.

----------------------

Noen som vet hvem av våre det i såfall skulle ha vært? Det er vel forøvrig ikke første gang at munnbruken til Donn-spillerne blir kommentert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel første gangen midtbanen har slitt litt under ledelse av Roger.

Flere av våre beste som ikke hadde dagen. Dog var innsatsen bra fra samtlige.

Heldigvis tar da andre ansvar (Siri med opp og Ingrid Camilla lenger ned på banen en vanlig).

Noen som vet om offsidene var korrekt? Vanskelig å vurdere under kamp.

Vi burde kanskje trene mer på timing av når angriperne starter/midtbanen spiller opp.

Slik vi fremsto denne kampen ble jo veldig mange angrep vinket bort av linjedommerne.

Men vi vinner, det er det viktigste

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
SFK-Donn
  • Opprett ny...