Maggs 316 Del Skrevet 8. November 2010 Del Skrevet 8. November 2010 Målene er jo faktisk så fete, begge to. Jeg synes også det første var fett, herlig balltempo. Kan noen lage en video med bare sfk-mål fra i år? Da har man mye å velge i Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Caroline skåret vinnermålet i semifinalen i J19-EM mot Italia, direkte på hjørnespark! http://www.budstikka.no/sport/stab%C3%A6k-kvinner/stabek-spiller-sendte-norge-til-em-finale-1.6292027 http://en.uefa.com/womensunder19/matches/season=2011/round=2000096/match=2008044/postmatch/report/index.html#norway+edge+italy+thriller+take+final+spot Finalen spilles på lørdag, og sendes såvidt jeg kan se på Eurosport2 klokka 20:30. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. Juni 2011 Del Skrevet 9. Juni 2011 Caroline skåret vinnermålet i semifinalen i J19-EM mot Italia, direkte på hjørnespark! http://www.budstikka...inale-1.6292027 http://en.uefa.com/w...take+final+spot Finalen spilles på lørdag, og sendes såvidt jeg kan se på Eurosport2 klokka 20:30. Totalt har våre tre spillere Dekkerhus, Skaug og CG Hansen fått bra med spilletid også: ca. 700 minutter på fire kamper eller nesten 60 minutter på hver spiller hver kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Fantastisk førsteomgang i dag. Bra defensiv jobbing, fete taklinger og teknikk vi må tilbake til Gunnarssons dager i stb for å se maken til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 15. September 2011 Del Skrevet 15. September 2011 Ukens profil på fotball.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 11. Oktober 2011 Del Skrevet 11. Oktober 2011 Tatt ut i troppen til EM-kval mot Belgia (Ingrid og Toril også uttatt). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. Oktober 2011 Del Skrevet 26. Oktober 2011 Og nettopp fått sin debut. Ble byttet inn for Lisa-Marie Woods, og fire minutter senere gikk Norge opp i 1-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 4. November 2011 Del Skrevet 4. November 2011 Blir ikke hun kåret til årets unge spiller, kvinner - i årets nominasjon i regi av NISO, kan vi for alvor se på muligheten for at vi har blitt offer for konspirasjon. Ikke har hun noen opsjon heftet ved seg heller, så vidt meg bekjent. Drister meg til å gratulere på forhånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 4. November 2011 Del Skrevet 4. November 2011 Blir ikke hun kåret til årets unge spiller, kvinner - i årets nominasjon i regi av NISO, kan vi for alvor se på muligheten for at vi har blitt offer for konspirasjon. Er hun gammel nok til å komme innenfor denne kategorien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 4. November 2011 (endret) Del Skrevet 4. November 2011 (endret) Blir ikke hun kåret til årets unge spiller, kvinner - i årets nominasjon i regi av NISO, kan vi for alvor se på muligheten for at vi har blitt offer for konspirasjon. Ikke har hun noen opsjon heftet ved seg heller, så vidt meg bekjent. Drister meg til å gratulere på forhånd. Hepp, Tiltredes! Norges største fotballtalent uansett kjønn! @ringo Endret 4. November 2011 av @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 5. November 2011 Del Skrevet 5. November 2011 Blir ikke hun kåret til årets unge spiller, kvinner - i årets nominasjon i regi av NISO, kan vi for alvor se på muligheten for at vi har blitt offer for konspirasjon. Ikke har hun noen opsjon heftet ved seg heller, så vidt meg bekjent. Drister meg til å gratulere på forhånd. Hepp, Tiltredes! Norges største fotballtalent uansett kjønn! @ringo Jeg VET at flere klubber har stemt på henne. Og så har hunn bedre rådgivere en en fra Avaldsnes.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 5. November 2011 Del Skrevet 5. November 2011 Fint at straffemissen hennes ikke ble avgjørende, men det er vel ganske risikofullt å sette en så ururtinert/ung spiller til å ta en straffe i cupfinalen. Blir litt som i fjor da Hedenstad tok den første straffen mot Tønsberg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 6. November 2011 Del Skrevet 6. November 2011 Fint at straffemissen hennes ikke ble avgjørende, men det er vel ganske risikofullt å sette en så ururtinert/ung spiller til å ta en straffe i cupfinalen. Blir litt som i fjor da Hedenstad tok den første straffen mot Tønsberg. Det er jo sånn man skaffer seg rutine da vet du. Det å være jomfruelig, blir aldri ansett for å være rutinert, uansett alder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 6. November 2011 Del Skrevet 6. November 2011 Blir ikke hun kåret til årets unge spiller, kvinner - i årets nominasjon i regi av NISO, kan vi for alvor se på muligheten for at vi har blitt offer for konspirasjon. Ikke har hun noen opsjon heftet ved seg heller, så vidt meg bekjent. Drister meg til å gratulere på forhånd. Hepp, Tiltredes! Norges største fotballtalent uansett kjønn! @ringo Jeg VET at flere klubber har stemt på henne. Og så har hunn bedre rådgivere en en fra Avaldsnes.... Men hun vant ikke, gitt. En ørliten skandale, spør du meg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zephyr 47 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Fullt fortjent: Månedens fotballtalent for oktober 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. November 2011 Del Skrevet 22. November 2011 Norges største fotballtalent Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 4. August 2012 Del Skrevet 4. August 2012 http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Landslag/Aldersbestemt_jenter/Aldersbestemt-jenter/J20/Mot-U20jentene/#.UBvmBad35qU.facebook Intervju med Caroline på NFF-tv etter uttaket til J20-VM i Japan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 21. Desember 2012 Del Skrevet 21. Desember 2012 Årets talent og penger til Stabæk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zephyr 47 Del Skrevet 22. Februar 2013 Del Skrevet 22. Februar 2013 Graham Hansen spiller treningskamp for Tyresö 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. Februar 2013 Del Skrevet 22. Februar 2013 Vi savner helt klart en knapp: "liker definitivt ikke" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Februar 2013 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2013 (endret) Caroline Seger liker det muligens ikke heller: http://www.spelare12.com/?p=6278 Hva med at Seger er en del av en byttehandel? Endret 23. Februar 2013 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 23. Februar 2013 Del Skrevet 23. Februar 2013 CGH er et såpass stort talent at hun burde kunne få spille for nesten enhver klubb i verden. Jeg hadde ikke blitt overrasket dersom hun gikk til en tysk eller fransk klubb, men kan Sverige konkurere lønnsmessig med de andre store landene? Det eneste possitive med dette er at andre klubber, som Frankfurt nå kan komme på banen og tilby henne bedre betingelser. Jeg regner med at hun har en kontrakt som sier at hun kan gå gratis til en utenlands klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Februar 2013 Del Skrevet 23. Februar 2013 CGH er et såpass stort talent at hun burde kunne få spille for nesten enhver klubb i verden. Jeg hadde ikke blitt overrasket dersom hun gikk til en tysk eller fransk klubb, men kan Sverige konkurere lønnsmessig med de andre store landene? Det eneste possitive med dette er at andre klubber, som Frankfurt nå kan komme på banen og tilby henne bedre betingelser. Jeg regner med at hun har en kontrakt som sier at hun kan gå gratis til en utenlands klubb. Tviler på at så mange om noen klubber kan matche Tyresö lønnsmessig. Marta har ganske sikkert en god millionlønn, og slik Hansen blir omtalt er det nok ikke småpenger hun vil få der. Uten å være helt sikker tror jeg det bare er Lyon som evt. kan komme med noe bedre. Dog holder nok den svenske serien et høyere nivå enn den franske om man ser på hele serien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. Mars 2013 (endret) Del Skrevet 22. Mars 2013 (endret) Da var spillerprestasjonene kommet til lagets viktigste spiller, som endelig er blitt gammel nok til å få en kasse øl Caroline Graham Hansen Synes et par av svarene er verdt litt oppmerksomhet: Tidenes understatement: Dine styrker som spiller? - Jeg er OK teknisk Tidenes svar: Hvem er din beste medspiller? - Stabæk Support Måtte du bli et helt år til hos oss, og føre oss til vår første "det dåbbel". Endret 22. Mars 2013 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 21. Juni 2013 Del Skrevet 21. Juni 2013 Intervju med frøken Graham Hansen på UEFA-tv http://www.uefa.com/womenseuro/news/newsid=1959332.html#teenage+talent+hansen+backs+norway+blend 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 10. Juli 2013 Del Skrevet 10. Juli 2013 Følges av mange klubber: http://www.budstikka.no/sport/stabek-spiller-aktuell-for-bayern-munchen-1.7973352 Blir spennende å se Caroline i EM. Hvis hun selv vil, så tror jeg nok desverre at hun forsvinner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 8. August 2013 Del Skrevet 8. August 2013 Til Sverige: http://www.stabak.no/news/article/1v95bf7uoqcqt1okm9w53sdad0/title/caroline-graham-hansen-til-tyreso Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 8. August 2013 Del Skrevet 8. August 2013 Og plutselig var jeg ikke like sikker på gull lenger. Hun blir ikke lett å erstatte, men vi har jo visst lenge at hun ville forsvinne på et eller annet tidspunkt. Lykke til videre, og velkommen tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. August 2013 Del Skrevet 8. August 2013 Og plutselig var jeg ikke like sikker på gull lenger. Hun blir ikke lett å erstatte, men vi har jo visst lenge at hun ville forsvinne på et eller annet tidspunkt. Lykke til videre, og velkommen tilbake. Nå skal hun vel spille ut august inkl. kampen mot Lillestrøm, og vi har vel fortsatt ganske mange bra spillere i stallen. Skal ha vært totalt ni klubber som tok kontakt angående henne. Frankfurt var dog i seneste laget ute ved å ringe i går kveld. Ellers føles denne overgangen mye mer ryddig enn den med Hegerbergene. Her har det vært spilt med åpne kort hele veien. Derfor har man ingen problemer med å ønske lykke til videre. Så får vi se om vi får inn en erstatter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. August 2013 Del Skrevet 8. August 2013 Nå skal hun vel spille ut august inkl. kampen mot Lillestrøm, og vi har vel fortsatt ganske mange bra spillere i stallen. Ah, godt. Gullet kan være ganske godt nede i lomma når hun drar. Dette blir en fantastisk spennende måned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå