geirti 12 274 Del Skrevet 10. September 2010 Del Skrevet 10. September 2010 Mener å ha lest et eller annet sted at man kunne kjøpe billetter i Stabækbutikken til denne kampen, og at noe av kjøpesummen tilfaller SFK. Da jeg var på stabækbutikken i dag var dette helt ukjent. Noen som kan oppklare? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 10. September 2010 Del Skrevet 10. September 2010 Mener å ha lest et eller annet sted at man kunne kjøpe billetter i Stabækbutikken til denne kampen, og at noe av kjøpesummen tilfaller SFK. Da jeg var på stabækbutikken i dag var dette helt ukjent. Noen som kan oppklare? Billettene er nok ikke lagt ut for salg enda. Var nok på stabak.no du leste dette: http://www.stabak.no/kvinner/article9204.ece Alle inntektene som kommer fra billettene solgt i Stabækbuttikken tilfaller SFK. Røa hadde ikke penger til å betale ut Janne Stange så vi er med dette med på å bestemme overgangsummen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. September 2010 Del Skrevet 12. September 2010 Mener å ha lest et eller annet sted at man kunne kjøpe billetter i Stabækbutikken til denne kampen, og at noe av kjøpesummen tilfaller SFK. Da jeg var på stabækbutikken i dag var dette helt ukjent. Noen som kan oppklare? Billettene er nok ikke lagt ut for salg enda. Var nok på stabak.no du leste dette: http://www.stabak.no/kvinner/article9204.ece Alle inntektene som kommer fra billettene solgt i Stabækbuttikken tilfaller SFK. Røa hadde ikke penger til å betale ut Janne Stange så vi er med dette med på å bestemme overgangsummen. Billettsalget begynner i dag på Onkel Blå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 12. September 2010 Del Skrevet 12. September 2010 Mener å ha lest et eller annet sted at man kunne kjøpe billetter i Stabækbutikken til denne kampen, og at noe av kjøpesummen tilfaller SFK. Da jeg var på stabækbutikken i dag var dette helt ukjent. Noen som kan oppklare? Billettene er nok ikke lagt ut for salg enda. Var nok på stabak.no du leste dette: http://www.stabak.no/kvinner/article9204.ece Alle inntektene som kommer fra billettene solgt i Stabækbuttikken tilfaller SFK. Røa hadde ikke penger til å betale ut Janne Stange så vi er med dette med på å bestemme overgangsummen. Billettsalget begynner i dag på Onkel Blå Jeg kjøper den første, kommer 2 timer før SS arr starter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 12. September 2010 Del Skrevet 12. September 2010 Billettsalget begynner i dag på Onkel Blå Pris 100kr ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 15. September 2010 Del Skrevet 15. September 2010 Det står at det er gratis for personer under 20 år, stemmer dette? I så fall skal man ha noen forhåndsbilett, eller kan man bare møte opp ved stadionen uten noen ting? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 16. September 2010 Del Skrevet 16. September 2010 Du burde kjøpe billett uansett. Inntektene går rett i lomma på SFK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 16. September 2010 Del Skrevet 16. September 2010 Kjenner ikke til regelen om folk under 20, men jeg støtter joffen. Nå har til og med jeg en billett, og jeg trenger ikke en engang. Hvis du er ute etter å spare penger, koster det vel 50 kroner på Røabanen, men dette er penger som bør gå til Stabæk. Denne gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 18. September 2010 Del Skrevet 18. September 2010 Er de 100 bilettene solgt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. September 2010 Del Skrevet 18. September 2010 Er de 100 bilettene solgt? Det hadde jo i så fall vært en fantastisk nyhet! Når kunne man sist si "utsolgt" fra SFKs side? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 18. September 2010 Del Skrevet 18. September 2010 Gleder meg!! Noen planer om tifo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 20. September 2010 Del Skrevet 20. September 2010 er det satt opp noen buss til denne kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 20. September 2010 Del Skrevet 20. September 2010 er det satt opp noen buss til denne kampen? Skal være gratisbuss til denne kampen. Du får ringe Turtelefonen å melde deg/dere på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. September 2010 Del Skrevet 20. September 2010 Trenger folk virkelig buss til Røabanen? Den er da nærmere for de fleste SS enn Telenor Arena aka "Jønssons spøkelseshus"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. September 2010 Del Skrevet 20. September 2010 Trenger folk virkelig buss til Røabanen? Den er da nærmere for de fleste SS enn Telenor Arena aka "Jønssons spøkelseshus"... Det blir vel en anelse trafikkork i det veikrysset (med tilhørende p-plasser) hvis alle skal kjøre (drakta si dit) med egen bil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. September 2010 Del Skrevet 20. September 2010 Det skal settes opp buss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 20. September 2010 (endret) Del Skrevet 20. September 2010 (endret) Trenger folk virkelig buss til Røabanen? Den er da nærmere for de fleste SS enn Telenor Arena aka "Jønssons spøkelseshus"... Trenger ikke buss men det er da bedre stemning å kjøre buss! Regner med at nærmere info kommer, takk! Endret 20. September 2010 av kihl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 20. September 2010 Del Skrevet 20. September 2010 Det er ikke akkurat flust med parkering ved Røabanen så det er nok en fordel for alle parter om det settes opp buss. Selv blir jeg med bussen om det er tidlig avreise. Ellers kjører jeg nok selv, og er der så tidlig at jeg får parkert. Forøvrig er det utvesklingskamp. Dvs. at dommeren kommer fra et av de andre nordiske landene. Det er vel ganske greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. September 2010 Del Skrevet 20. September 2010 Etter det marerittaktige drømmeeventyret på fornebu er vi vel alle blitt skolert til å komme oss til kamp uten bil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 20. September 2010 Del Skrevet 20. September 2010 Røa reiser vel til Minsk i morgen, og er vel neppe tilbake før torsadg kveld. Sånt sett ikke den beste oppladning, men nå er det ikke noen kjempelang flytur heller. Mulig vi i solidaritet med Røa ikke hadde fellestrening idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 20. September 2010 Del Skrevet 20. September 2010 Det er ikke akkurat flust med parkering ved Røabanen så det er nok en fordel for alle parter om det settes opp buss. Selv blir jeg med bussen om det er tidlig avreise. Ellers kjører jeg nok selv, og er der så tidlig at jeg får parkert. Forøvrig er det utvesklingskamp. Dvs. at dommeren kommer fra et av de andre nordiske landene. Det er vel ganske greit. Skal du dra så tidlig at du rekker å tagge på banen i år også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 20. September 2010 (endret) Del Skrevet 20. September 2010 (endret) Det er ikke akkurat flust med parkering ved Røabanen så det er nok en fordel for alle parter om det settes opp buss. Selv blir jeg med bussen om det er tidlig avreise. Ellers kjører jeg nok selv, og er der så tidlig at jeg får parkert. Forøvrig er det utvesklingskamp. Dvs. at dommeren kommer fra et av de andre nordiske landene. Det er vel ganske greit. Skal du dra så tidlig at du rekker å tagge på banen i år også? Riktignok var jeg der tidlig i fjor, men taggingen var der allerede. Går bussen kl 12 blir jeg muligens med den, men ellers kan man jo være der tidlig for å holde de som skal på sikkerhetsmøtet med selskap. Endret 20. September 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 21. September 2010 (endret) Del Skrevet 21. September 2010 (endret) Tifo som to-stangs, bannere og kasteruller er ønskelig. Kasteruller er både lovlig, samt lager masse arbeid for ryddekorpset Husk å kjøp billettene i Stabækbutikken slik at pengene går til SFK og ikke Røa Endret 21. September 2010 av Bendix 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 21. September 2010 Del Skrevet 21. September 2010 Det er ikke akkurat flust med parkering ved Røabanen så det er nok en fordel for alle parter om det settes opp buss. Selv blir jeg med bussen om det er tidlig avreise. Ellers kjører jeg nok selv, og er der så tidlig at jeg får parkert. Forøvrig er det utvesklingskamp. Dvs. at dommeren kommer fra et av de andre nordiske landene. Det er vel ganske greit. Skal du dra så tidlig at du rekker å tagge på banen i år også? Riktignok var jeg der tidlig i fjor, men taggingen var der allerede. Går bussen kl 12 blir jeg muligens med den, men ellers kan man jo være der tidlig for å holde de som skal på sikkerhetsmøtet med selskap. Du er jo velkjent for å jobbe på natten...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. September 2010 Del Skrevet 21. September 2010 Det er ikke akkurat flust med parkering ved Røabanen så det er nok en fordel for alle parter om det settes opp buss. Selv blir jeg med bussen om det er tidlig avreise. Ellers kjører jeg nok selv, og er der så tidlig at jeg får parkert. Forøvrig er det utvesklingskamp. Dvs. at dommeren kommer fra et av de andre nordiske landene. Det er vel ganske greit. Skal du dra så tidlig at du rekker å tagge på banen i år også? Riktignok var jeg der tidlig i fjor, men taggingen var der allerede. Går bussen kl 12 blir jeg muligens med den, men ellers kan man jo være der tidlig for å holde de som skal på sikkerhetsmøtet med selskap. Du er jo velkjent for å jobbe på natten...... Jobbe: Ja Tagge: Nei Skal forøvrig ikke jobbe denne natten for å være frisk og opplagt til kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 21. September 2010 Del Skrevet 21. September 2010 Hvis noen trenger ny jobb er det bare å ta med søknad til daglig leder i Røa på vei til Røa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. September 2010 Del Skrevet 21. September 2010 Hvis noen trenger ny jobb er det bare å ta med søknad til daglig leder i Røa på vei til Røa Har faktisk vurdert det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 22. September 2010 Del Skrevet 22. September 2010 noen skader? hvem kommer til å starte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. September 2010 Del Skrevet 22. September 2010 noen skader? hvem kommer til å starte? Trine trente alternativt. Mario og Anette er jo ute. Et par stykker som ikke var med på alle aktiviteter, men det var faktisk 21! som trente igår (inkl Saba, Mia og en hospitant). Usikker på hvordan startoppstillingen blir. Hverken Katrine eller Maiken startet sist, men det hadde jo med landskamp to dager før å gjøre. Rimelig sikker på at Maiken starter, og det føles nesten rart at jeg lurer på om det er plass til Katrine. Mener vi har 14 spillere som alle egentlige er klare valg i en startellever. Så hvis alle er skadefire har Roger et skikkelig luksusproblem. Fire av de fem bak er vel sikre. Trine er vel i såfall usikkerhetsmomentet, men en kamp mot Røa vil hun neppe gå glipp av, og det er to uker til neste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 22. September 2010 Del Skrevet 22. September 2010 Snakket med Trine i dag. Hun er klar til kamp på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå