Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Økonomien avgjør. Det er bare å ønske Diogo lykke til osv... God spiller vi har fått lite ut av (som de fleste i år) men ikke vesentlig bedre enn de alternativene vi har.

Helt enig. Han har gjort en god jobb de gangene han kommer inn mot slitne motstandere, men jeg ser ikke helt at han skal bli noen ledende spiller i eliteserien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Økonomien avgjør. Det er bare å ønske Diogo lykke til osv... God spiller vi har fått lite ut av (som de fleste i år) men ikke vesentlig bedre enn de alternativene vi har.

Helt enig. Han har gjort en god jobb de gangene han kommer inn mot slitne motstandere, men jeg ser ikke helt at han skal bli noen ledende spiller i eliteserien.

MAO litt som Mix sist sesong, god som innbytter og litt tam de gangene han startet.

Vi har sikkert bestemt oss for å ikke forlenge med D. bl.a. av økonommiske årsaker, men det hadde jo vært greit å bruke han når vi uansett betaler for å ha han her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har sikkert bestemt oss for å ikke forlenge med D. bl.a. av økonommiske årsaker, men det hadde jo vært greit å bruke han når vi uansett betaler for å ha han her.

Tja, hvis vi ikke skal forlenge, og plassen er sikret er det vel greit å bruke de som skal være her neste sesong - særlig når medaljer/Europa ikke er mulig/realistisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hvis vi ikke skal forlenge, og plassen er sikret er det vel greit å bruke de som skal være her neste sesong - særlig når medaljer/Europa ikke er mulig/realistisk.

Dobbelt tja: er det derfor Bananen, JIH og Mix spiller mer eller mindre fast? Personlig synes jeg Diogo har mer å fare med en Alan hadde etter 3/4 år i norge. Dog ikke den samme esktreme dribbleviljen/ dribbleferdigheten, men en langt mer "klok" spiller enn det Alan var...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nesten virke som man har en automatisk kjøpsklausul som trer i kraft hvis han starter så og så mange kamper, ved et antall spilte minutter e.l., som man på død og liv prøver å unngå å nå. I såfall en veldig gjennomtenkt avtale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nesten virke som man har en automatisk kjøpsklausul som trer i kraft hvis han starter så og så mange kamper, ved et antall spilte minutter e.l., som man på død og liv prøver å unngå å nå. I såfall en veldig gjennomtenkt avtale.

Mm, jeg spekulerer men mulig Diogo er blitt offer for JJs usikkerhet. En (usikker) trener i motgang vil ofte vende seg imot det sikre som han vet har levert før fremfor å prøve noe nytt. JA som spiss f. eks (JA vil ikke gjøre mye av seg, men plutselig vil han score et mål). I tillegg kommer noe tilsvarende som vi så i Karanba igår, at språkbarrierer gjør at treneren kvier seg for å hive inn spilleren, fordi det er livsviktig å vinne.

Får håpe at JL ser annerledes på saken, og benytter seg av klausulen. Jeg ville tippe at den er tidsbegrenset, slik at det bør være noe av det første JL tenker på når han begynner å tenke Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK at man går for det sikre og foretrekker spillere som har en framtid i klubben osv., men det var jo ikke Johan eller Jon Inge som utkonkurrerte Diogo denne gang, men Palmi. Og da snakker vi en spiller som lenge har virket å ikke ha noen framtid i denne klubben. Alt i alt er det vel ganske få spillere Janne vet vil være her til neste år, så det er et ganske vanskelig kriterium å legge til grunn for laguttakene.

Kanskje trønderen vår har samme håpløse begrunnelse som vålerengatrenerene i karanba-serien: "vi snakker ikke samme språk". Som om det burde var noen bombe når man henter en brasilianer fra en brasiliansk klubb.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slitne ultrasgutter har fått teknisk bistand for å legge ut et turreferat...

Det er tydelig at de i det minste måtte skrive referatet selv. Jeg kunne ikke finne en eneste referanse til bukbevegelser i artikkelen.

Snakker du om sex? Jeg la inn et illustrasjonsbilde i ettertid for sikkerhetsskyld..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slitne ultrasgutter har fått teknisk bistand for å legge ut et turreferat...

Det er tydelig at de i det minste måtte skrive referatet selv. Jeg kunne ikke finne en eneste referanse til bukbevegelser i artikkelen.

Snakker du om sex? Jeg la inn et illustrasjonsbilde i ettertid for sikkerhetsskyld..

Kjapt og gæli skulle jeg direkteoversette engelske bowel movements, men innser at til tross for ordlikhet så betyr bowel slett ikke buk, men tarm. Jeg tar selvkritikk og legger det rødmende bak meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd Kongsvinger - Stabæk
  • Opprett ny...