Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei har har vist ikke jeg fulgt helt med i timen så dette kom litt brått på meg. :o:blink: Noen som vet noe mer? Som har snakket med Samir eller som vet hvor lenge dette har vært aktuellt?

Vil utleie bety at Stabæk får penger for det aller bare at de slipper lønnsutgiftene?

Hva syntes vi så ellers om dette? Kan han ha suksess i Bryne? Mister evt Stabæk en viktig spiller? :(

For Samir sin del så vil det vel gi mer spill å være i Bryne enn i Stabæk og han vil jo evt ha muligheten til å utvikle seg og bli kjempe god spiller (bedre enn i dag).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Nei mitt inntrykk er at Samir, for alle sine gode egenskaper, ikke kommer til å bli en fast A-lags spiller i Stabæk. Dessverre!

Gaute sier jo også at det kan bli vanskelig for Samir i år!

Da er en tur til Bryne, fast spilletid og tillitt kanskje akkurat de Samir trenger. Er vi riktig heldige så utvikler han seg i angrepsrollen og siden Sand har annonsert at han vurderer å returnere til Danmark neste år, så kan det bli en åpning for Samir på topp neste år!

Dette er etter min mening en gylden mulighet for Samir og jeg synes han burde ta den!

@ringo

PS: Da blir med ett den Jamaikanske vingbacken som trener med Stabæk mer aktuell...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Da sa Fazlagic nei til Bryne, er enig med kommentarene til Gaute.

http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=58314

Men, men, gutten har guts! La oss håpe han valgte å bli fordi han har bestem seg for at han skal bli så god at Gaute ikke kan unnlate å ta ham med i laget!!!

LYKKE TIL SAMIR!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper Samir hadde stilt seg litt annerledes og det hele hadde vært mer aktuelt dersom det hadde dreid seg om en klubb litt nærmere sivilisasjonen. Uansett trenger vi gutten selv, i det minste når det blir behov for sluttspurter i kampene fremover.

Noen som vet mer om denne Jamaica-karen som ble nevnt her om dagen?? Har han trent i blaatt ennå? Dreier det seg om seriøs interesse fra Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Ikke annet enn at Gaute kommenterte til VG at han klarte seg nogenlunde bra på treninga...

Det er vel mest et spørsmål om pris og sosiale ferdigheter opp mot budsjett og troppen... En venstrebent vingback kan være greit å ha i stallen det!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Samir var vel toppscorer på 2. laget i fjor med 10 fulltreffere...

Appropos det...

2. laget spillte i går, noen som vet noe mer...?

Motstander?

Resultat?

Hvem spillte???

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Samir Til Bryne?
  • Opprett ny...