Anette 238 Del Skrevet 22. Oktober 2010 Del Skrevet 22. Oktober 2010 blir det noe tid til pub når vi drar så sent da? bruker man ikke ca 5-6 timer ned? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Oktober 2010 Del Skrevet 22. Oktober 2010 I utgangspunktet er dette en tur jeg bruker 4,5 timer på med bil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 22. Oktober 2010 Del Skrevet 22. Oktober 2010 I utgangspunktet er dette en tur jeg bruker 4,5 timer på med bil. Ifølge gulesider så skal man bruke 3,5 time, men det hørtes lite ut, også bruker man vel lenger tid med buss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 22. Oktober 2010 Del Skrevet 22. Oktober 2010 4t 28 min står det på google maps. Vil tro det er 99% riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 22. Oktober 2010 Del Skrevet 22. Oktober 2010 Gulesider har vist seg mer pålitelig enn Google Maps tidligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Jeg pleier å bruke 3-3,5 timer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Det er helt latterlig dårlig. Blir nesten forbanna over det lave antallet interesserte for denne turen. Hva feiler det folk? Er sesongen over allerede? Er ikke Stabæk klubben uansett tabellplassering? Er det så stort antall medgangsfolk? Blir vi 500 medlemmer neste år grunnet en sesong som toppen ender med 8 plass? Er Diago nr10 meldt på bussen? Oh yes i am 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Marius har meldt at bussen bruker ca. 4 timer til Kristiansand, og noe mindre hjem igjen. Også var det visstnok fare for lav sol på Sør Arena. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Marius har meldt at bussen bruker ca. 4 timer til Kristiansand, og noe mindre hjem igjen. Også var det visstnok fare for lav sol på Sør Arena. Dette setter jo min manndom i et dårlig lys mtp. at jeg mente at jeg bruker 4,5 time i bil. Jeez. Har han regnet med pissepauser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Marius har meldt at bussen bruker ca. 4 timer til Kristiansand, og noe mindre hjem igjen. Også var det visstnok fare for lav sol på Sør Arena. Dette setter jo min manndom i et dårlig lys mtp. at jeg mente at jeg bruker 4,5 time i bil. Jeez. Har han regnet med pissepauser? Sannsynligvis færre pissepauser enn du pleier å ha?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Hvor mange er det som er påmeldt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Del Skrevet 23. Oktober 2010 Hvor mange er det som er påmeldt? Etter det jeg har hørt, er det altfor få. Det er nok bare å stikke fingeren i jorda og innse at prispolitikken til SS er helt feilslått. Hvordan kan man forvente at folk ofrer en hel dag på fotballtur uten å få betalt for det? Nei, det blir for galt. For framtiden foreslår jeg at man blir behørig godtgjort for sin tid. Og jeg foreslår samtidig at vi over 18 får betydelig mer enn de under 18, da vår timepris i arbeidslivet generelt er mer verdt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Dere som drar får få gutta til å vise moral igjen, vi vet de har den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Laget? Troppen? Noe kan vel i det minste klubben informere om i rimelig god tid før avspark. Har aldri skjønt hvorfor troppene tli både andre og førstelaget ikke kan legges ut når uttaket finner sted. Bidrar ikke dette til mer interesse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
piper 5 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Fra Budstikka: Stabæk starter med dette laget (4-4-2): Jon Knudsen - Vegar Eggen Hedenstad, Jon Inge Høiland, Jørgen Hammer, Bjarni Olafur Eiriksson - Mikkel Diskerud, Henning Hauger, Pontus Farnerud, Johan Andersson - Veigar Pall Gunnarsson, Marius Helle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Fra Budstikka: Stabæk starter med dette laget (4-4-2): Jon Knudsen - Vegar Eggen Hedenstad, Jon Inge Høiland, Jørgen Hammer, Bjarni Olafur Eiriksson - Mikkel Diskerud, Henning Hauger, Pontus Farnerud, Johan Andersson - Veigar Pall Gunnarsson, Marius Helle Fint å se at Hammer får tillit i stedet for MMS, men skulle gjerne se Diogo fra start nå som Palmi er suspendert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Fra Budstikka: Stabæk starter med dette laget (4-4-2): Jon Knudsen - Vegar Eggen Hedenstad, Jon Inge Høiland, Jørgen Hammer, Bjarni Olafur Eiriksson - Mikkel Diskerud, Henning Hauger, Pontus Farnerud, Johan Andersson - Veigar Pall Gunnarsson, Marius Helle Om dette stemmer er det jo knall at JH får prøve seg i midtforsvaret igjen! Spennende med MH på topp og.. Har trua i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 I følge både livesending på vg og budstikka er ikke Diogo på benken.. Noen som vet hvorfor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 God start av Jørgen Hammer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 24. Oktober 2010 (endret) Del Skrevet 24. Oktober 2010 (endret) Hadde jo vært hyggelig om Veigar hadde slått en pasning i løpet av omgangen. --Der kom den - som ASSIST. Endret 24. Oktober 2010 av fantomet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Geiern 0 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Nydelig brassescoring av JA!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Ming vasen strikes again! Herre så glad jeg er i Johan, når han ikke er skadet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 MARIUS HELLE!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Herlig scoring! Vi har ikke hatt mange sjanser så langt men vi har vært effektive. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Tre ting fra første omgang: Johan er like målfarlig som han er skjør. Hammer må være førstevalg på midtstopperplass. Begge lags første mål viser hvorfor disse lagene slipper inn mange mål. Skal vi tippe vi vinner 3-2? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Faen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 F ordet ganger 1000! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Fy flate f@"#! JJ: Hvorfor i huleste bytter du i forsvarsrekken på defansiv dødball? trodde det var en kardinalregel at MAN IKKE skulle gjøre det jeg da... Og er det meg eller blir vi dårligere for hver taktiske disp. JJ gjør?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Del Skrevet 24. Oktober 2010 Hadde jeg vært trener for Stabæk, hadde jeg ganske kjapt sluttet å skryte av at man har trent lag-balanse hele uka. Er ikke mange spor å se av det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå