Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siste hjemmekamp forhåpentligvis for et rekordstort publikum(som vet sin besøkelsestid) i år. Ingrid, Lisa og Lise på landslagsoppdrag, og tilbake først på torsdag. Ellers ser det bra ut med Ingrid Camilla tilbake i tilnærmet full trening, og i det minste klar for benken lørdag. Selv Super Mario var i trening, mens Maiken naturlig nok er borte.

Ørn mangler Kristin Lie, og forhåpentligvis er tankene to uker frem i tid mot cupfinalen mot laget fra feil side av elven.

Ann-Wenche Kleven skal dømme, og det er vel kun Bendix som har henne som favorittdommer. Kun satt opp en assistentdommer, og det er Magnus Nymoen. Haner nesten like god som meg, og er derfor fullt ut akseptabel :)

Selv drar jeg en tur til Falkenberg i morgen for åse de av våre som spiller landskamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skandale at ikke Anne W Kleven er satt opp som hoveddommer.

Mye tyder som du sier at Ørn er svekket, samtidig som jeg har stor tro på Kolbotn borte mot Røa.......

fy f"#%%#& som jeg gleder meg til lørdag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal ikke mer til enn at røa vinner og trønderne kontrer inn et mål for at røa sikrer gullet...

synes det er vel mye prat om bjørneskinn her.

Det kreves maksimalt 4 poeng. Sannsynligvis vil det ikke holde med tre poeng, da det er overveiende sannsynlig at Røa drar hjem to trepoengere.

Altså en seier, en uavgjort, null tap. Fra et lag som på sine siste 32 seriekamper har klart 25 seire, 7 uavgjorte og null tap, må det være lov å tro på at 4 poeng på to kamper skal oppnås.

Klart det blir neglebiting på lørdag, og det blir forferdelig å sitte i et konferanserom i Lisboa uten den minste mulighet til å få med det som skjer, annet enn en og annen SMS. Men det må kalles forståelig at mange tror det vil gå vår vei de neste 11 dagene...

Spør bare de to Røasupporterne her inne, klart de tror på chixa. Håper på Røagull, drømmer om (nok et) Røagull. Men tror på Stabækgull. Da må vi også få lov til å gjøre det. Med mindre det hindrer oss i å heie helhjertet på chixa, ser jeg heller ikke helt problemet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om denne:

Tabellen etter ferien:

Røa 6 2 0 27-11 20

Stabæk 5 3 0 26-3 18

Trondheimns/Ørn 5 2 1 15-8 17

..

Amazon 5 0 3 14-10 15

Dvs at begge lagene vi har igjen å møte har tatt nesten like mange poeng som oss etter ferien, så vi skal nok fortsatt passe på bjørnen.

Oioi. Dette ser ikke ut som noen walk in the park, nei..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må nesten jeg få minne om denne...

Selvsagt krever vi gull. Det gjør jentene også. Vi har den beste banen, de beste spillerne, den beste treneren, de beste reservene, de beste sangene, det beste publikummet, den beste matrixen og til og med noe å hevne.

La det bli gull. Amen.

Mener også å huske en forumbruker som forventet 10-0 i alle kamper, men jeg er litt usikker på hvem det var... rolleyes.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alz har jo helt rett vedr. å ikke ta seieren på forskudd. Det kan fort gå galt.

Samtidig så er det ikke supporternes ansvar og tenke en kamp av gangen osv, det får spillere og sportslig ledelse ta seg av (noe de heldigvis gjør)

Ser ut som kampen allerede har startet hvelkommen til helvete

Uasett, gleder jeg men noe helt enormt til lørdag, vet at det fort kan gå galt, men tenk om alt går vår vei.... jeg kan fint leve med tanken på at vi kan bli serieestere om 3 dager

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort noen endringer i dommeroppsettet. Kleven er byttet ut med Vibeke Karlsen. Hun hadde vel ikke sin beste kamp sist hun var på Nadderud. Assistentdommer 2 er Daniel Fedessa Baissa, mens Fredrik B. Brekke skal være 4. dommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk

Takk til de som kjøpte inn og lagde tifo før kampen

Takk til alle som var med på kampen og bidro fra tribunen

Takk til alle som bidro til den fine rammen etter kampen

og til slutt

Takk til den/de som ryddet tribunen (min jobb). Det var fint der når jeg kom på det under gårsdagens trening

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett 2CPTG skrive noe i denne tråden?

Jeg bare spør. Å ja, nå skjønner jeg det. SFK vant jo seriegull denne kampen.

Det gjorde jo ikke Røa. At jeg ikke tenkte på det. Han er sikkert litt trist..... :huh:

Kanskje det kommer en kort liten gratulasjon her senere :rolleyes:

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe døllere enn hoverende vinnere? tongue.gif

Vi er dårlige tapere og ikke minst dårlige vinnere. Men jeg er litt usikker på hvordan vi takler uavgjort?

Dårlig.

Noen av oss takler det særdeles dårlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bendix, nå er du bra teit.

Først: Gratulerer med gull. Dere vant fullt fortjent og var det beste laget. Jentene leverte en kjempeinnsats.

Deretter: Jeg har gratulert dere på dynamitegirls (først av alle etter dere), på dette forumet og skrevet en hyllest til Solveig Gulbrandsen. At jeg nå er på seminar og ikke har tid til å skrive på deres forum betyr ikke at jeg er en dårlig taper. Jeg har også uoppfordret gratulert Richard Jansen og Haze per personlig kontakt. Min begrensede aktivitet her har å gjøre med den generelle tonen både her og på fotballmagasinet: jeg opplever den som syrlig og lite interessert i diskusjoner for sin egen skyld. Det er lov, men det er ikke jeg interessert i.

Endret av Two can play that game
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bendix, nå er du bra teit.

Først: Gratulerer med gull. Dere vant fullt fortjent og var det beste laget. Jentene leverte en kjempeinnsats.

Deretter: Jeg har gratulert dere på dynamitegirls (først av alle etter dere), på dette forumet og skrevet en hyllest til Solveig Gulbrandsen. At jeg nå er på seminar og ikke har tid til å skrive på deres forum betyr ikke at jeg er en dårlig taper. Jeg har også uoppfordret gratulert Richard Jansen og Haze per personlig kontakt. Min begrensede aktivitet her har å gjøre med den generelle tonen både her og på fotballmagasinet: jeg opplever den som syrlig og lite interessert i diskusjoner for sin egen skyld. Det er lov, men det er ikke jeg interessert i.

Hei 2CPTG

Jeg er ikke teit, men vet ikke hva du sier til Rich og andre. Er heller ikke inne på dynamitegirls da det er sperret på jobben (Spam) haha.

Gratulerer med sølv (ikke sarkasme), det er faktisk en stor prestasjon å få sølv utifra alle spillerne dere mistet i forkant.

Alt tyder på at dere blir sterke til neste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La det være helt klart. Da jeg for et par år siden dro frem Nordisk mesterkap for marsvin, var det ikke ment at det skulle brukes som formål til å spotte eller latterliggjøre dette praktfulle dyret.

Det neste blir vel at dere bruker glassmaneten - som jeg også omtalte for en tid tilbake i forbindelse med en Sandefjordkamp, til å tøyse og tulle med. Makan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
SFK-Trondheims/Ørn
  • Opprett ny...