Anders C 6 569 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Potter og jeg har diskutert litt og funnet ut at dersom klubben virkelig vil spare penger så får de avskaffe Varmlunchen. Så får gutta heller smøre matpakke som alle andre dødelige. Kjør debatt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 I Hammarby måtte etterhvert spillerene ta med såpe og shampoo selv fordi ikke klubben hadde råd lenger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Evnt kan de trekke matpenger av their big fat pay checks. Som andre dødelige. Viktig å spare penger, men det er også viktig med god mat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Alle ansatte må jo betale for dette hver dag. Kanskje ikke spillerne må dette, men men. Vet ikke hvor store summer dette koster klubben hvert år, men det er sikkert penger å spare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Alle de ansatte på Telenor Arena må betale 35 kroner for den samme varmlunsjen (med mindre jeg husker heeelt feil), så at det blir trukket matpenger fra spillerlønningene burde være helt naturlig. De 35 kronene er i tillegg halv pris av hva besøkende må betale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 2. November 2010 (endret) Del Skrevet 2. November 2010 (endret) teit Endret 2. November 2010 av Maan95 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Videre går det rykter om at Veigar dusjer opp mot ett kvarter etter hver trening. Si at gutta trener 5 ganger i uken, så blir det én time og 15 minutter dusjing fra Veigar i uken! Her må det da være penger å spare! Det har også kommet oss for øre at Pontus bruker ufattelig mye strømpetape. Hva med å ta vare på brukt tape, og bruke den om igjen minst én gang? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Hvis guttene måtte kjøpe arbeidsklærne selv så kunne klubben spare mye penger, så at Tom kastet 2 drakter bort på søndag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 det er jo altfor mye baller på treningene. De trenger strengt tatt ikke mer enn 1 ball på trening. For det skal jo bare spilles fotball. I tillegg er det flere baller som har forsvunnet ut i hjørnene på gymsalen, tror det er viktig at kjøreportene holdes lukket under trening. Pr år vil dette spare klubben for ganske mye penger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Og hva skjer egentlig med at parkeringen rett utenfor kontoret er gratis? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. November 2010 (endret) Del Skrevet 2. November 2010 (endret) Apropos dusjing mener jeg de burde kunne ta med eget vann hjemmefra om de absolutt må dusje i arenaen. Hvis de frakter vannet i 2 x 1,5 liters flasker kan de i tillegg brukes til styrketrening, så kuttes en del kostnader i fancy aparater og sånt også. Et ganske lurt triks er å fylle en flaske med varmt vann og en med kaldt, så er de blitt passe lunkne når man skal dusje. Endret 2. November 2010 av Perfect 7 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 For en teit diskusjon. Dette var dråpen, nå melder jeg meg ut av Stabæk Support! Tror forresten ikke jeg gidder å heie på Stabæk mer i det hele tatt når de har sånne supportere... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Jeg skammer meg, dette er jo som gamle nazi-tyskland. Her er det mange høye herrer som må gå i seg selv. Albert må gå av, og alle som er uenige må utestenges. Jeg har forøvrig også meldt meg ut med øyeblikkelig virkning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 For en teit diskusjon. Dette var dråpen, nå melder jeg meg ut av Stabæk Support! Tror forresten ikke jeg gidder å heie på Stabæk mer i det hele tatt når de har sånne supportere... Supportere som ikke deltar i teite diskujoner eller som synes det er greit at klubben sløser bort penger på unødvendig luksus og oppvartning trenger vi faen ikke. Jeg tipper du er en av de som står bakerst og bare er på feltet for å få billig sesongkort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Når gutta har trening inne i hallen så sliter jo dette på kunstgresset og banemesteren må være oftere på jobb, det koster jo penger? hvorfor kan ikke gutta bare tå med seg ballen ut på parkeringsplassen? der er det jo plass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Man kunne også spart en del penger på å jogge til de bortkampene som er nærme (Godset og VIF). Da hadde man også sluppet å varme opp foran motstanderfansen. Alle vet jo at spillerne bare ligger på sofaen etter trening for å få best mulig restitusjon. Jeg mener at de da kan utføre spørreundersøkelser for eksterne kunder. "Hei, det er Jan Banan Tømmernes fra Stabæk Statistikk og Gallup som ringer...". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Det forventes også at spillere som ikke sitter på benken eller er i startoppstillingen er vakter og kioskansatte. Kanskje kan noen være speaker også. Diogo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Vi hadde ihvertfall sluppet loddtrekning under kasteropene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. November 2010 (endret) Del Skrevet 2. November 2010 (endret) Glimrende forslag av Potter! Når de først er igang med telefontjenester, kan de jo bare bygge videre på det. "Du er ikke interessert i å svare på noen spørsmål om vaskemidler? Kanskje du heller vil ringe meg opp igjen for å få høre hva jeg har på meg og hvorfor jeg kalles Jan Banan? Grrr..." Her ser jeg stort potensiale. Endret 2. November 2010 av Perfect 7 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Er det egentlig noe poeng å ha en trener? Finnes mange gode bøker de kan lese. Pluss at det ligger mye tips og triks på youtube. Burde spart oss for endel kroner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 For en teit diskusjon. Dette var dråpen, nå melder jeg meg ut av Stabæk Support! Tror forresten ikke jeg gidder å heie på Stabæk mer i det hele tatt når de har sånne supportere... Supportere som ikke deltar i teite diskujoner eller som synes det er greit at klubben sløser bort penger på unødvendig luksus og oppvartning trenger vi faen ikke. Jeg tipper du er en av de som står bakerst og bare er på feltet for å få billig sesongkort. Jeg var innom på "ta med en venn-kampanjen" på søndag for å hylle vår store helt. Jeg mener forøvrig at der det sannsynligvis kan spares mest penger er om klubben blir mer kritiske til hvem de inviterer på årsfesten. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Er det egentlig noe poeng å ha en trener? Finnes mange gode bøker de kan lese. Pluss at det ligger mye tips og triks på youtube. Burde spart oss for endel kroner. I tillegg har man jo oss til å rope "skyt" og sånne ting under kampene, så coachingen blir heller ikke fraværende hvis vi dropper treneren. Bytter kan foretas ved loddtrekning. Ett bytte i det 60. minutt, ett i det 70. og ett i det 80. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Og støtteapparat? Hvem trenger støtteapparat? Jeg har ikke noe støtteapparat... Drakter får de kjøpe og vaske selv, drikkeflasker kan de fylle opp og de kan rullere på hvem som skal være banemester. Speide kan Daniel gjøre, han har jo så mange kontakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Hva med å bruke Stabæk Support som gratisarbeidere? Si at vi kan få billigere billetter enn alle andre hvis vi fungerer som støtteapperat/vaskehjelper/kokker/kunstgressvedlikeholdere/draktsyersker osv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Og støtteapparat? Hvem trenger støtteapparat? Jeg har ikke noe støtteapparat... Men hvem tørker opp spyttet? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Jaja, dette var to minutter jeg aldri får tilbake... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toern 11 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. November 2010 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. November 2010 Jaja, dette var to minutter jeg aldri får tilbake... Og jeg som hadde inntrykk av at du kanskje hadde et par til overs... 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 kan vi ikke bare legge ned skiten? vi har jo både serie- og cupgull i skapet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Hvor lurt er det egentlig å legge match mot vivil 3 dager før Moldematchen? Blir mange tunge bein etterhvert med så tett kampprogram. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 2. November 2010 Del Skrevet 2. November 2010 Noen har nevnt de dyre draktene spillerne bruker... Jeg synes alle gutta kan spille uten drakter, jeg 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå