arni 9 529 Del Skrevet 25. Mars 2004 Del Skrevet 25. Mars 2004 Husker godt Peter i tilsvarende kamp i 2002, kan vi håpe på at Mads og Veigar slår til på lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Noen Live-Update greie ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Hepp... Det kjedsommelige spørsmål... Kommer årets første seier??? Av den gamle storheten IFK Göteborg er det vel kun navnet igjen... eller??? De har slitt i bunnen de siste sesongene og tok en 7. plass i fjor. De har hentet inn noen spennende spillere i kometspissen Peter Ilje og veteranen og exproffen Niclas Alexandersson... Derimot har vistnok mistet sin viktigste ballfordeler i Martin Ericsson, i så måte så har begge klubbene som møtes på lørdagen mistet hver sin Martin IFK blir tippet en plass midt på tabellen i år. Derimot har de gjort det ganske så bra i treningskampene så langt! Av norske motstandere så har de tapt for Brann og Molde, men slått Sogndal. Det eneste andre toppserielaget de vel har mødt er Hammarby og Linderoths disipler slo Änglarna 3-0. Full liste følger: IFK Göteborg - V. Frölunda IF slutade 3 - 1 IFK Göteborg - Trollhättan slutade 3 - 0 IFK Göteborg - Hammarby slutade 0 - 3 IFK Göteborg - Brann slutade 2 - 4 IFK Göteborg - BK Häcken slutade 2 - 0 IFK Göteborg - Oddevold slutade 5 - 0 Molde - IFK Göteborg slutade 1 - 0 Sogndal - IFK Göteborg slutade 0 - 1 IFK Göteborg - Gais slutade 2 - 0 IFK Göteborg - Öis slutade 1 - 0 Kommer årest første triumf??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Satser på følgende lag; -------------------Isaksen------------------ Stenvol---Skjønsberg---Tanum---Holmvik Hauger-----Clausen-----Finstad-----Samir --------------Poljac---Markegård----------- og hvis noen skjønner hvorfor dette burde være startoppstillingen så les mer her; Helgens kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 He,he,hepp, B laget har vel tatt ett par strake de nå... Det betyr at noen av gutta har fått smaken av seier!!! Uansett.... 2 goaller av Tom... Jeg mener han burde spille i 1. 11'ern jeg!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Jeg tenkte at alle som ikke starter mot IFK skal spille på søndag... Siden jeg ikke skal til Gøteborg satser jeg på et toppet førstelag på søndag og blag på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Noen Live-Update greie ??? Se ikke bort i fra at vi kjører LIVE-update fra kampen på www.stabaek.no. Noen av oss reiser ned imorra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Tar dere linx toget eller hva det heter? Har sett mange reklamer om det, så et lite referat fra det også hadde vært flotte greier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Heia Slum Imponerende at noen reiser så langt for en treningskamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Mars 2004 Del Skrevet 27. Mars 2004 Heia SlumImponerende at noen reiser så langt for en treningskamp Det er vel ikke helt usannsynlig at kjøtt, bacon og kinaputter er halve motivasjonen for å reise over grensen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. Mars 2004 Del Skrevet 27. Mars 2004 Heia SlumImponerende at noen reiser så langt for en treningskamp Jeg er fortsat i Norge, så det var nok noen andre enn meg som tok turen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 27. Mars 2004 Del Skrevet 27. Mars 2004 Atleten røper sine harry takter, er han en innflytter fra østkanten? Husk vi i Bærum drar ikke på harrytur. Vi handler maten til blodpris i Jarveien 1. Butleren tar seg av kinaputtene. 0-0 mot IFK er et bra resultat, nå har jo gutta bevist at de kan vinne opptil flere kamper uten å tape (viktig å fokusere på det positive) Nå må vi starte mobliseringen til kampen mot Odd. Hadde vært konge om vi var skikkelig mange. Få folk til å melde seg inn i Stabæk Support, så blir de med oss gratis til Skien, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Mars 2004 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2004 (endret) 0-0 positivt??? Bedre en tap!!! men i forhold til referatet som ligger på forsiden er det ikke mye å skryte av. Reagerer litt på at Gaute tar ut Sammy fra 11ern og bytter med Tom. Tom er en god spiller, men i forhold til kampen mot Bodø var samspillet mellom Holter og Sammy noe av det som fungerte best. En treningskamp igjen nå før det gjelder... Hadde vært digg med en etterlengtet seier i den kampen. Endret 27. Mars 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Mars 2004 Del Skrevet 27. Mars 2004 Heia SlumImponerende at noen reiser så langt for en treningskamp Det er vel ikke helt usannsynlig at kjøtt, bacon og kinaputter er halve motivasjonen for å reise over grensen... Ikke det at jeg er så ofte i Sverige men kinaputter er blitt forbudt i sverige. Kan allikevel kjøpes under disk enkelte steder.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Mars 2004 Del Skrevet 27. Mars 2004 Atleten røper sine harry takter, er han en innflytter fra østkanten? Husk vi i Bærum drar ikke på harrytur. Vi handler maten til blodpris i Jarveien 1. Butleren tar seg av kinaputtene. Jeg håper det var ironi?? Kan hende jeg ikke skjønte det siden jeg har bodd så lenge i Østfold.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Mars 2004 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2004 (endret) fra nettavisen - les hele atikkelen her - "Stabæk-trener Gaute Larsen startet oppgjøret med sitt antatt beste lag. Det betydde at både Tom Stenvoll og den nye spissen Veigar Pall Gunnarsson fikk starte kampen" det er godt å vite at ihvertfall nettavisen vet hva som er vår rette start ellver... Endret 27. Mars 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 28. Mars 2004 Del Skrevet 28. Mars 2004 Hvis vi skal stille med vårt beste lag MÅ det være med Sammy. De gangene jeg har sett han spille, har han vært blant våre beste hver gang. Tom`s siste kamp i forrige sesong, RBK-STABÆK 1-6, var vel hans beste noensinne så han hadde ikke spilt seg ut av laget og fortjente en sjanse. Vår nye svenske, danske og islandske spillere starter garantert mot Odd. -og vi vinner neste kamp, sånn er det bare! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Hepp, Referat fra IFK http://www.ifkgoteborg.se/ og FotbollDirekt http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=12654 @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg