fredrik staubo 2 Del Skrevet 25. Mars 2004 Del Skrevet 25. Mars 2004 MARTIN ANDRESEN TRIVES IKKE I BLACKBURN OG VIL TILBAKE TIL STABÆK OG SIGNERE EN LANGTIDSKONTRAKT (LIFSTIDSKONTRAKT!) HAN VIL ROE SEG NED PÅ STABEKK!!! JEG R I SJOKK!! DETTE HØRTE JEG AV MIN FETTER SOM KJENNER EN I STABÆK STYRET. DENNE PERSONEN HØRTE AT MARTIN SNAKKET MED STEEN JENDEN OM DETTE TEMAET!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Mars 2004 Del Skrevet 25. Mars 2004 Dette er bare alt for godt til å være sant. Med Martin på laget kommer også Steners mer til sin rett. Og midtbanen med Sammy vil være norges beste!!!! Her må noen verifisere "Martinsaken" for så å komme med et innlegg omgående. Når/hvis han kommer vil vi ha en utrolig bra stall. NOEN MÅ PÅ BANEN, DETTE ER FOR VIKTIG TIL IKKE Å VITE HELT OM...... Atleten nevnte noe om våte drømmer i går; håper nesten han ikke logger seg inn i dag da det vil "renne over" før han legger seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 25. Mars 2004 (endret) Del Skrevet 25. Mars 2004 (endret) Sykt sykt sykt. Endret 25. Mars 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Ikke ta av for tidlig. Har hørt det samme selv, men det er 3 uker siden. Ting forander seg fort i fotball. La oss håpe, men ikke juble ennå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Så så alle sammen, litt forsiktige nå... Sånne utsagn er det skummelt å slenge ut uten at kilden selv bekrefter det. Men ingenting hadde vært bedre. Legger dog merke til det at det er to stykker som bekrefter samme sak, så hvis ikke RIch er fetteren til Fredrik er det jo lovende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Det kan fort hende at kilden er den samme. Min er en sentral fyr på Dinamo. Dermet vet jo alle det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Jeg har satt en kompis på saken. Han spiller sammen med en god kompis av Martin (spilte sammen i Ski), så mulig det kommer noe gode nyheter derfra. Ellers så har hørt at han ikke helt har bestemt seg, har en kontakt inn mot Martins bedre halvdel. Er da slik at Martin skal bli far, og det er jo ikke utenkelig at det å fostre opp en smårolling her hjemme, er å foretrekke. Men det blir jo veldig spekulativt. Det er lov å håpe ihvertfall. Jeg henter opp denne for gøy : ---------Knudsen----------- ------Mike - Muri - IA------ Ohr-Martin-Steners-Sammy -------Jørgensen----------- ----Sand - Veigar Pall----- Tenk disse gutta herje tippeligaen utover høsten.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 Jeg har en vogge Martin kan få låne hvis han kommer hjem. Noen som har en gammel barnevogn, m.m. å låne bort så kan vi sikkert klare å lokke Martin hjem. Tror faktisk jeg har et stellebord med badekar også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 "Jeg har en vogge Martin kan få låne hvis han kommer hjem. Noen som har en gammel barnevogn, m.m. å låne bort så kan vi sikkert klare å lokke Martin hjem. Tror faktisk jeg har et stellebord med badekar også..." Yeah yeah... Det er jo en faktor, men hvorvidt den blir avgjørende vites jo ikke i det hele tatt. Regner med at du og vil bli ganske fornøyd om Andy Cap kommer hjem igjen. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 26. Mars 2004 Del Skrevet 26. Mars 2004 jeg må meddele at kilden min oxo er en sentral fyr i dinamo hehe, og nei rich er ikke min fetter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Mars 2004 (endret) Del Skrevet 26. Mars 2004 (endret) rykter, rykter, rykter og atter rykter. Men om disse ryktene er sanne så gjør det ikke noe. Men mange som har gått i fella før.. Endret 26. Mars 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 27. Mars 2004 Del Skrevet 27. Mars 2004 jeg vil ikke si at dette er som vanlige rykter. Når en hører det av ingebrigt selv er det noe mer enn rykter, men det kan godt hende at martin ikke har bestemt seg,men bare vuderer saken. det er noe annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Mars 2004 Del Skrevet 27. Mars 2004 Er jo ganske tvilsomt at han har bestemt seg.. Men det er jo lov å håpe. Men jeg tror ikke jeg klarer å tro at han er tilbake før jeg hører speaker rope navnet hans i startoppstillinga...Mye kan fortsatt skje.. Når barca har meldt interesse for "loffen" til brann så sier jo det sitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Mars 2004 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2004 (endret) DETTE HØRTE JEG AV MIN FETTER SOM KJENNER EN I STABÆK STYRET. DENNE PERSONEN HØRTE AT MARTIN SNAKKET MED STEEN JENDEN OM DETTE TEMAET!!!! Mulig det er mye sannhet i de ryktene, men allikevel kan ordlyden forandre seg mye på denne veien.. Martin - Steen Jenden - Person i styret - fetter - staubo - forum Endret 27. Mars 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. Mars 2004 Del Skrevet 27. Mars 2004 DETTE HØRTE JEG AV MIN FETTER SOM KJENNER EN I STABÆK STYRET. DENNE PERSONEN HØRTE AT MARTIN SNAKKET MED STEEN JENDEN OM DETTE TEMAET!!!! Mulig det er mye sannhet i de ryktene, men allikevel kan ordlyden forandre seg mye på denne veien.. Martin - Steen Jensen - Person i styret - fetter - staubo - forum Vi ser jo her to forskjeller i samme forum tråd 1) STEEN JENDEN 2) Steen Jensen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Mars 2004 Del Skrevet 27. Mars 2004 sorry. min feil. skal fikse det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 28. Mars 2004 Del Skrevet 28. Mars 2004 hehe, jaja 1 fjær blir til 10 høns... (en steen jenden blir til 1 steen jensen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. Mars 2004 Del Skrevet 28. Mars 2004 Det maa da vaere mulig aa faa dette bekreftet/avkreftet fra noen kilder... Jeg har hort tilsvarende rykter fra bekjente med kontakter i Ski.. mulige gamle kompiser av martin eller noe... Er overklar for : -------------Jon--------------- ------IA---Mike---Muri------- -----------Steners------------ Ohr--------Martin-----Sammy --------Jorgensen--------- ---Veigar -----------Peter Tror det kunne "kicket ass".... noen komentarer? Er generelt for stille i forumet i helgen... ikke bra.. --E-- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Mars 2004 (endret) Del Skrevet 28. Mars 2004 (endret) Vel nå er vel banen litt bredere enn du egentlig har tegnet. Liker oppsettet ditt, men realistisk vil det vel se slik ut; ---------------------------------Jon------------------------------------ --------------------IA----------Mike------------Muri------------------- ------------------------------Steners----------------------------------- Ohr-----------------------------Martin------------------------Sammy -------------------------------Jørgensen------------------------------- --------------------------Veigar -----------Peter------------------------ Og da vil vi få stoooore problemer på flankene. Se hvor åpent det blir, spesiellt her hvor både Ohr og Sammy ligger høyt i angrepet; ---------------------------------Jon------------------------------------ --------------------IA----------Mike------------Muri------------------- ------------------------------Steners----------------------------------- ----------------------------------Martin--------------------------------- Ohr-----------------------------Jørgensen---------------------Sammy --------------------------Veigar -----------Peter------------------------ Liker tanken, men tviler på at det funker... Endret 28. Mars 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. Mars 2004 Del Skrevet 28. Mars 2004 ja det er mulig du kan ha rett, i hvertfall mot overgangs hissige lag som BDG etc. men mot lag som vi skal overkjore (feks RBK???) tror jeg dette kunne medfort maalkalas uten sidestykke i stabaek historien (kanskje med untak av 1-8 eller var det kanskje 9 borte mot sogndal for noen aar siden... tror det var 1-8) Uansett saa klarer nok GL aa fikse en fet formasjon der alle kommer til sin rett haaper jeg,, F@## ass,. klar for at bridgemestern skal returnere, bedre enn aldri foer..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 28. Mars 2004 Del Skrevet 28. Mars 2004 hmm virker som media tror vi r dumpekandidater uten martin... mener å huske vi vant fotball kamper oxo uten vår tidligere kamptein! med erstatnignene våre fortjener vi ikke utsagnede fra denne repotasjen... http://www.dagbladet.no/sport/2004/03/28/394539.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. Mars 2004 Del Skrevet 28. Mars 2004 Bærum, blærums-soss, uææhh. Fysj! hentet fra dagbladets artikkel.... Hvordan kan en "serios" avis som dagbladet publisere sanne utsagn... virker barnslig.. er som om man skulle sagt at man ikke skal se paa sogndal bare fordi de snakker rart... for meg virker det tynt og useriost.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Mars 2004 Del Skrevet 28. Mars 2004 fysjom, der tar de oss bæringer virkelig på kornet. stor applaus til en klok sylskarp og spissformulert artikkel! jeg ble nesten flau jeg, hihi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. Mars 2004 Del Skrevet 28. Mars 2004 Pass på så det ikke blir for mye klapping nå, vi må jo ikke skremme Dagbla's eksperter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 28. Mars 2004 Del Skrevet 28. Mars 2004 Fy faen for en artikkel! den journalisten burde bankes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. Mars 2004 Del Skrevet 28. Mars 2004 Jepp, det grenser til skandale. Les forøvrig Erik Loe sin kommentar på stabak.no . Det virker rett og slett som om de sitter rundt ett bord, og bare disser Stabæk ned i møkkakjellern. Problemet deres er at de blir for subjektivet, og at de er en gjeng av østkanthoder, som ikke liker Bærum og blaatt. Jaja, vi ler sist og best uansett. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 enda et slag under beltestedet balleslag hva skjer med verden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Hepp, Husk at disse avisene også tippet B/G på nedrykk i fjor!!! Dagbladet kan brenne i helvete, jeg har kjøpt mitt siste dagblad på laaaang tid... Det egner seg ikke til opptenningspapir engang!!!! Avspark har stabæk på 4 plass, det tror jeg omtrent er riktig!!!! Det viktige er at vi ikke mister troen!!! Vi har nå snudd trenden litt og taper ikke lenger... Stolpe ut i helga og marginer på vår side... Som Gaute sa det, det er ikke tilfeldig!!! Noen grunner til at det kommer til å gå bra i år! * Sammensetningen i stallen er bedre enn i fjor * Laget er bedre trent enn noen gang * Unggutta er ett år eldre * Forsvaret er rutinert og samspillt * GAUTE En ting skal jeg gi media rett i! Uten Martin så må vi tenke nytt på midtbanen, både i roller og spillemønster. Steners må bære byrden defensivt så Jørgensen kan konsentrere seg om det offensive... Sett fra midt ståsted så burde vi funnet plass til Tom, Tommy og mads på midtbanen... Mitt forslag til lag... Jon, IA, Mike, Andre, Christian Tom, Tommy, Mads, Peter, Sammy Veigar @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Ser forresten at Nettavisen tipper Stabæk på 8. plass. Men nettavisen er ikke kjent for å ha de mest selvstendige journalistene. De har vel kjøpt inn en bunke fotball-blader og laget et gjennomsnitt. Nettavisens tips Hvis man søker på NETTAVISEN JUKS KOPI på nettet får man 100-vis av gode historier. Blant annet denne: I januar 1999 ble Nettavisen tatt med buksa nede, for å ha stjålet sportsstoff fra VG. Nettavisen skulle dekke landskampen i fotball mellom Norge og Estland, men hadde ingen utsendt journalist. Kampen foregikk i Israel. De eneste redaksjoner som sendte meldinger fra kampen var VG og NTB. Bare førstnevnte dekket kampen fortløpende, noe Nettavisen også hadde lovet sine lesere å gjøre. VGs journalist satt med pc på stadion i Tel Aviv, og skrev og sendte fortløpende ut rapporter om kampforløpet på VGs nettsider. Nettavisen kopierte og publiserte disse på sine nettsider - uten kreditering av kilde. VG oppdaget dette og la en felle hvor de la ut fiktivt og feilaktig stoff om kampforløpet. Nettavisen kopierte og publiserte også dette, fortsatt uten kilde-kreditering. (http://www.media.uio.no/prosjekter/internettiendring/publikasjoner/tekst/teimansen/del3.html) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Dagbladet er bra på kultur og musikk synes jeg. Tror det er litt dårlig å mene at hele avisen er drit bare på grunn av sporten. Vi snakker jo om en avis som kåret norges smarteste fotballspiller på bakgrunn av fotballspørsmål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg