jenssenc 0 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Har hørt at Martin Andresen vil til RBK............. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Da har du nok hørt feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Har hørt at Martin Andresen vil til RBK............. jeg tror nok ikke han har hørt feil... HAN HAR HØRT JÆVLIG FEIL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Hehe, jeg er også keen på å få mange innlegg. God påske - reiser til Sidney imorgen =) Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Martin vil til RBK? HAHA! ..kanskje han sa det en gang i fylla og lo høyt etterpå og en Dagbla' journalist overhørte det, men ikke skjønte hvorfor han lo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Jeg har kun hatt 1 grunn til å kjøpe Dagbladet -sporten. Har Dagbladet kultur? Ser bare sex annonser der og forbinner ikke det med kultur. Ergo BOIKOTT DAGBLADET til de går ut og beklager den hårreisende artikkelen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 martin? rbk? HA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Mars 2004 Del Skrevet 30. Mars 2004 Håper Martin har bytta nr, så slipper han ihvertfall at Rune Bratseth ringer til han og maser om rbk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. Mars 2004 Del Skrevet 30. Mars 2004 Håper Martin har bytta nr, så slipper han ihvertfall at Rune Bratseth ringer til han og maser om rbk Det er faktisk jævlig mange overganger internasjonalt som har gått i vasken fordi sporstdirektørene ikke har hatt nr. til spillerne. Hadde Schelvan hatt nr. til Valeron er jeg sikker på at han hadde vært Stabækspiller i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 30. Mars 2004 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2004 (endret) de beste laga har alltid insidere i teleselskapene. men over til noe annet; Jeg Hater Øyvind Monn Iversen Klubben er herved åpnet. (Sportsred. i DB) den kødden har skrevet og godkjent så mye piss i alle de åra jeg har lest sport i dagbla at jeg nesten har nok urinprøver til alle de trøtte på plata. dette angår hele fotballnorge og ikke minst stabæk. om han i det hele tatt kan noe om fotball, har han i hvertfall aldri vist det. min teori er at han har blitt dumpa av ei dame fra bærum. eller... det trenger for såvidt ikke være en dame.. håper JHØMIK kan bli en trivelig og familievenlig organisasjon. PS. jeg er ikke sinna Endret 30. Mars 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 30. Mars 2004 Del Skrevet 30. Mars 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article207788.ece endelig en som sier noe smart i chelsea... lenge siden sist! kan ikke denne karen komme til oss a? leste i aftenposten at martin ikke var sikker på hva han gjör neste sesong... forresten var han mer bekymret for at blackburn skal rykke ned enn stabäk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Mars 2004 Del Skrevet 30. Mars 2004 Håper Martin har bytta nr, så slipper han ihvertfall at Rune Bratseth ringer til han og maser om rbk Hadde Schelvan hatt nr. til Valeron er jeg sikker på at han hadde vært Stabækspiller i dag Ikke helt sikker på at han hadde vært her idag. Hvis vi snakker om samme Valeron Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 31. Mars 2004 Del Skrevet 31. Mars 2004 martin kaptein på landslaget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Mars 2004 Del Skrevet 31. Mars 2004 Væææær så snill - la oss få Martin tilbake til sommeren! Jeg betaler gjerne en tusenlapp hver måned for å få ham på laget Er vi 100 som gjør det, må da lønna være overkommelig? Martin Andresen er Norges beste spiller for tiden. Hent ham hjem nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 Noen som vet om det finnes en klausul i lånekontrakten som gjør at Stabæk kan hente han tilbake hvis de vil, mot at Blackburn får tilbakebetalt en sum av pengene? Er et godt alternativ jeg bruker på cm03/04... men dette er virkligheten da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 Bra Alzheimer, jeg er med og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Vi mangler kun 98 stk til å gi mannen et 6-sifret mnd. beløp Martin - Martin - Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. April 2004 Del Skrevet 3. April 2004 Fet avatar, Bendix. Hvor fant du Wallace? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 3. April 2004 Del Skrevet 3. April 2004 jeg r oxo med, mangler 97! sitter i london. kom med ref fra kampen i morgen a folx! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. April 2004 Del Skrevet 5. April 2004 Tror neppe det staar og faller paa loennen, naar Martin skal velge hva han gjoer til hoesten. Naa roek jo Bburn saa det sang mot Lpool, og naermer seg nedrykk. Jeg tror oppriktig talt at han er sugen paa aa komme hjem, spille seg til medalje og RL med Stabaek. Neste aar boer i saa fall gull vaere maalsetting. Kanskje Chippen er lei av Belgia ogsaa ? Hehe... Forza Stabaek (fra Sydney) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 5. April 2004 Del Skrevet 5. April 2004 Blackburn må være jævlig dårlige da de ble utspilt av Liverpool. Må være første gang siden det glade 80 tallet at de røde har banka noen. Med Martin og Chippen tilbake til sensommeren lukter vi vel noe i overkant av 12 plassen til VG. Uansett hvem som måtte komme i fremtiden er det INGEN som skal ta plassen til Sammy. Han er tøff i duellene som Flem, teknisk som en brasilianer, og rask som Ben Johnsen - ikke værts hva! Det kommer til å ta helt av i Skien Alle vil vel banke Odd og dermed gi fingeren til "ekspertene" i diverse aviser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. April 2004 Del Skrevet 6. April 2004 Alle vil vel banke Odd og dermed gi fingeren til "ekspertene" i diverse aviser Nå er vel Odd tippet omtrent som oss på tabellen så hvis ekspertene har rett vil alle banke Odd - det er faktisk et bunn oppgjør - en 6 poengs kamp allerede i første runde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 7. April 2004 Del Skrevet 7. April 2004 media driter seg ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. April 2004 Del Skrevet 7. April 2004 media driter seg ut Blir isåfall ikke siste gangen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 8. April 2004 Del Skrevet 8. April 2004 media er allerede utdritt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 8. April 2004 Del Skrevet 8. April 2004 må være noen rester som kommer nå da, har vel litt dårlig mage.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg