geirti 12 274 Del Skrevet 29. November 2010 Del Skrevet 29. November 2010 en viss underbevisthet håper at man er over 100 som har meldt seg på nå Ble nummer 66 tidligere i kveld - ut fra nerdepraten tidligere er jeg usikker på om det innebærer at det reelle tallet er litt lavere eller litt høyere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 29. November 2010 Del Skrevet 29. November 2010 Akkurat meldt meg inn, og jeg ble *trommevirvel* nr 67... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. November 2010 Del Skrevet 30. November 2010 Fint om noen kan legge inn her når de blir medlem nr 68, 69 og 70, slik at vi slipper å trykke refresh hele tida for å holde oss oppdatert på dette. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 30. November 2010 Del Skrevet 30. November 2010 Fint om noen kan legge inn her når de blir medlem nr 68, 69 og 70, slik at vi slipper å trykke refresh hele tida for å holde oss oppdatert på dette. 68 og 69 i boks! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 30. November 2010 Del Skrevet 30. November 2010 Er det noen betalingsfrist på det her? Meldte meg inn uten å tenke over at det er to uker til stipend ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. November 2010 Del Skrevet 30. November 2010 Sesongkortene kommer i salg i Stabækbutikken 1.desember. I år blir det ikke salg av sesongkort med medlemskap inkludert, som det har vært før. I Stabækbutikken kan man kun kjøpe sesongkort. Vi kommer riktignok til å selge sesongkort OG medlemskap på stands når den tid kommer. Medlemsnummeret er uavhengig om du kjøper sesongkort eller ikke senere. Skjemaet er lite egna for oss i utlendighet. Det samme med oppmøte i butikken eller på stand for å kjøpe sesongkort. Hva gjør jeg for å skaffe den optimale julegaven til meg selv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. Desember 2010 Del Skrevet 1. Desember 2010 Sesongkortene kommer i salg i Stabækbutikken 1.desember. I år blir det ikke salg av sesongkort med medlemskap inkludert, som det har vært før. I Stabækbutikken kan man kun kjøpe sesongkort. Vi kommer riktignok til å selge sesongkort OG medlemskap på stands når den tid kommer. Medlemsnummeret er uavhengig om du kjøper sesongkort eller ikke senere. Skjemaet er lite egna for oss i utlendighet. Det samme med oppmøte i butikken eller på stand for å kjøpe sesongkort. Hva gjør jeg for å skaffe den optimale julegaven til meg selv? Send en e-post til helene@stabaek.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 1. Desember 2010 Del Skrevet 1. Desember 2010 Skjemaet er lite egna for oss i utlendighet. Det samme med oppmøte i butikken eller på stand for å kjøpe sesongkort. Hva gjør jeg for å skaffe den optimale julegaven til meg selv? Send en e-post til helene@stabaek.no. Takk - da er det gjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 1. Desember 2010 Del Skrevet 1. Desember 2010 Alle som meldte seg inn før søndag kl 20:00, utenom det som var testkjøringer, får medlemsnummer NERD. Takk, det er jo faktisk enda lettere å huske enn nr 5. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 2. Desember 2010 Del Skrevet 2. Desember 2010 noen som blir med i uorg.org ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Desember 2010 Del Skrevet 2. Desember 2010 noen som blir med i uorg.org ? Den vel lagt ned 27. september 2003 hvis jeg ikke husker feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Desember 2010 Del Skrevet 2. Desember 2010 noen som blir med i uorg.org ? Jeg er selvsagt med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 10. Desember 2010 Del Skrevet 10. Desember 2010 Luke nr 10 i Facebookjulekalenderen vår er en video. Putt den i en epost og send til alle de blaa vennene dine. http://www.youtube.com/watch?v=wh2JQPEFtL0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 10. Desember 2010 Del Skrevet 10. Desember 2010 Meget bra! (Men det sa jeg jo i stad) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. Desember 2010 Del Skrevet 10. Desember 2010 Fet video! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Desember 2010 Del Skrevet 10. Desember 2010 Fantastisk!!!! Kan jeg legge den på stabak.no og oppfordre folka om å melde seg inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 10. Desember 2010 Del Skrevet 10. Desember 2010 Selvsagt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 11. Desember 2010 Del Skrevet 11. Desember 2010 Nå har jeg meldt inn hele familien. Forbedringpunkt til neste år kan være å slippe å registrere hele pakka med med navn,adresse, tlf osv på nytt for hvert enkelt medlem (6stk - for mitt vedkommende). Eller finnes det en kjappere måte å gjøre det på som jeg ikke har fått med meg ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 11. Desember 2010 Del Skrevet 11. Desember 2010 Nå har jeg meldt inn hele familien. Forbedringpunkt til neste år kan være å slippe å registrere hele pakka med med navn,adresse, tlf osv på nytt for hvert enkelt medlem (6stk - for mitt vedkommende). Eller finnes det en kjappere måte å gjøre det på som jeg ikke har fått med meg ? Vi/jeg så på løsninger hvor man først registrerer en bruker på stabaek.no og deretter kan kjøpe et ubegrenset antall medlemskap registrert på forskjellige navn, som kanskje ville vært enklere i ditt tilfelle. Problemet ble at det ble mye mer komplisert å administrere for oss i styret, hente ut lister, gjøre korreksjoner og kontrollere betalinger osv ville kreve at man er nerd for å få det til. Pluss at det ville blitt en stor jobb å implementere det. Den gode nyheten er at det likevel blir griseenkelt å fornye medlemskap neste år. Da holder det å betale og å merke betalingen med medlemsnummerene det betales for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 11. Desember 2010 Del Skrevet 11. Desember 2010 Nå har jeg meldt inn hele familien. Forbedringpunkt til neste år kan være å slippe å registrere hele pakka med med navn,adresse, tlf osv på nytt for hvert enkelt medlem (6stk - for mitt vedkommende). Eller finnes det en kjappere måte å gjøre det på som jeg ikke har fått med meg ? Vi/jeg så på løsninger hvor man først registrerer en bruker på stabaek.no og deretter kan kjøpe et ubegrenset antall medlemskap registrert på forskjellige navn, som kanskje ville vært enklere i ditt tilfelle. Problemet ble at det ble mye mer komplisert å administrere for oss i styret, hente ut lister, gjøre korreksjoner og kontrollere betalinger osv ville kreve at man er nerd for å få det til. Pluss at det ville blitt en stor jobb å implementere det. Den gode nyheten er at det likevel blir griseenkelt å fornye medlemskap neste år. Da holder det å betale og å merke betalingen med medlemsnummerene det betales for. Glimrende - ser frem til 2012 :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå