msp 810 Del Skrevet 12. Januar 2011 Del Skrevet 12. Januar 2011 Akkurat den jeg refererte til tidligere, syyykt fett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. Januar 2011 Del Skrevet 13. Januar 2011 Jeg har også tidligere tryglet om å få den gamle lyseblå drakta som bortedrakt. Når VIF får OK må da vi også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 8. Mars 2011 Del Skrevet 8. Mars 2011 Disse engelskmennene bytter da drakter annethvert år. Men det er for å tjene penger etter det jeg har skjønt, ettersom alle anglofile rundt om i verden MÅ ha den nye drakten. Blir Stabæk sponset og hvor mye taper/vinner man på å lansere nye drakter? Ellers var jeg svak for noe a'la Juve eller Portugal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 9. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2011 (endret) Jeg har også tidligere tryglet om å få den gamle lyseblå drakta som bortedrakt. Når VIF får OK må da vi også. Kunne ikke vært mer enig. Hadde i tillegg vært en fin markering når man tenker på jubileumssesongen. Endret 9. Mars 2011 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå