aksel 152 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 herregud... Jeg blir helt satt ut... Hva er det med VG-folka????? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221152 Vist noen av disse folka seriøst mener dette, så vil jeg veldig gjerne at de tar kontakt med meg (93634562) slik at vi kan diskutere hvor mye penger vi skal sette på dette..... det er jo en katastrofe at noen som kaller seg fag-folk kan finne på å skrive noe sånt... Folk kan selvfølgelig mene hva du vil, men herregud... Jeg blir rett og slett irritert når jeg ser slike oppslag.... Aksel- som venter spent på telefon fra: STURLA SJEM, MORTEN STOKSTAD, KNUT ESPEN SVEGAARDEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 29. Mars 2004 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2004 (endret) Hepp, Den beste hevnen er å leve godt... Jeg ofrer ikke tabloid pressen så mye som en kalori... Men jeg må si jeg fikk meg en god latter på vei til jobb i dag... Stakkars VG.... Ser at forman Loe irriterer seg over "uteglemmelsen" av Stabæk i kommentaren til Esten O Sæther i Dagbladet... Til det har jeg kun en kommentar... Esten hvem...???? Når har han noen gang fått rett i noe av det han har skrevet da??? Nei om noe, så burde disse dystre spådommene funke som motivasjon for våre Blaa drenger... Derimot er jeg bekymret for fremtiden til tabloid avisene, disse gutta jobber ikke gratis... og da burde man vel kunne forvente noe mer kvalitet... eller hva??? @ringo Som viser storsinn og har medlidenhet med avisredaksjonene... Endret 29. Mars 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Jeg skjønner ikke at noen kan la seg irritere av dette. Jeg så at en annen avis, tror det var Aftenposten, tippet Odd (Grenland) ned i gjørma. Jeg tror tabloidenes tipping bærer litt preg av at de ikke satser vin på tabellen sin. Og til slutt en liten advarsel: Ikke bli med på VG's tabellkonk. Den koster penger, og hadde i fjor en god del feil. Aftenposten har en gratis tabellkonk, som ikke er like fancy riktig nok, men som i hvertfall er korrekt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Reddningen er nær. I dag start www.stabaek.no med sitt tabelltips. Dermed kan folk få med seg fasit før seriestart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Reddningen er nær. I dag start www.stabaek.no med sitt tabelltips. Dermed kan folk få med seg fasit før seriestart men når kommer den ??? hvis du sikter til "2004 blir en tøff sesong....for boulevardpressen" så hadde jeg større forventninger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Ligger på forsiden nå Supporterrangeringa er også rett rundt hjørnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Hepp, VIF på 4 plass... Hmm... Fler som er sugene på en jobb i VG??? Spøk til siden, Jeg tror det er i overkant, blir spennende å se... @ringo Som, alltid håper enga rykker ned.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 herregud... Jeg blir helt satt ut... Hva er det med VG-folka??? Helt enig, er det mulig? Vg sier "vil savne Gudmunsen" haha det er vel noen som vil savne han, men det er vel ikke på fotballbanen. Regner med at Onkel vil ha problemer med å få noen til å fylle den øl kvota Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Virker som om du har overtatt øl-kvoten til Tryggvi ... Det er IKKE VG som setter Vålerenga på 4de plass, VG setter antagelig Enga på første... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Nå svarte jeg aksel Markus men jeg skal selvfølgelig ta min del av øl kvota..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Hepp, VG har diskvalifisert seg for å mene noe om tippeligaen i det store og det hele... Kampreferatene utover sesongen kommer sikkert til å ligne mer på en Bigbrother repotasje, enn et referat av spillet på banen... Men igjen, VIF på 4....!!!! Brrrr... gjø og fyse måtte alle gode krefter sørge for at det ikke skjer.... :angry: @ringo Som virkelig, intenst og inderlig ønsker Enga dit peppern gror... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 en kompis av meg mailet litt med VG etter BG kampen, vedrørende manglende fokus på det sportslige, hvilken kamp han hadde sett og Runar sine problemer med gule kort... Har sakset dette fra mailen hvor den VG ansatte skryter vilt og hemningsløst av VG's nye satsning for 2004 sesongen... vent til sesongen starter. vg kommer med noe spennende i år, noe du garantert vil like. mer kan jeg ikke si nå. rikets sikkerhet osv.... Syntes forsåvidt VG skal ha lov til å sette oss på 12 plass, hvis man bare ser på resultatene vi har oppnådd. Når det gjelder den generelle rapporteringen fra kampene er den ekstrem mangelfull, det virker som om det som skjer på banen totalt blir glemt i jakten på feite Se og Hør overskrifter. Men det gjelder vel alle aviser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Mars 2004 Del Skrevet 29. Mars 2004 Det er ingen som må påstaå at vi tipper med hjertet og ikke med hodet. Det kommer til å bli drit jevn i år og Enga hadde ikke akkurat marginene på sin side i fjor. Slikt varer ikke evig Jeg tror 4. plass på Enga er et meget kvalifisert tips. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 29. Mars 2004 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2004 (endret) Hepp, Jepp Rich, det er nok det! Det er dessuten velargumentert og en bra analyse! Langt bedre enn noe jeg har sett i noen avis eller tidsskrift så langt i år. Så for all del la meg understreke, jeg ønsker ikke å rakke ned på analysen på noen som helst måte!!! Jeg er bare litt hjernedød når det gjelder Enga... Vondt for å se noe positivt i den klubben uansett.... Skal jeg derimot komme med et litt saklig innlegg på hvorfor jeg tror 4 plass er i overkant vurdert så er det følgende... Vålerenga har ikke noe klart definert spillesystem offensivt. De variere mye på formasjon og spillere. Spillet blir overlatt til de ulike spillerenes styrker og svakheter. Ohr sa det når han kom til oss, det var en befrielse å komme til en klubb hvor man har et klart definert spillemønster med definerte roller, der man hentet inn spillere med gitte ferdigheter for å fylle disse rollene. Ofte så spiller VIF ekstremt destruktivt og det ser ut som om man går på banen for å ta enkeltspillere på motstanderlaget ut av kampen gjerne med uredelige midler. På sikt vil ikke en slik type fotball belønnes med suksess og takk og lov for det. VIF gjør det ofte bra mot gode motstandere, hvor de kan konsentrere seg om å spille defensivt og destruktivt. Derfor kan de imponere i kampert mot lag som Newcastle. DErimot, kamper hvor de må gå på banen og styre spillet selv sliter de med å gjennomføre. Det tror jeg ikke de har lykkes i å forbedre fra i fjor. Derfor tror jeg at de også i år vil ha problemer med å avgjøre jevne kamper... Man skal også være forsiktig med å la seg lure av vinterens treningsresultater. VIF har garantert vært i matchform leeenge før de andre lagene de har møtt i år. Vi ser goså at de har fått en raksjon etter UEFA cupen. Kampene på La Manga har vært direkte svake og i følge vpn.no har kvaliteten på treningene også vært ditto dårlige... Spørsmålet blir hvem som skal score målene.... Hamre er jeg veldig usikker på, han scoret i bøtter og spann i estland, men når man vinner kamper 17-0 så blir det nødvendigvis endel mål på en spiss... Jeg tror Hamre vil få problemer med å levere jevnt med m¨ål i årets tippeliga... Fredheim Holm er ung og forbausende mye skadet!!! Nei, det blir freddy Dos Santos som må gjøre jobben i år igjen, men nå er forsvarerene rundt om i Eliteserien mer obs på ham... Tror det kan bli tøfft for enga jeg... Personlig tror jeg de skal være svært fornøyd dersom de klarer å kjempe seg til en plass blandt de 10 beste.... Men som sagt, jeg er helt hjernedød når det gjelder Enga... Kan ikke fordra klubben, spillerene, fansen, hypen, treneren eller draktene en gang... @ringo... Endret 29. Mars 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
srasb 0 Del Skrevet 9. April 2004 Del Skrevet 9. April 2004 HAhaha! Her gjer de ikkje anna enn å prate drit om andre, så når ei avis frå dykkar eiga fylke prikar borti dykk så kjem tårene og underleppa fram. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 9. April 2004 Del Skrevet 9. April 2004 ja det stemmer. vi er veldig glad i aviser fra vårt eget fylke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. April 2004 (endret) Del Skrevet 10. April 2004 (endret) HAhaha! Her gjer de ikkje anna enn å prate drit om andre, så når ei avis frå dykkar eiga fylke prikar borti dykk så kjem tårene og underleppa fram. ER ikke du han saftkokeren som diskuterte veipolitikk her for en stund siden og mente vi ikke junioravdeling og egenproduduserte spillere?? Endret 10. April 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg