Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke alle treningskampene før 2011-sesongen er spikret enda, har googlet meg fram til noe:

Elfsborg kommer på besøk 29/1. Gjensyn med Bella?

DT melder om at vi møter Godset hjemme 11. februar

I følge hjemmesiden til GAIS kommer de til Bærum 27. februar. Gjensyn med Jan Banan??

I tillegg skal vi til La Manga mellom kampene mot Godset og GAIS, men skal så vidt jeg har forstått ikke være med i selve turneringen, så motstandere i evt. treningskamper er ikke klare.

Til tross for en drittsesong, pengekrise og generelt rævva innsats gjennom hele sesongen begynner abstinensene å komme kjenner jeg...

Endret av Dennis Iliohans leggskinn
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotbolldirekt melder om treningskamp hjemme mot Jörgen Lennartssons gamle klubb Häcken 5. eller 8. februar.

Da ser det foreløpig slik ut:

Elfsborg (H) 29/1

BK Häcken (H) 5/2 evt. 8/2

Godset (H) 11/2

GAIS (H) 27/2

Asker (H) 9/3

Endret av Soss
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle tr........

...........I tillegg skal vi til La Manga mellom kampene mot Godset og GAIS, men skal så vidt jeg har forstått ikke være med i selve turneringen, så motstandere i evt. treningskamper er ikke klare.

Hvorfor ikke det???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle tr........

...........I tillegg skal vi til La Manga mellom kampene mot Godset og GAIS, men skal så vidt jeg har forstått ikke være med i selve turneringen, så motstandere i evt. treningskamper er ikke klare.

Hvorfor ikke det???

Det aner jeg ikke, men ut i fra denne oversikten på Askers nettsider kan det jo bare tolkes slik?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Stabak.no

• Stabæk - Elfsborg, lørdag 29. januar
  • Stabæk - Strømsgodset, fredag 11. februar
  • La Manga, Spania, 12. - 23. februar
    Stabækgutta reiser til grønt gress, sol og vind. Starten av oppholdet skal brukes til trening, og i siste del av oppholdet spiller vi treningskamper. Vi kommer tilbake med motstandere og tidspunkt
  • Stabæk - GAIS, søndag 27. februar
  • Stabæk - Asker, onsdag 9. mars

I tillegg skal vi spille en treningskamp hjemme mot svenske Häcken i begynnelsen av februar. Dato er ikke fastsatt. Häcken er gamleklubben til Jørgen Lennartsson.

Håper Godset- og Askermatchen spiller etter arbeidstid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

http://www.stabak.no/stabaek/kamper/

De to hjemmekampene til Damelaget er ført opp på Fornebu Arena (Budstikka Women's Cup). Men hjemmekampene til Herrelaget står kun oppført som "hjemmebane".

Vil dette bety at vi muligens ikke spiller treningshjemmekampene våre på Fornebu i år?

Nå som avtalen mellom SH og SF er undertegnet, er det bekreftet at vi spiller treningskampene våre på Fornebu Arena denne våren?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet vi hvor vi spiller mot Örebro i første treningskamp på hjemmebane? På hjemmesiden star det bare "hjemmebane" under sted.

Og tidspunkt? Regner med at 18.00 kun er et tidspunkt som automatisk har kommet opp.

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper 2011
  • Opprett ny...