Haze 1 749 Del Skrevet 27. Januar 2011 Del Skrevet 27. Januar 2011 Synes ikke vi skal legge ut styrereferatene her. Det er akkurat sånne ting man har Twitter til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 27. Januar 2011 Del Skrevet 27. Januar 2011 Enkle spørsmål: Trakk Albert seg? (et. Hvorfor?) Hvis ikke: Hvorfor ble han ikke gjenvalgt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Januar 2011 Del Skrevet 27. Januar 2011 Enkle spørsmål: Trakk Albert seg? (et. Hvorfor?) Hvis ikke: Hvorfor ble han ikke gjenvalgt? I $$ tar en kommentarfeltet på budstikka.no på alvor. Det var jo flere der som truet med å melde seg ut om ikke denne Albert Båtnes trakk seg i skam. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 28. Januar 2011 Del Skrevet 28. Januar 2011 Trakk Båtnes seg? Jeg fikk inntrykk av at han ble kjøpt fri (fallskjerm?) for en kasse øl av JonasB? Uansett var det heldig at han ikke tok en jjj og satt på to konkurrerende jobber ut 2011. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 28. Januar 2011 Del Skrevet 28. Januar 2011 3. Behandling av Regnskap Frode Mølmen Nilsen la frem regnskapet for Stabæk Support og revisor Richard godkjente regnskapet, og nesten ingen sovnet. Fint om jeg kan få en oversikt over de som faktisk sovnet. Ellers kan nevnes at Stabæk har innbetalt de 125000 kr vi var lovet. Dermed har vi kun en fordring på 1 kr. Jeg sovnet nesten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 236 Del Skrevet 28. Januar 2011 Del Skrevet 28. Januar 2011 3. Behandling av Regnskap Frode Mølmen Nilsen la frem regnskapet for Stabæk Support og revisor Richard godkjente regnskapet, og nesten ingen sovnet. Fint om jeg kan få en oversikt over de som faktisk sovnet. Ellers kan nevnes at Stabæk har innbetalt de 125000 kr vi var lovet. Dermed har vi kun en fordring på 1 kr. Jeg sovnet nesten... Ikke rart Frode ikke svarer på epost fra meg når han trenger hjelp til å skifte slide i Powerpoint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 28. Januar 2011 Del Skrevet 28. Januar 2011 Enkle spørsmål: Trakk Albert seg? (et. Hvorfor?) Hvis ikke: Hvorfor ble han ikke gjenvalgt? 3år i styret, hvorav 2 som leder tar faktisk på. Det var vel ønske både fra Kona og krav fra Jobben. Hadde han tatt gjennvalg så hadde han blitt valgt, men desverre, nå blir han bare ressurs person og sitter i valgkomiteen sammen Slum og HeleHus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Januar 2011 Del Skrevet 28. Januar 2011 Enkle spørsmål: Trakk Albert seg? (et. Hvorfor?) Hvis ikke: Hvorfor ble han ikke gjenvalgt? I $ tar en kommentarfeltet på budstikka.no på alvor. Det var jo flere der som truet med å melde seg ut om ikke denne Albert Båtnes trakk seg i skam. Det er jo et poeng at det er ganske krevende å sitte som leder i både Kjernen og $$. Jeg synes vi skal være såpass galante at vi ønsker Båtnes til lykke i sin nye jobb... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. Januar 2011 Del Skrevet 28. Januar 2011 Tusen takk for innsatsen din Albert! Du har vært en fantastisk flink leder. Og lykke til Potter! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. Januar 2011 Del Skrevet 28. Januar 2011 Tusen takk for innsatsen din Albert! Du har vært en fantastisk flink leder. Og lykke til Potter! Fantastisk leder. Til tross for at jeg forsøkte å snøvle ut noe annet på en hytte.. hotelltur, har jeg, hver gang det har stormet, vært takknemlig for at det er du som taler på våre vegne. Lykke til Potter. Det er store sko du skal fylle, men det greier du fint. Hvordan går det på islandskkurset? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. Februar 2011 Del Skrevet 1. Februar 2011 Tusen takk for innsatsen din Albert! Du har vært en fantastisk flink leder. Og lykke til Potter! Hør hør! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 1. Februar 2011 Del Skrevet 1. Februar 2011 Tusen takk for innsatsen din Albert! Du har vært en fantastisk flink leder. Og lykke til Potter! Stemmer i på denne, kan umulig ha vært lett å være $$-leder i 2010, men jeg synes du har ridd av disse stormene på eksemplarisk måte, Albert! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 3. Februar 2011 Del Skrevet 3. Februar 2011 En "liten" artikkel om Potter: http://www.stabak.no/incoming/article66546.ece 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Februar 2011 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Februar 2011 Jeg har lyst til å si takk for all den støtten jeg har opplevd fra folk på Forumet i min tid som leder. Selv om jeg har fått endel kritikk andre steder, kan jeg ikke huske å ha opplevd annet enn støtte og konstruktive forslag fra dere som er aktive her inne. Selvsagt har ikke alle vært enige i alt jeg har sagt og gjort, men mine motiver og ønsker for Stabæk og SS har aldri blitt trukket i tvil. Egentlig er det Forumet som har gjort jobben både lettere, mer spennende og vanskeligere. Man har hele tiden måtte forholde seg til medlemmenes sprikende meninger, og forsøke å la det lede hva en sier og gjør. Det betyr at jeg ikke nødvendigvis alltid har vært enig i det jeg selv har sagt eller skrevet... Jeg vet (tror...) at hadde jeg stilt til gjenvalg på årsmøtet ville jeg blitt enstemmig valgt. Jeg har ikke et øyeblikk vurdert å trekke meg pga støyen i slutten av fjorårssesongen. Men problemet var at jeg da allerede hadde skjønt at jeg måtte trekke meg. Derfor var oppslaget i i Budstikka ekstra vanskelig. Men jeg snakket sant da jeg sa "– Jeg går ikke av på grunn av dette, det er helt klart." Jeg trakk meg på grunn av ny arbeidssituasjon. Spesielt i 2010 var trykket fra media enormt. Rundt Rosenborgkampen ringte omtrent hver eneste mediabedrift i Norge, flere møtte opp med journalist og teknikere (lydfolk, fotografer, kameramenn). Jeg kunne selvsagt forsøkt å begrenset det. Men fra andre klubber har man sett at når den offisielle delen av supporterklubben ikke uttalere seg, plukker de opp nærmest hvem som helst og presenterer dem som talsmenn for klubben. (Jeg må også takke Gjermund for at han tok en vesentlig del av byrdene.) Problemet var at det ikke tok slutt. Da jeg begynte som talsmann kunne det gå uker og måneder uten at noen tok kontakt. På slutten av sesongen i fjor hadde jeg en dag tre forskjellige henvendelser. Og ingen av dem var om trenersaken eller TA. Jeg har i hele perioden i tillegg brukt enormt med tid på å holde meg oppdatert. Særlig her på Forum, men også i direkte kontakt med ressurspersoner i $$ og i klubben. Så da jeg fikk tilbud om en ny jobb (samme arbeidsgiver) visste jeg at jeg måtte ta et valg - bli akterutseilt på jobben, men fortsatt ha tid til å lede $$ - eller trekke meg. Jeg tror Stabæk Support har fått et godt styre. Selv om det kanskje er litt for mange som har trukket seg, er ingen av de nye som kommer inn nybegynnere. En gjør sågar comeback i styret. Så er det selvsagt en fordel at man kan legge debatten om Albert er rett mann for $$ død. Men det varer nok ikke lenge. Den dagen Jonas og hans styre må ta en avgjørelse, kommer debatten tilbake. Han vil sikkert bli like oppmuntret av de som da vil antyde at alt var så mye bedre med Albert. Akkurat som jeg stadig har blitt oppmuntret av å høre hvor mye bedre alt var med Tonje... Men da er det viktig å lytte til dem som virkelig betyr noe. De fleste av dem kjenner vi. Selv om de kaller seg merkelige ting her inne - Geirti, sexxes, Loudness, Ringo, Rich, Slum, Alzheimer osv (mange glemt!) - kjenner vi ansiktene deres. Fordi de også bidrar på kamp. Borte som hjemme. År etter år. Så mitt råd til det nye styret: Lytt til Forum-nissene. Drit i dem som ikke er i stand til å få sine meninger frem der de teller. Og som stort sett ikke skjønner mye av det som foregår. Takk for seg. Albert has left the building. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå