Buss1 Marius 854 Del Skrevet 4. Januar 2011 Del Skrevet 4. Januar 2011 En turtråd må vi ha, vi er vel noen som drar nedover. Som forberedelse til VM har jeg i dag kjøpt meg Camingbil, en veldig fin 1985 modell VW Buss Campingbil, med hevetak og liggeplass til 4 voksne, den har bare gått 103.000km og har knapt rust, med den store motoren på 112hk så bør den også kunne oppnå god hastighet på Autobahn. Kampen mot Ekvatorial Guinea 29.6 i Augsburg regner jeg ikke med å rekke, da har jeg for mye å gjøre, men Kampen mot Brasil i Wolfsburg Søndag 03.7 burde jeg få med meg, jeg må riktig nok droppe kampen på Brann stadion denne dagen, men Brann er ikke akkurat min favoritt stadion. Kampen mot Australia 06.7 i Leverkusen er også selvfølgelig på lista, så får vi se hvor langt vi kommer etter det, men litt videre bør vi jo komme. Andre som har noen planer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 686 Del Skrevet 4. Januar 2011 Del Skrevet 4. Januar 2011 Jepp. Har tenkt meg nedover rett etter at jeg kommer hjem fra Tromsø. Mulig det blir å kjøre rett fra Gardermoen til Augsburg. Har vel ca. to døgn på å komme meg dit. Mulig min far blir med, men det er ikke klarert ennå. Har satt meg opp på sommerferie til over finalen. Ser at det for øyeblikket ikke er mulig å få kjøpt billetter. Billettsalget åpner igjen 20. januar. Bør muligens være kjapt ute da. VM er visstnok ganske stort i Tyskland. Regner med at vi det lar seg gjøre å forhøre seg med folk når vi møtes på Telenor neste helg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 686 Del Skrevet 20. Januar 2011 Del Skrevet 20. Januar 2011 Billettsalget er åpnet igjen, men nå kan man ikke kjøpe billetter her og nå. Alle som legger inn bestilling frem til 20. februar blir med i trekning om billetter (hvis det er flere bestillinger enn antall billetter). Burde fått med meg det. Da hadde jeg kanskje kjøpt før. Umulig skal det fortsatt ikke være, men kanskje litt mer problematisk med sluttspillkampene. Mulig å få noen billetter gjennom NFF? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 686 Del Skrevet 24. Februar 2011 Del Skrevet 24. Februar 2011 Da er billettene ordnet. Alle kamper til Norge (inkl. evt. kvart, semi, bronse og finale) + USA-Nord Korea og New Zealand-England. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå