Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg ferdig med min tabell. I år blir det superjevnt. Derfor har jeg brukt litt kløkt (RBK og Stabæk på topp) og masse, masse følelser (VIF og nordlendinger langt ned). I tillegg har det vært viktig for meg at tabellen skulle være tilrettelagt handicapede, homofile i partnerskap og andre minioritetsgrupper. Dermed ble resultatet slik:

1.  Rosenborg

2.  Stabæk

3.  Lyn

4.  Brann

5.  Viking

6.  Lillestrøm

7.  Molde

8.  Odd Grenland

9.  Vålerenga

10.  Tromsø

11.  Bodø/Glimt

12.  Sognal

13.  Fredrikstad

14.  Ham-Kam

Atleten tipper i hvertfall mye bedre enn forrige sesong. Har hans tips her og vurderer å legge det ut sammen med fasiten. (Men det er vel mobbing samt at jeg tippet nesten like dårlig selv.)

Tror Lillestrøm og Brann blir tøffe i år

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare minner om at dette er tabellen alle burde levere inn

1. Stabæk ( kan ikke tro noe annet etter de gode resultatene i treningskampene )

2. RBK ( hele norges fotballklubb blir vippet av tronen etter at de trodde de kunne spasere inn til seriegull )

3. LSK ( kjemper seg til medalje ved å bruke en nyutvikling av drillo stilen

4. Lyn. ( klarer endelig å reise seg etter at en Kroatisk trener tok fra dem seriegullet en gang i tiden )

5. Brann ( sloss seg til en 5.plass pga "støtten" fra hordene med casuals..

6. Sogndal ( etter en del timer hos psykolog klarer endelig "kakao" og fullføre flere kamper på rad for sogndal. Det kan bli avgjørende.

7. Odd Grenland ( En typisk middelhavsfarer )

8. Fredrikstad ( selv med en dårlig spillestall klarer de og kjempe seg opp på en 8 plass, mye pga entusiasmen rundt laget i byen. )

9. Vålerenga ( når reka får plukket en stabil start elver kan enga plukke noen poeng )

10. Viking ( har supportere med som som ikke har skjønt at man skal applaudere når motstanderen faktisk har gjordt seg fortjent til medalje. det påvirker viking at supporterne glemmer å støtte eget lag. )

11. Bodø / Glimt ( etter en bra fjorårssesong og en overraskende sølvmedalje havner glimt der de hører hjemme. )

12. Tromsø ( klarte seg akkurrat ifjor etter at rbk var hyggelige, denne gangen er terminlisten en annen og tromsø vil ikke få samme hjelp fra et RBK i nød. )

13. Molde. ( har mistet berg hestad, og jeg er sikker på at Aalesund i 1.div kommer til å trekke 4ganger så mye publikum som molde. rykker ned etter at hoset og et par andre kommer på kant med treneren og forsvinner )

14. HamKam ( selv med noen forsterkninger vil dette bli for vanskelig for bøndene. )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Vi Tipper Tippeligaen
  • Opprett ny...