Pi_Meson 0 Del Skrevet 15. April 2004 Del Skrevet 15. April 2004 Synes tifoen til Oddrane så flott ut jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. April 2004 Del Skrevet 15. April 2004 Synes tifoen til Oddrane så flott ut jeg. Da synes jeg du kan forte deg inn på odd supporternes hjemmeside og støtte dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. April 2004 Del Skrevet 16. April 2004 Da er jeg ferdig med min tabell. I år blir det superjevnt. Derfor har jeg brukt litt kløkt (RBK og Stabæk på topp) og masse, masse følelser (VIF og nordlendinger langt ned). I tillegg har det vært viktig for meg at tabellen skulle være tilrettelagt handicapede, homofile i partnerskap og andre minioritetsgrupper. Dermed ble resultatet slik: 1. Rosenborg 2. Stabæk 3. Lyn 4. Brann 5. Viking 6. Lillestrøm 7. Molde 8. Odd Grenland 9. Vålerenga 10. Tromsø 11. Bodø/Glimt 12. Sognal 13. Fredrikstad 14. Ham-Kam Atleten tipper i hvertfall mye bedre enn forrige sesong. Har hans tips her og vurderer å legge det ut sammen med fasiten. (Men det er vel mobbing samt at jeg tippet nesten like dårlig selv.) Tror Lillestrøm og Brann blir tøffe i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. April 2004 Del Skrevet 17. April 2004 Bare minner om at dette er tabellen alle burde levere inn 1. Stabæk ( kan ikke tro noe annet etter de gode resultatene i treningskampene ) 2. RBK ( hele norges fotballklubb blir vippet av tronen etter at de trodde de kunne spasere inn til seriegull ) 3. LSK ( kjemper seg til medalje ved å bruke en nyutvikling av drillo stilen 4. Lyn. ( klarer endelig å reise seg etter at en Kroatisk trener tok fra dem seriegullet en gang i tiden ) 5. Brann ( sloss seg til en 5.plass pga "støtten" fra hordene med casuals.. 6. Sogndal ( etter en del timer hos psykolog klarer endelig "kakao" og fullføre flere kamper på rad for sogndal. Det kan bli avgjørende. 7. Odd Grenland ( En typisk middelhavsfarer ) 8. Fredrikstad ( selv med en dårlig spillestall klarer de og kjempe seg opp på en 8 plass, mye pga entusiasmen rundt laget i byen. ) 9. Vålerenga ( når reka får plukket en stabil start elver kan enga plukke noen poeng ) 10. Viking ( har supportere med som som ikke har skjønt at man skal applaudere når motstanderen faktisk har gjordt seg fortjent til medalje. det påvirker viking at supporterne glemmer å støtte eget lag. ) 11. Bodø / Glimt ( etter en bra fjorårssesong og en overraskende sølvmedalje havner glimt der de hører hjemme. ) 12. Tromsø ( klarte seg akkurrat ifjor etter at rbk var hyggelige, denne gangen er terminlisten en annen og tromsø vil ikke få samme hjelp fra et RBK i nød. ) 13. Molde. ( har mistet berg hestad, og jeg er sikker på at Aalesund i 1.div kommer til å trekke 4ganger så mye publikum som molde. rykker ned etter at hoset og et par andre kommer på kant med treneren og forsvinner ) 14. HamKam ( selv med noen forsterkninger vil dette bli for vanskelig for bøndene. ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg