stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! http://www.stabak.no/nytt/nyhet_20040402_08.59.19.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 Ja, ja, ja... Dette er jo datoen for slike nyheter.... He, he, hadde nesten regnet med den der @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 Jeg later som om det er sant, så lenge jeg kan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 det er datoen for slike nyheter, men fy f..... jeg HÅPER at de høye herrene i Stabæk er litt smartere enn å leke med følelsene til supporterene sine på den måten...Det går en grense for all spøk. Å spøke med noe sånt som Martins hjemkomst er ikke bare å tråkke over den grensen, det er å trekke ned buksa og drite på den andre siden... La os håpe for Stabæks del at dette ikke er kødd! Dersom det viser seg å være det vil jeg nok lire av meg noen saftige gloser i en mail til flere på kontoret.... *fingers crossed* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 Thanx Lars for your posted and the info: JAAAAAAAAAAAAAAAA Now, i know that i understand the news this morning on stabak.no right. Thanx Hihaaaaaaaaaaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 Det er faen meg noen ting man ikke kødder med... Og dette er langt over grensen, ser at redaksjonen til www.stabaek.no er politianmeldt, hvis den saken kvalifiserer til anmeldelse burde www.stabak.no få følgende kort... "Rykk rett til fengsel - hvis du passerer seriestart på veien får du ikke 3 poeng" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 hvis dette var kødd fra flem sin side burde vi finne på noe skikkelig dritt å gjøre tilbake, for det der var helvetes dårlig gjort!!!! satt hjertet i halsen når jeg leste nyheten, før noen dramatisk dro meg ned på jorda igjen og sa at det var dustete første april.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221765 Var nok en april-spøk ja.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 hahaha, nå lo jeg godt Men men, det er håp: - Vi har åtte kamper igjen, og jeg har tenkt å bruke tiden frem til de er ferdig på å bestemme meg. Da vil jeg ta en ordentlig grundig vurdering, sier Norges nye landslagskaptein, som heller ikke avviser en retur til Stabæk. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221688 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 Rart ikke overskriften er BEAUTY AND THE BEAST! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 1. April 2004 (endret) Del Skrevet 1. April 2004 (endret) FY SØREN! Jeg ble så oppspilt at jeg i gledesrus kastet tastaturet i bakken. Sender regning til Flem. ..andre fine nyheter i dag: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article765846.ece Endret 1. April 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 Kanskje han kan ta med Gazza og Best på veien tilbake... Dette åpner jo for mange spillere - endelig Iversen på topp i Stabæk Lov å spille fotball i fylla 3 # 3 på stemmesiden min tror Martin kommer tilbake - stor sikrere enn det blir det ikke !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 Det er fjernet nå, har hørt at bærum legevakt har fått en drøss av henvndelser med folk som har hyper ventilert, knust tastaturer i hodet på hverandre og faktisk to tilfeller av hjerteinfarkt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 1. April 2004 Del Skrevet 1. April 2004 Har aldri syntes at aprilsnarr er så morsomt, men denne aprilspøken var da bra. Uansett så hadde det vært stilig med en practical joke på første hjemmekamp, slik at Flem går i baret når 15.000 Bæringer ser på. Flem har uansett gjort så mange tjuvtriks at han burde fengsles! Hva med 3 dager i hvelvet på Blaa. Jeg kan være vakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg