Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Et par meeeget kloke ord fra SJEFEN!

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=144012

Andresen var veldig bra! Ingen tvil om det og de som så landskampen i går så at Andresen for tiden kanskje er norges beste spiller. MEN

Jeg har to konkrete tilfeller fra i fjor jeg ønsker å trekke frem.

LYN - Stabæk på Ullevåll.

En av de mest underholdende kampene jeg så i fjor. Andresen var relativt usynlig. Peter spillte en kjempekamp og var banens kalrt beste Stabæk spiller. Likevell Andresen bel kåret til banens beste. Sportsjournalistene har en tendens til å dele ut heder å ære basert på navn. Andresen fortjente masse heder og ære for fjorårssesongen utvilsomt! Samtidig mener jeg han fikk godt betalt på navnet i enkelte tilfeller.

Stabæk - LSK på Nadderud.

Dette var kampen hvor andresen måtte sone karantene. Clausen gikk rett inn i startoppstillinga og spillte brilliant. Ble sogar kåret til banens beste.

@ringo

som er dønn enig med Gaute

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er litt lei av alle folka som dømmer stabæk etter martin jeg også... fått flere kommentarer på det, at stabæk vil suge uten martin og slite i serien! men vi skal nok bevise at de bare snakker piss, stabæk skal opp og frem, også uten martin!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror all denne negative fokusen kommer til å tenne gutta ekstra slik at de feier Odd av banen.

Får vi problemer med midtbanen (Tommy er best ved siden av Martin) kan jo Gaute sette ned Peter. Han er en glimrende midtbanespiller og en ledertype. Mike er også det, men det er viktig å ha en som tar tak på midtbanen når det går tungt.

Gaute er helt konge og har jo bevist jævlig mange ganger at han klarer å omskolere / gi tillit til nye spillere. Det eneste jeg er skeptisk til er at vi mistet vår siste profil. ALLE LAG TRENGER EN PROFIL, håper og tror at Sammy blir vår nye stjerne.

Uansett banker vi ODD -så meld dere på turen NÅ!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Gaute Plasserer Skapet
  • Opprett ny...