Forza Stabæk 918 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 JL sin første kamp.. Litt spent på start 11'ern.. Noen som har noen tanker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Knudsen VEH - Haris - Hammer? - Hulken Johan? - Henning - Farnis - Diskerud(i usa fortsatt?) Ondo - Veigar(tilbake fra skade?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Jeg kan ikke huske at jeg så Knutsen i dag, og vår nye målvakt kan jo ha behov for å prøve seg, så kanskje er knutsen hjemme?? Jørgen sa til meg på Blaa på onsdag at de skulle prøve alle spillerne, så det er ikke sikkert vi vinner denne kampen, men uanset blir det spennede. Det er foreløpig solgt litt under 200 biletter, men de fleste kjøper nok i døra. Det var jo rundt 650 da damene spilte her i fjor. Ellers sitter spillerne nå å spiser og blir kjørt til banen kl 16.30 Selv har jeg åpnet den første pilsner fra det lokale bryggeriet, som bare ligger 40 mil bort i gata. og gleder meg til å lære Altaværingene noe om supportetrkultur..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Jeg kan ikke huske at jeg så Knutsen i dag, og vår nye målvakt kan jo ha behov for å prøve seg, så kanskje er knutsen hjemme?? Jørgen sa til meg på Blaa på onsdag at de skulle prøve alle spillerne, så det er ikke sikkert vi vinner denne kampen, men uanset blir det spennede. Det er foreløpig solgt litt under 200 biletter, men de fleste kjøper nok i døra. Det var jo rundt 650 da damene spilte her i fjor. Ellers sitter spillerne nå å spiser og blir kjørt til banen kl 16.30 Selv har jeg åpnet den første pilsner fra det lokale bryggeriet, som bare ligger 40 mil bort i gata. og gleder meg til å lære Altaværingene noe om supportetrkultur..... Jeg kan ikke huske å ha sett Knutsen i mål for Stabæk noen gang jeg 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Noen som vet om link til live dekning av kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 http://www.stabak.no/menn/article64805.ece 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Jeg kan ikke huske at jeg så Knutsen i dag, og vår nye målvakt kan jo ha behov for å prøve seg, så kanskje er knutsen hjemme?? Jørgen sa til meg på Blaa på onsdag at de skulle prøve alle spillerne, så det er ikke sikkert vi vinner denne kampen, men uanset blir det spennede. Det er foreløpig solgt litt under 200 biletter, men de fleste kjøper nok i døra. Det var jo rundt 650 da damene spilte her i fjor. Ellers sitter spillerne nå å spiser og blir kjørt til banen kl 16.30 Selv har jeg åpnet den første pilsner fra det lokale bryggeriet, som bare ligger 40 mil bort i gata. og gleder meg til å lære Altaværingene noe om supportetrkultur..... Jeg kan ikke huske å ha sett Knutsen i mål for Stabæk noen gang jeg :DLes nest nedeste linje en gang til:D:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Vi legger ut laget kl 17 på stabak :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Mix i USA, Jon Syk, Johan og Pontus er her, men spiller ikke resten får prøvd seg, også Veigar med gips Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Laget: 22 - Jan Kjell Larsen 23 - Vegar Hedenstad, 29- Haris Skenderovic, 5 - Jørgen Hammer, 2 - Bjarni Olafur Eiriksson 21 - Jiress Suka Suka, 7 - Henning Hauger, 13 - Palmi Palmason, 24 - Jørgen Skjelvik 10 - Veigar Pall Gunnarsson, 9 - Gilles Ondo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Vi legger ut laget kl 17 på stabak :-) Spent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 25. Januar 2011 (endret) Del Skrevet 25. Januar 2011 (endret) Edit: nevermind.. Endret 25. Januar 2011 av Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Noen som vet om kampen sendes på noen kanal eller et sted på nettet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 den går ikke på sumo ihvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Hvorfor spiller ikke Johan og Pontus? Er vel ikke noe bombe om Johan er skadet..Pontus er vel bare sutrete.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Hvorfor spiller ikke Johan og Pontus? Er vel ikke noe bombe om Johan er skadet..Pontus er vel bare sutrete.. Begge er skadet og er hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 25. Januar 2011 (endret) Del Skrevet 25. Januar 2011 (endret) Hvem er på benken? EB, JK, JA, PF, Mix mangler så vidt jeg har summert.. TMG, MMS, TAA.. Glemt noen? Endret 25. Januar 2011 av Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Hvem er på benken? EB, JK, JA, PF, Mix mangler så vidt jeg har summert.. TMG, MMS, TAA.. Glemt noen? Erik Benjaminsen er skadet og oppdeterer deg live her fra Finnmarkshallen. - stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 1 - 0 til alta! o.O 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 25. Januar 2011 (endret) Del Skrevet 25. Januar 2011 (endret) Hvem er på benken? EB, JK, JA, PF, Mix mangler så vidt jeg har summert.. TMG, MMS, TAA.. Glemt noen? Erik Benjaminsen er skadet og oppdeterer deg live her fra Finnmarkshallen. - stabak.no Derfor jeg skrev han blandt de som mangler..... Men noen som vet hvem vi har på benken? Kun TAA, TMG og MMS? Endret 25. Januar 2011 av Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Hvem er på benken? EB, JK, JA, PF, Mix mangler så vidt jeg har summert.. TMG, MMS, TAA.. Glemt noen? Erik Benjaminsen er skadet og oppdeterer deg live her fra Finnmarkshallen. - stabak.no Derfor jeg skrev han blandt de som mangler..... Men noen som vet hvem vi har på benken? Kun TAA, TMG og MMS? Åja, beklager blingset litt der. Virker som gutta presser ut ifra oppdateringen på stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Hvorfor spiller ikke Johan og Pontus? Er vel ikke noe bombe om Johan er skadet..Pontus er vel bare sutrete.. Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Må være så ærlig å si at jeg hadde ventet mer av Lennart (og grabbarna)! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 2-2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Alta opp til 3-2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 3-3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Slutt 3-3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Vanskelig å få et helhetlig inntrykk av matchen basert på skriftlige oppdateringer - men uansett synes jeg det er skuffende at vi slipper inn 3 mål mot Alta ettersom vi har hatt mye fokus på det defensive hittil i oppkjøringen. Ellers er det gledelig å lese at Ondo er med på notene allerede nå - to mål i debutten ække gæli det! Örebro neste, gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Heh, Nei det er nok litt ergelig å få 3 i sekken når det defensive har vært fokus. Men det betyr vel bare at vi må jobbe litt mer med forsvarsspill da. Det å komme tilbake 3 ganger vitner dog om god moral og det er fint å ta med seg. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 25. Januar 2011 Del Skrevet 25. Januar 2011 Nå er vel første kamp første kamp og det er mye som ikke er helt som det skal. Selvfølgelig litt skuffende å slippe inn 3 mål, men både tror og regner med det blir mye bedre de neste kampene. Ellers blir det vanskelig å si noe om kampen uten å ha sett den, men det virker jo som vi har produsert sjanser og scorer mål. Veldig spennende med Ondo som markerer seg med en gang. Gleder meg til å se litt video og høre hva gutta har å si. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå