Forza Stabæk 918 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Er Farnerud og/eller Andersson klare? Johan er i troppen, PF er skadet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Er Farnerud og/eller Andersson klare? Johan er i troppen, PF er skadet.. Sorry. Overså at laget sto på stabak.no. Reservepreget lag, men alltid spennende å se hvordan ukjente spillere gjør det i kampsituasjon. Blir bra, og forhåpentligvis seier!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 8. Februar 2011 (endret) Del Skrevet 8. Februar 2011 (endret) Om jeg ikke er heeelt på bærtur, er det kun den ene langsiden som er åpen for publikum..? Skal $ samles ett sted i så fall? Edit: Leif Endret 8. Februar 2011 av Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Får håpe på at Thor Lange får prøve seg om det blir frispark rundt 16, da. Det han gjorde i Vallhall var lekkert. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Er det Dennis Høegh som har nr 24 på ryggen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 okeeej... der var vel ikke sumo helt på rett kjør Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ram87 3 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Noen som gidder å fortelle litt om kampen underveis? Eller etter omgangen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Noe kjedelig omgang. Vi har vel en gigant sjanse og noen andre sjanser mot Hackens gigant sjanse i stangen(trodde det var offside men...). Høegh ca usynlig? Sortevik syns jeg virker mer spennende sålangt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Hva er laget fra start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Noen som vet hvorfor ikke TV2 også sender denne kampen på tv2sport2,3,4 eller 5? Mye av poenget med å ha kanalene faller bort når de velger å vise noe av innholdet ekslusivt på sumo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Jan Kjell-Sprell Skjønsberg - MACHO(nydelig gult kort forresten, love it) - Hammer - Hulken Johan - Palmi"kan gjøre geniale ting, men så plutslig drite seg helt ut" Palmasson - Sortevik - Høegh ONDO - PALL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Andersson ut, Andersen Aase inn. Ondo scorer og vi leder 1-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Jeg elsker Ondo. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Noen som vet hvorfor ikke TV2 også sender denne kampen på tv2sport2,3,4 eller 5? Mye av poenget med å ha kanalene faller bort når de velger å vise noe av innholdet ekslusivt på sumo... Helt enig! Enormt tullete. Hvertfall når det ikke sendes en dritt på 2->5. Hadde akkurat Langli innom, skulle forhørt meg med han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Hacken scorer fra noen-og-tjue meter på et flott skudd. Hadde Hacken hatt litt bedre avslutningsegenskaper kunne vi fort ligget under. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Andersson ut, Andersen Aase inn. Ondo scorer og vi leder 1-0. Førte dette til en formasjonsendring, eller er Aase ving? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Har ikke den minste anelse, Forza Stabæk. Har ikke sett Aase noe defensivt men har ikke sett noen annen organisering av laget heller. Nå går Palmi ut og Suka-Suka kommer inn. Aase hadde også et skudd etter litt Veigar-dribling som holdt på å gå rett inn, men keeper fikk slått i innsiden av stanga og over til Ondo som satte ballen i mål men stod dessverre i offside. Fortsatt 1-1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Litt av en spesiell midtbane vi står med nå: Andersen Aase - Sortevik - SukaSuka - Høegh. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mgm_stbk 1 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 hvem er denne Sortevik? Og hvordan har Høegh klart seg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Sortevik var helt ok. Høegh veldig anonym. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Sortevik klarte seg bra synes jeg. Høegh ikke fullt så bra.. Sortevik er vel en KFUM-spiller som fikk litt oppmerksomhet når han dro seg gjennom hele Enga og skrudde ballen i krysset for en tid tilbake. Slutt 1-1. En ganske dårlig kamp men noen gode kombinasjoner. Godt det er litt tid igjen til sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Høegh - svak Sortevik - spennende Ondo - toppscorer i TL 2011 Haris - 100% sjef! Lennartson - akkurat hva klubben trenger! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 8. Februar 2011 (endret) Del Skrevet 8. Februar 2011 (endret) Veteranen med nr. 15 gjorde også en ganske solid jobb idag. Men vi manglet en midtbane, noe som gjorde spillet lite spennende. #edit: og TAA virker tryggere på banen enn før Endret 8. Februar 2011 av Villpuma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Veteranen med nr. 15 gjorde også en ganske solid jobb idag. Men vi manglet en midtbane, noe som gjorde spillet lite spennende. #edit: og TAA virker tryggere på banen enn før Mulig jeg misforstår, men snakker du om Skjønsberg her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Veteranen med nr. 15 gjorde også en ganske solid jobb idag. Men vi manglet en midtbane, noe som gjorde spillet lite spennende. #edit: og TAA virker tryggere på banen enn før Mulig jeg misforstår, men snakker du om Skjønsberg her? korrekt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Veteranen med nr. 15 gjorde også en ganske solid jobb idag. Men vi manglet en midtbane, noe som gjorde spillet lite spennende. #edit: og TAA virker tryggere på banen enn før Mulig jeg misforstår, men snakker du om Skjønsberg her? korrekt Jasså ja, skal vi hylle MMS denne sesongen også, etter hver kamp han ikke driter seg ut? Jeg skal være forsiktig i min påstand, i og med at jeg bare så første halvtimen av kampen, men det virker som det blir en ny sesong med innlegg som havner hos keeper, tempoproblemer og pasninger som ikke havner hos rett mann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 I dag bidro han med viktige taklinger, offensive løp, og mye bra spill. Nei, dømmer han ikke ut i fra at det er positivt hver gang han ikke driter seg ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Februar 2011 Del Skrevet 8. Februar 2011 Kan vi ikke ta på oss blaa briller og vurdere de spillerne vi faktisk har med det som finnes av positivt utgangspunkt - i hvert fall i 2011, antagelig den viktigste sesongen vår - ever. Pliis? I min verden er MMS en helt. Jeg velger å bortforklare 2009 og store deler av 2010 med hedersmannens manglende evne til å få det beste ut av lag og spillere. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 9. Februar 2011 Del Skrevet 9. Februar 2011 Noen som noterte seg at Hammer og Haris var de første som gratulerte Ondo? Herlige midtstoppere med bra engasjement. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 9. Februar 2011 Del Skrevet 9. Februar 2011 Håper vi signerer Sortevik! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå