Slum 12 843 Del Skrevet 2. April 2004 Del Skrevet 2. April 2004 Han blir spurt om hvem han mener er de beste supporterne i Norge, og svarer: "- Klanen, men det er kun fordi jeg ikke får lov å velge mine egne." Hele saken: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/el...ticle766633.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 2. April 2004 Del Skrevet 2. April 2004 ekstra morsomt med bruk av ordet mine Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. April 2004 Del Skrevet 2. April 2004 Det er kapteinen sin, det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. April 2004 Del Skrevet 2. April 2004 Blir litt Torgeir Bjarmann-takter over dette her. I Dagbladet i fjor var han med i en spørre-konkurranse og fikk spørsmål om hvilket lag som hadde fleste serie- og nm-gull av Lillestrøm og Vålerenga. Han svarte da: "Jeg vet at Vålerenga er det riktige svaret, men svarer Lillestrøm for det....". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. April 2004 Del Skrevet 3. April 2004 Mike vokser i hjertet mitt for hver sesong. han er stor! herlig at vi har en sånn type.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 5. April 2004 Del Skrevet 5. April 2004 Det er bare en ting å si: Kapteinen vår er helt konge både på og utenfor banen Gleder meg til Seriestart -DET BLIR SEIER Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg