alltidblaa 3 016 Del Skrevet 4. Februar 2011 Del Skrevet 4. Februar 2011 http://www.stabaek.no/nyheter/hvordan-ender-tippeligaen-1178 Det er nå mulig å sende inn tabelltips til Stabaek.no! Fristen er søndag 13. mars 2011. Så. Hvordan ender tippeligaen 2011? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 4. Februar 2011 Del Skrevet 4. Februar 2011 1. RBK 2. VIF (resten) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 4. Februar 2011 Del Skrevet 4. Februar 2011 1. RBK 2. VIF (resten) Da må RBK snart dra noen gode spillere opp av hatten. Kontra i fjor er RBK klart svekket, mens VIF muligens er forsterket. Så jeg tror det blir VIF-gull i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Februar 2011 Del Skrevet 4. Februar 2011 Til vår interne konkurranse kunne man kanskje vurdert å ha f.eks. doble poeng* for Stabæks tabellplassering? Det viktigste må jo være å tippe eget lag riktig. * et litt mildere alternativ kan være at Stabæks plassering er den som teller ved samme oppnådde poengsum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 4. Februar 2011 (endret) Del Skrevet 4. Februar 2011 (endret) 1. RBK 2. VIF (resten) Da må RBK snart dra noen gode spillere opp av hatten. Kontra i fjor er RBK klart svekket, mens VIF muligens er forsterket. Så jeg tror det blir VIF-gull i år. Ja, ligger nok mellom de to, og var en liten gambling fra min side. RBK er svekket, men prestert bra og VIF har prestert dårlig til nå i år. Men det er lenge igjen til serien og det blir litt tidlig å konjukturene av hvordan "serie-versjonene" blir av lagene. #edit: litt pussig å plukke de to lagene jeg har null sympati med til å bli nr. 1 og 2 i Norge Endret 4. Februar 2011 av Villpuma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 4. Februar 2011 Del Skrevet 4. Februar 2011 1. VIF 2. Tromsø 3. RævBK - og Judas får sparken. Stabæk på 7. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Februar 2011 Del Skrevet 4. Februar 2011 #edit: litt pussig å plukke de to lagene jeg har null sympati med til å bli nr. 1 og 2 i Norge Heldige deg som finner noe sympatisk ved hele fjorten av tippeligalagene. Av de jeg kommer på på stående fot finner jeg vif, brann, lsk, viking, rbk, til og molde mest usympatiske, med mange av de andre lagene tett bak. Sarpsborg og AaFK er vel kanskje de to eneste jeg klarer å ha den minste sympati med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 4. Februar 2011 Del Skrevet 4. Februar 2011 #edit: litt pussig å plukke de to lagene jeg har null sympati med til å bli nr. 1 og 2 i Norge Heldige deg som finner noe sympatisk ved hele fjorten av tippeligalagene. Av de jeg kommer på på stående fot finner jeg vif, brann, lsk, viking, rbk, til og molde mest usympatiske, med mange av de andre lagene tett bak. Sarpsborg og AaFK er vel kanskje de to eneste jeg klarer å ha den minste sympati med. Resten er jeg helt nøytrale til, dog godt forsøk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 4. Februar 2011 (endret) Del Skrevet 4. Februar 2011 (endret) 1. RBK 2. VIF (resten) *ironi-alarm Endret 4. Februar 2011 av stabæk_lange Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mongokjell 31 Del Skrevet 14. Mars 2011 Del Skrevet 14. Mars 2011 http://www.stabaek.n...ippeligaen-1178 Det er nå mulig å sende inn tabelltips til Stabaek.no! Fristen er søndag 13. mars 2011. Så. Hvordan ender tippeligaen 2011? Crap! Jeg hadde lyst til å være med på denne i år, men regnet med at kunne vente med å sende inn tips helt fram til seriestart. Jeg antar at fristen er ufravikelig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. Mars 2011 Del Skrevet 14. Mars 2011 Serr!? Hvorfor i all verden var fristen 13. mars? Jeg hadde regnet med at den var rett før avspark i første kamp jeg, og har derfor ikke sjekket det en gang... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 14. Mars 2011 Del Skrevet 14. Mars 2011 Æsj... En dag for sent... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 14. Mars 2011 Del Skrevet 14. Mars 2011 Serr!? Hvorfor i all verden var fristen 13. mars? Jeg hadde regnet med at den var rett før avspark i første kamp jeg, og har derfor ikke sjekket det en gang... Hvem i all verden leverer tabelltips rett før avspark i første kamp? Heldigvis for dere er ingenting ufravikelig så lenge alltidblaa står ved roret. Grenser er til for å tøyes... Treiginger kan levere inn tips her: http://www.stabaek.no/index.php?option=com_chronocontact&chronoformname=tippekonkurranse 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mongokjell 31 Del Skrevet 14. Mars 2011 Del Skrevet 14. Mars 2011 Treiginger kan levere inn tips her: http://www.stabaek.n...ippekonkurranse Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 15. Mars 2011 Del Skrevet 15. Mars 2011 Det føles så ekkelt å tippe så mange drittlag så langt opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 21. Mars 2011 Del Skrevet 21. Mars 2011 Noen som tilfeldigvis har et regneark eller liknende som kan ta seg av utregningene i tippekonkurranse med samme regler som her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 21. Mars 2011 Del Skrevet 21. Mars 2011 Svarer deg på pm i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå