Øyvind 2 035 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Avlyst?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Ny og bedre motstander. CARTAGENA http://www.xscores.com/soccer/Results.jsp?sport=1&countryName=SPAIN&leagueCup=L&leagueName=DIVISION+2&seasonName=2010%2F2011&groupBy=4&viewLast=0&result=5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Synd vi ikke får levende bilder fra kampen. Tipper vi får "se": Knudsen Hedenstad - Haris - Hammer - Bjarni Mix - Farnerud - Hauger - Ollé Ollé Veigar -Ondo Lester Peltier har forlatt Stabæk slik jeg har forstått det, men kan fortsatt være aktuell? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Lester Peltier har forlatt Stabæk slik jeg har forstått det, men kan fortsatt være aktuell? Neppe, I følge budstikka har han reist videre til prøvespill i Birmingham. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Lester Peltier har forlatt Stabæk slik jeg har forstått det, men kan fortsatt være aktuell? Neppe, I følge budstikka har han reist videre til prøvespill i Birmingham. @ringo Tenkte på det her: – Lester hadde et fint steg og var rask, men han hadde også mangler. Vi har ikke tatt noen avgjørelse ennå, sier Lennartsson ...men du har nok rett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Hepp, Det høres ut som en avskjedskommentar ja. Samtidig er det vel sannynligvis mye mer gevt for spilleren med Birmingham C enn Stabæk... Vi får håpe Ollé Ollé gjør en god figur! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Jan Kjell Larsen Vegar Eggen Hedenstad, Morten Skjønsberg, Tor Marius Gromstad, Bjarni Eiriksson Luc Kassa, Henning Hauger, Palmi Palmason, Ollé Ollé Johan Andersson, Gilles Ondo Bytte: GO - VGP 45.min Spennende! Hvem er Luc Kassa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Spennende! Hvem er Luc Kassa? En fra juniorstallen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Jan Kjell Larsen Vegar Eggen Hedenstad, Morten Skjønsberg, Tor Marius Gromstad, Bjarni Eiriksson Luc Kassa, Henning Hauger, Palmi Palmason, Ollé Ollé Johan Andersson, Gilles Ondo Bytte: GO - VGP 45.min Spennende! Hvem er Luc Kassa? Uten Hammer og HAris ja - det blir spennende! Luc Kassa er en av de tre ivorianske spillerne som har trent en del med juniorlaget i det siste! De virker lovende alle tre, men Luc Kassa er vel den som har imponert mest... De er vel for unge til at vi kan signere konrakt med dem etter hva jeg har forstått... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Hvem er Luc Kassa? En av ivorianerne som har hospitert på juniorlaget i flere omganger over et års tid. Tror det er han som er '94-modell og Boli Franc som er født i '93, så en eventuell signering ligger vel ennå et år frem i tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 22. Februar 2011 (endret) Del Skrevet 22. Februar 2011 (endret) Jan Kjell Larsen Vegar Eggen Hedenstad, Morten Skjønsberg, Tor Marius Gromstad, Bjarni Eiriksson Luc Kassa, Henning Hauger, Palmi Palmason, Ollé Ollé Johan Andersson, Gilles Ondo Bytte: GO - VGP 45.min Spennende! Hvem er Luc Kassa? Ser ut som JA skal inn i VPG rollen... han har vel kun blitt prøvd som bakromsspiss ved tidligere anledninger på topp? Utover det... ser ut som det er 4 klare bytter, med et planlagt tidspunkt på ett av byttene (VPG - Ondo) http://www.stabak.no...rticle53684.ece Endret 22. Februar 2011 av henny Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Hva er grunnen til at denne kampen ikke blir streamet på TV2? De spiller vel denne på det store treningsfeltet på La Manga hvor det er kameraer? Evt, noen som har link til andre sider som viser den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Hva er grunnen til at denne kampen ikke blir streamet på TV2? Vi er ikke RævBK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 1-0 ollé ollé Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 29 min: MÅL! Luc er over på venstrekanten og slår inn. Ondo bommer på ballen, en på bakre stolpe står Olle og bredsider den tilbake der den kom fra. Masse rom for Stabæk. Her blir det flere mål. Bli sittende folkens! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Beklager skrivefeil på liveoppdateringen. Meldingene fra La Manga veksler mellom svensk og norsk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Er dette A-Laget til FC Cartagena? Noen som har lagoppsettet deres? Andre div i Spania bør være bedre enn norsk 3. div ref: 37 min: Stabæk har ballen 80 %. Cartagena holder ikke mer enn norsk 3. divisjonsnivå. (stabak.no) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Rapportene er at de stiller med a-spillere og b-spilelre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 2-0 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Er dette A-Laget til FC Cartagena? Noen som har lagoppsettet deres? Andre div i Spania bør være bedre enn norsk 3. div ref: 37 min: Stabæk har ballen 80 %. Cartagena holder ikke mer enn norsk 3. divisjonsnivå. (stabak.no) Cartagena med 5 bytter. Ser ut til at de nå stiller med et a-lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Er dette A-Laget til FC Cartagena? Noen som har lagoppsettet deres? Andre div i Spania bør være bedre enn norsk 3. div ref: 37 min: Stabæk har ballen 80 %. Cartagena holder ikke mer enn norsk 3. divisjonsnivå. (stabak.no) Cartagena med 5 bytter. Ser ut til at de nå stiller med et a-lag. Ok. Uavhengig av stillingen, er det noe tydelig nivåforskjell? Vi kunne jo stilt et sterkere lag enn det her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Var vel dette jeg fryktet når vi skal møte obskure motstandere, at det er uvisst om de stiller med A-lag eller B-lag. Ser ikke helt vitsen med de to kampene vi har hatt på La Manga - hadde vært langt bedre med kamper mot skandinaviske motstandere i TA. Motstandere som også er interessert i å vinne i kampen, heller enn å få lufta stallfyllet sitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Er dette A-Laget til FC Cartagena? Noen som har lagoppsettet deres? Andre div i Spania bør være bedre enn norsk 3. div ref: 37 min: Stabæk har ballen 80 %. Cartagena holder ikke mer enn norsk 3. divisjonsnivå. (stabak.no) Cartagena med 5 bytter. Ser ut til at de nå stiller med et a-lag. Ok. Uavhengig av stillingen, er det noe tydelig nivåforskjell? Vi kunne jo stilt et sterkere lag enn det her. Cartagena er mye mere med i andre omgang, men Stabæk har også hevet seg melder spillerne på tribunen fra La Manga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Sms-svar fra "Mediaspillerne": Stabæk er fremdeles best, men motstanderen har bedret seg mange hakk fra førsteomgangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 3-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Har Ollé Ollé spilt bra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Har Ollé Ollé spilt bra? Han var god, men jeg forstod det slik at Henning var best av samtlige, mens 16-åringen Luc Kassi imponerte veldig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Var vel dette jeg fryktet når vi skal møte obskure motstandere, at det er uvisst om de stiller med A-lag eller B-lag. Ser ikke helt vitsen med de to kampene vi har hatt på La Manga - hadde vært langt bedre med kamper mot skandinaviske motstandere i TA. Motstandere som også er interessert i å vinne i kampen, heller enn å få lufta stallfyllet sitt. Enig ut i fra et sportslig perspektiv. Dog er turen til La Manga viktig på andre plan, da særlig det sosiale, samt at det er godt for gutta å få litt sol og "varme" nå i en tung treningsperiode. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Sportslig sett er vel Dnipro en tøffere motstander enn det som er å oppdrive her til lands, eller i noen av våre naboland (med unntak av Russland og FCK). Murcia skal også være en brukbar motstander, men så ble det endret i siste liten. Uansett om det ble en kamp mot svakere motstand, er det god trening det óg. Fikk sikkert trent endel på det offensive spillet f.eks. Legg til gode treningsforhold utendørs og den sosiale betydningen så kan det ikke være mye å klage over at laget har et opphold på La Manga i løpet av en lang (og monoton) oppkjøringsperiode. PS: Heter han ikke Luc Kassa, som han har blitt omtalt som tidligere? Ser at det skrives Luc Kassi nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. Februar 2011 Del Skrevet 22. Februar 2011 Var vel dette jeg fryktet når vi skal møte obskure motstandere, at det er uvisst om de stiller med A-lag eller B-lag. Ser ikke helt vitsen med de to kampene vi har hatt på La Manga - hadde vært langt bedre med kamper mot skandinaviske motstandere i TA. Motstandere som også er interessert i å vinne i kampen, heller enn å få lufta stallfyllet sitt. Enig ut i fra et sportslig perspektiv. Dog er turen til La Manga viktig på andre plan, da særlig det sosiale, samt at det er godt for gutta å få litt sol og "varme" nå i en tung treningsperiode. Ser jo at det kan være positivt når det gjelder å sammensveise et lag at man får en lengre tur sammen, men når man samtidig bruker disse kampene til å vurdere spillere, så er det vel greit at motstanden er omtrent på nivå med oss kampen gjennom, slik at man får trent/testet både angrep og forsvar. Så kanskje det beste faktisk er å dra til La Manga og møte de samme som vi møter her hjemme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå