Gå til innhold

Anbefalte innlegg

- Vi skal prøve å skape flere målsjanser mot GAIS!

Lagoppstillingen til GAIS

Håper på en storseier, og at vi ikke slurver med det defensive selv om det er på det offensive vi kanskje har størst fokus inn mot denne kampen.

Det blir spennende å se hvem som starter på kantene da dette sannsynligvis er de JL mener er best egnet om vi ikke får inn noen nye. Johan og Mix?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-0 Henning Hauger etter 35 minutter.

Dette må være den beste treningskampen jeg noen gang har sett Stabæk spille.

Angrepsspillet vårt er fantastisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det GAIS som er fryktelig dårlige, eller er vi veldig gode?

Kan nok tenke meg at begge deler er rett. STB virker mer presise i denne kampen enn de har vært før, og GAIS virket å holde lavt nivå. Kampen mot trondheim tror jeg vil gi en bedre indikasjon på hvor vi er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det GAIS som er fryktelig dårlige, eller er vi veldig gode?

Nå så jeg ikke kampen, men vi stilte jo med det som er sannsynligvis vår beste ellever mot et lag som har ligget jevnt i Allsvenskanbunnen de siste årene. Likevel håper jeg det er mest vi som er veldig gode :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en fantastisk dag - Northug vinner i Kollen, jeg oppdager at juniorene våre slo Milan i går (et Milan som måtte vinne), og til slutt topper A-laget det hele med å rundspille GAIS og få utteling for det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsom kamp i dag. Spennende å se hva dette kan bli til når man møter skikkelig motstand her hjemme. Forsvaret ser ikke all verden ut til tider, men alikevel så ... de slipper jo ikke inn mål, så tryggheten må jo være der.

En annen ting jeg bet meg merke til er oppvarmingen i dag. Isteden for den vanlig 5-a-side, så kjørte alle 11 mot samme mål. Samhandling, kortpasninger og bevegelsesmønster i angrep.. Kult å se, og morsomt grep som jeg tror mye på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Budstikka:

Pálmi Rafn Pálmason kommer inn for Johan Andersson, Morten Morisbak Skjønsberg kommer inn for Pontus Farnerud.

Dette er vel feil, og Palmi kom vel inn for Pontus...?

Ble det gjort noe formasjonsendring da MMS kom inn for Johan? Hvem ble plassert hvor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hedenstad, Mix, Gunnarsson og Bjarni hadde hver sin assist i dag. I tillegg skaffet Andersson straffe. Med scoringer av Hauger, Gunnarsson og Ondo var 7 spillere involvert i målene. Dette synes jeg lover godt! Når Hedenstad får luket bort litt rufsete forsvarsspill èn mot èn blir det kanon. jeg begynner å få trua på en bra sesong.

edit: skrivefeil

Endret av mongokjell
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
STB - GAIS
  • Opprett ny...