Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Herlig å være på kamp igjen! Men ble ufattelig frustrert til tider over hva Johan foretok seg utpå der. Lenge siden jeg har sett en breddeholder være på feil side av banen så mye som han. Førte jo til at vi hadde kjemperom på Johans kant, fordi han aldri var der. På den måten kunne Gais flytte hele backrekken sin over til den siden spillet foregikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skriver nettavisene (Nettavisen,Aftenposten,tvsporten m.fl) om Stabæks imponerende sesongoppkjøring.

Prestasjonene så langt er intet mindre enn imponerende, samtidig som jeg tror vi har hatt godt av arbeidsroen uten medias søkelys. Det er nesten så jeg håper at vi underpresterer litt mot RBK. En seier der vil definitivt øke presset på spillergruppen.

Vil også legge til at dagens match var sinnsykt, bra trøkk på langsiden også. Spillet i forkant av 2-0 målet kan ikke sees i reprise for mange ganger.

Endret av Solobrus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEGET BRA artikkel. Og for å hive meg på hylekoret - det må fylles på i troppen. Vi hadde skader i fjor og vil kanskje få det i år også. Skulle noen forsvinne i dette vinduet håper jeg vi får noen lovende unggutter i retur. Jeg synes vi burde ha minst 20-22 spillere i A-troppen som alle minst holder solid 1. divisjonsnivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg brukt et par dager på å forsøke å komme ned på landjorda igjen. Dette var tross alt bare en treningskamp mot et middelmåddig svensk lag.

Men jeg har ikke helt lykkes. Det var så mye som virket så bra. Pasningsspillet gikk til dels veldig fort og bra. Jeg kan ramse opp situasjoner som var herlige å se på. Men først og fremst - det var noe med spillegleden, atmosfren i laget, viljen til å jobbe...

Jeg innrømmer at jeg var rimelig nedtrøkt og pessimistisk etter Sandefjordskampen i høst. Men nå har jeg (nesten) glemt det. Egentlig er det litt dumt å spille mot RBK nå. I verste fall får de en GAIS-opplevelse; realitetsorientering... (Men uansett bytter de vel ikke trener et par uker FØR seriestart).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
STB - GAIS
  • Opprett ny...