aksel 152 Del Skrevet 5. Mars 2011 Del Skrevet 5. Mars 2011 Synes det var bra offensivt, men skummelt dårlig defensivt. Posisjoneringsarbeidet til Harris/Hammer var skremmende. Særlig syns jeg det er betenkelig at de ikke klarte å justere inn underveis, greit at man er litt ute å kjøre i starten, men da må man prate sammen og finne en ny løsning. Har man problemer med farten til en angriper (Bakenga) må man legge seg dypere å ikke gi bort så mye rom. Synes og det var skremmende at man ikke fant noen løsning på "Prica flikker gjennom Bakenga", var jo skummelt hver gang rbk hadde utspark... Det positive med kampen må være at jeg føler vi kan lære mer om rbk, enn de kan om oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sjokkis 3 Del Skrevet 5. Mars 2011 Del Skrevet 5. Mars 2011 Synes det var bra offensivt, men skummelt dårlig defensivt. Posisjoneringsarbeidet til Harris/Hammer var skremmende. Særlig syns jeg det er betenkelig at de ikke klarte å justere inn underveis, greit at man er litt ute å kjøre i starten, men da må man prate sammen og finne en ny løsning. Har man problemer med farten til en angriper (Bakenga) må man legge seg dypere å ikke gi bort så mye rom. Synes og det var skremmende at man ikke fant noen løsning på "Prica flikker gjennom Bakenga", var jo skummelt hver gang rbk hadde utspark... Det positive med kampen må være at jeg føler vi kan lære mer om rbk, enn de kan om oss. Enig at posisjoneringen var daarlig ved utspark og lange oppspill paa Prica. Den av vaare midstoppere som ikke gaar i duell med Prica burde helt klart ha sunket dypere i banen for aa faa forsprang paa Bakenga. Grunnen hvorfor posisjoneringen var saa daarlig i denne kampen har vel sammenheng med at vaare wingbacker var ekstremt offensive. Det virket ut som det ikke var en plan paa hvem som skulle holde igjen naar de to gikk opp. Dette syntes saerlig godt paa hoeyresiden vaar og hedenstad hadde ganske mange balltap i kampen desverre. Vaar Islandske venn paa venstresiden klarte de defensive oppgavene bedre samtidig som han ser ut til aa vaere i storslag offensivt i forhold til fjoraarets sesong ihvertfall. At wingbackene vaares er mer offensive sammen med at Hauger ikke ligger som anker med kun defensivt fokus gjoer oppgaven vanskligere for midtstopperne vaare. Vi boer nok tilpasse oss bedre etter hvem vil spiller mot og ikke bare fosse i angrep hodeloest mot gode kontringslag med raske angripere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 5. Mars 2011 Del Skrevet 5. Mars 2011 Hepp, Det var vel greit å få kalibrert virklighetsoppfatningen litt. Vi, meg selv inkludert, var i overkant kjepphøye i forkant av dette oppgjøret. At midtforsvaret ikke er vår beste lagdel var vel heller ikke noen statshemmelighet. Men vi kan mye bedre enn dette. Godt å få hjerneblødningen i en ikke tellende kamp. Da kan vi korrigere til seriestart. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 5. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 5. Mars 2011 (endret) Vil bare nevne at Kjernen ikke engang var tilstede under kampen Endret 5. Mars 2011 av Maggs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. Mars 2011 Del Skrevet 5. Mars 2011 De som møtte fra Stabæk holdt koken lenge i hvert fall. God innsats! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 5. Mars 2011 Del Skrevet 5. Mars 2011 De som møtte fra Stabæk holdt koken lenge i hvert fall. God innsats! Heia Gerlyng! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå