Haze 1 749 Del Skrevet 29. Mars 2011 Del Skrevet 29. Mars 2011 Jeg er vanligvis ikke skadefro, What? Og du kaller deg fotballsupporter?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 29. Mars 2011 Del Skrevet 29. Mars 2011 De siste par sekundene i den filmen er helt fantastiske. Jeg er vanligvis ikke skadefro, men synet av den skuffa trøndern er helt nydlig. Ingen glede er mer ekte enn skadefryd :-) Deilig er den også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 30. Mars 2011 Del Skrevet 30. Mars 2011 http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/her-legger-rbkjonsson-slagplanen-mot-stabaek-3456189.html veldig rart å se på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 30. Mars 2011 Del Skrevet 30. Mars 2011 Ikke noe trening på gress før kampen mot RBK, merkelig. Nadderud ser jo meget bra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 30. Mars 2011 Del Skrevet 30. Mars 2011 Han ser faktisk ikke ut i de fargene. Man skal faktisk lete lenge etter noe styggere.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 30. Mars 2011 Del Skrevet 30. Mars 2011 Får ikke kjøpt billett med noen av linkene?! Kan vel ikke være utsolgt allerede?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 30. Mars 2011 Del Skrevet 30. Mars 2011 Får ikke kjøpt billett med noen av linkene?! Kan vel ikke være utsolgt allerede?? Nope, var solgt 33 billetter tidligere idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 30. Mars 2011 Del Skrevet 30. Mars 2011 Så ikke noe vits i å kjøpe på forhånd mao? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 30. Mars 2011 Del Skrevet 30. Mars 2011 Så ikke noe vits i å kjøpe på forhånd mao? Bortefeltet på Lerkendal har aldri vært fullt når vi har spillt mot dem. Men det er lurt å kjøpe billetter på forhånd. Noen ganger har det stått en billettør og solgt billetter utenfor porten vår, men ikke alltid. Da er det stress og gå rundt halve stadion til billettkøen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 30. Mars 2011 Del Skrevet 30. Mars 2011 Så ikke noe vits i å kjøpe på forhånd mao? Bortefeltet på Lerkendal har aldri vært fullt når vi har spillt mot dem. Men det er lurt å kjøpe billetter på forhånd. Noen ganger har det stått en billettør og solgt billetter utenfor porten vår, men ikke alltid. Da er det stress og gå rundt halve stadion til billettkøen. Du er ikke så dum, du. Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 31. Mars 2011 Del Skrevet 31. Mars 2011 39 er påmeldt så vi har 9 ledige plasser på bussen. Hvis du vil kapre de siste setene må dere ringe meg på tlf 91700405. Bjørn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 31. Mars 2011 Del Skrevet 31. Mars 2011 "Det er ingen seter tilgjengelig som matchter dine søkekriterier. Vennligst foreta en av følgende justeringer: Reduser antall billetter Sett priskategorien til "Beste tilgjengelig" Sett plassering til "Beste tilgjengelig" What? Det kan da ikke være utsolgt enda? Noen som har peiling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 31. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2011 (endret) "Det er ingen seter tilgjengelig som matchter dine søkekriterier. Vennligst foreta en av følgende justeringer: Reduser antall billetter Sett priskategorien til "Beste tilgjengelig" Sett plassering til "Beste tilgjengelig" What? Det kan da ikke være utsolgt enda? Noen som har peiling? Den kom en del ganger hos meg og, men fikk bestilt på 10. forsøk. Nå er det solgt 45 billetter, mange igjen. Edit: Det virker som om det kun fungerer nå du ser det interaktive salkartet og får muligheten til å trykke på bortefeltet som er merket "sb". Problemet er at dette salkaret er veldig ustabilt og fungerer hos meg bare en sjelden gang. http://www.billettse...r/event/TLD1101 Endret 31. Mars 2011 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 31. Mars 2011 Del Skrevet 31. Mars 2011 Klarte det til slutt, men Billettservice slutter virkelig ikke å overaske.. Sees i Trondheim! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 31. Mars 2011 Del Skrevet 31. Mars 2011 Problemet er at dette salkaret er veldig ustabilt og fungerer hos meg bare en sjelden gang. For et sanseløst dårlig bestillingssystem, har prøvd 10-15 ganger i løpet av kvelden, ingen billett. Kommer inn på salkartet, men da er alle plasser grå = ikke tilgjengelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 31. Mars 2011 Del Skrevet 31. Mars 2011 Problemet er at dette salkaret er veldig ustabilt og fungerer hos meg bare en sjelden gang. For et sanseløst dårlig bestillingssystem, har prøvd 10-15 ganger i løpet av kvelden, ingen billett. Kommer inn på salkartet, men da er alle plasser grå = ikke tilgjengelig. Det skjedde med meg også, men det gikk etter en stund med frem og tilbake og masse refresh. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 2. April 2011 (endret) Del Skrevet 2. April 2011 (endret) Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170 Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen! Marius: Går bussen via Oslo (Hotel Opera)? Det er så dritt å bære en kasse øl til Bekkestua hvis vi kjører forbi blokka mi ved Oslo S etterpå. Endret 2. April 2011 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170 Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen! Ser ut som han klarer seg fint alene... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170 Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen! Marius: Går bussen via Oslo (Hotel Opera)? Det er så dritt å bære en kasse øl til Bekkestua hvis vi kjører forbi blokka mi ved Oslo S etterpå. Klarer du å komme deg til Helsfyr, så hadde jeg foretrukket det, ellers kommer vi i fremtiden til å ta hentingen ved OPERAEN ikke hotellet, når vi må hente i sentrum. ring ev. Bjørn C. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170 Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen! Marius: Går bussen via Oslo (Hotel Opera)? Det er så dritt å bære en kasse øl til Bekkestua hvis vi kjører forbi blokka mi ved Oslo S etterpå. Klarer du å komme deg til Helsfyr, så hadde jeg foretrukket det, ellers kommer vi i fremtiden til å ta hentingen ved OPERAEN ikke hotellet, når vi må hente i sentrum. ring ev. Bjørn C. Da er det like greit å bære til Bekkestua. Takk for svar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170 Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen! Marius: Går bussen via Oslo (Hotel Opera)? Det er så dritt å bære en kasse øl til Bekkestua hvis vi kjører forbi blokka mi ved Oslo S etterpå. Klarer du å komme deg til Helsfyr, så hadde jeg foretrukket det, ellers kommer vi i fremtiden til å ta hentingen ved OPERAEN ikke hotellet, når vi må hente i sentrum. ring ev. Bjørn C. Da er det like greit å bære til Bekkestua. Takk for svar! Det går jo en og annen avgang på T-Banen til Helsfyr, selv på en søndag morgen, er jo ikke mange holdeplassene fra Oslo S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Noen i Trheim ikveld? hvor samles man? mob. 99243170 Anbefaler Three Lions som vanlig. Ses i morgen! Marius: Går bussen via Oslo (Hotel Opera)? Det er så dritt å bære en kasse øl til Bekkestua hvis vi kjører forbi blokka mi ved Oslo S etterpå. Klarer du å komme deg til Helsfyr, så hadde jeg foretrukket det, ellers kommer vi i fremtiden til å ta hentingen ved OPERAEN ikke hotellet, når vi må hente i sentrum. ring ev. Bjørn C. Da er det like greit å bære til Bekkestua. Takk for svar! Det går jo en og annen avgang på T-Banen til Helsfyr, selv på en søndag morgen, er jo ikke mange holdeplassene fra Oslo S Poenget er at jeg uansett må bære til Bussterminalen/Jernbanetorget, og derfra går også 143 som kommer fram kl 9:00 på Bekkestua. Og hvis alltidblaa ikke kommer kan jeg drikke opp hele ølkassa alene, og da trenger jeg mest mulig tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Tar bussen CD'er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Tar bussen CD'er? Har litt problemer med spillern, skurrer litt, I-Pod eller tilsvarende er det beste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Årets første bortetur går til Lerkendal søndag 03 april. Buss går fra Bekkestua kl 09.05 også mulighet til å gå på bussen på f.eks Lysaker eller Helsfyr(gi beskjed). Beregnet ankomst Tr.heim litt før kl 17 slik at det blir et lite pub besøk for de som ønsker, før kampen. Beregnet ankomst Bekkestua ca kl 05.30 Bussen kjører Østerdalen. Som en liten personlig protest mot horible priser på lerkendal (50kr for 0,5 brus) blir det servert gratis pølser og brus på bussen fra pub til stadion, og umiddelbart etter retur. Dette er gratis for de som lover å ikke bruke en krone i "kjosken" på lerkendal. De som handler vil derimot bli avkrevd blodpris for pølsene på bussen, eller satt av ved kvikneskogen dersom de ikke kan gjøre opp for seg. Da har jeg lagt inn 22,5 liter brus og ca 140 pølser og lomper til turen,det skulle holde til i alle fall noen av de som stiller. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Tar bussen CD'er? Har litt problemer med spillern, skurrer litt, I-Pod eller tilsvarende er det beste. Har du AUX-kabel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Tar bussen CD'er? Har litt problemer med spillern, skurrer litt, I-Pod eller tilsvarende er det beste. Har du AUX-kabel? Jæu, i alle mine busser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Da tar hvertfall jeg med en MP3spiller som kan ligge foran der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Da tar hvertfall jeg med en MP3spiller som kan ligge foran der. Bra, men dropp Trance-, Techno og annen syremusikk. Burde vært forbud mot den sjangeren på borteturer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå