Posse 21 318 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Da tar hvertfall jeg med en MP3spiller som kan ligge foran der. Bra, men dropp Trance-, Techno og annen syremusikk. Burde vært forbud mot den sjangeren på borteturer. Bare én slik sang: Toy Box - Tarzan & Jane 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Best å kle seg godt på turen. Med minus 12 i bartebyen på onsdag, så har jeg ikke noe håp om geirti sin spådom om sommer i Trøndelag. Gleder meg maks! Men trenger en liten jäger, hvis noen har ekstra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 901 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Best å kle seg godt på turen. Med minus 12 i bartebyen på onsdag, så har jeg ikke noe håp om geirti sin spådom om sommer i Trøndelag. Yr melder om temperaturer rundt 10 grader og sol i Trondheim i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 2. April 2011 Del Skrevet 2. April 2011 Fra Trondheim kan det meldes om vind. Snøen ligger fortsatt nesten overalt men temperaturen er ikke så aller verst. Fem-seks plussgrader tipper jeg under kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 3. April 2011 Del Skrevet 3. April 2011 Kan rapportere som strålende sol og sikkert minst 10 grader ute nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå