Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tidlig ute med turtråd her, men det er fordi jeg lurer på noe...

Denne kampen (så fremt den ikke blir flyttet, og det er vel ikke veldig sannsynlig) sammenfaller med landstreffet i Stavanger, og det kan passe veldig bra. Men hvordan kommer man seg lettest (og billigst) fra Stavanger til Haugesund?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kampen (så fremt den ikke blir flyttet, og det er vel ikke veldig sannsynlig) sammenfaller med landstreffet i Stavanger, og det kan passe veldig bra. Men hvordan kommer man seg lettest (og billigst) fra Stavanger til Haugesund?

1,5 time her:

http://kart.gulesider.no/m/Ie6Ne

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haiker med noen bergensere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det er minst 2 busselskap som kjører ekspressrute mellom Stavanger og bergen, regner med samtlige avganger har korespondanse til Haugesund, eller du kan sitte på med $ bussen det siste stykket inn til Haugesund. Beregnet avreise Bekkestua er 07.05 og vi krysser E39 rundt kl 13turen gikk på litt under 7 timer i fjor.

Endret av Buss1 Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er dessverre ikke et flertall som er interessert i Stabæk :(

Har sett litt på http://www.flaggruten.no/ nå, og det koster bare 190,- fra Stavanger til Haugesund som student, så det er jo ikke så ille. Kan jo bli forfriskende med en båttur etter fylla i et par døgn........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd Haugesund
  • Opprett ny...